päivän :(

Back to häröily O

tietokonetuoli meni rikki (okei se oli jo vanha) mut loukkasin samalla itseäni :(

V*tun bangingtunes!

Mikähän tuolla http://www.bangingtunes.com :issa mättää kun sivut ei oo auenneet taas moneen päivään...*grr*

Vai onko vika minussa?
Saako kukaan muukaan niitä auki?
Yksityisviestejä näyttää pukkaavan mut kun ei pääse lukemaan niitä....

[q]mza, 29.3.2006 10:37:
V*tun bangingtunes!
[/q]

Mulla toimii mainiosti!

[q]Jinkso, 29.3.2006 11:04:
---
mza, 29.3.2006 10:37:
V*tun bangingtunes!

---

Mulla toimii mainiosti!
[/q]

Mitä vit...
Mulla ei suostu toimimaan tulee aina et:
This Site Is Under Construction and Coming Soon.

Hmm...*täh*

Lunta polviin asti eikä auraamisesta tietookaan koko helkkarin kaupungissa. Pyörällä pääsee...or not *släp*

[q]Fresia, 29.3.2006 20:45:
-Clip-
[/q]

Sul on ihmeellisiä kavereita :|

[q]inneah, 29.3.2006 20:17:
masentaa taas aika huolella :( tuntuu etten tuu pärjäämään tässä maailmassa...

ja nyt tuli mahakin kipeeksi liiasta salmiakista :(
[/q]

:o miks noin tuntuu? pitää keksiä se oma paikka :) pahinta on jäädä liian pitkäks murehtii.. ota niskasta kiinni ja laitat maailman silleen että siellä pärjää semmosena ku oot :)

Tuli puhelu et tänään pitäs mennä seppälään töihin*eiei* vittusaatana ku välttäny sitä paikkaa ku ruttoa*dissaa*

[q]Emulator, 29.3.2006 20:20:
---
inneah, 29.3.2006 20:17:

:o miks noin tuntuu? pitää keksiä se oma paikka :) pahinta on jäädä liian pitkäks murehtii.. ota niskasta kiinni ja laitat maailman silleen että siellä pärjää semmosena ku oot :)
[/q]

en osaa,enkä jaksa :( sängynpohjalla on helpompaa vaik sinne ei sais jäädä!
mut kyl se näinki menee,samat kuviot jo monta vuotta ja hengissä ollaan :)

Köhköh, niiskniisk.
Ja illaksi viel töihin, ou jeah.

Kuume vaan nousee Mee jo pois

Ens pe tentti ja kaikki kolme kirjaa vieläkin lukematta, enkä nyt jaksa

Törmäsin tänään vanhaan kaveriin ja sain kuulla, et en oo kutsuttu niiden häihin koska "sulla ei kuulemma oo varteenotettavaa avecia, ei me haluta sinne, no, kyllähän sä ymmärrät" Sinkkuja vai? Ai niin, kuulin myös, että samainen ihminen oli musta sanonut : "on se sääli kun toikaan ei oo vielä löytänyt itselleen miestä, alkaahan tässä vuodet jo kulumaan. Noloahan se tavallaan on" Eli ei kyl oo kauheeta hinkua noiden häihin Naurattaa onneks vaan tollanen mut kipeenä noi ottaa päähän...

Huono olo. Liikaa kahvia, liian vähän ruokaa

[q]mikkelsson, 29.3.2006 20:47:
---
Fresia, 29.3.2006 20:45:

---
---

no ei voi kyllä muuta sanoa kun että

kaikenlaisia idiootteja sitä on liikenteessä, helvetti jos mulle tekis tolleen ni se olis todellakin entinen kaveri
[/q]

Toi tyttö on jo entinen kaveri, mut ollaan koetettu tässä talvella jotenkin korjata välejä. No eipä tarvi enää ottaa stressiä siitäkään

[q]Amokk, 29.3.2006 21:09:
---
Fresia, 29.3.2006 20:45:
Ai niin, kuulin myös, että samainen ihminen oli musta sanonut : "on se sääli kun toikaan ei oo vielä löytänyt itselleen miestä, alkaahan tässä vuodet jo kulumaan. Noloahan se tavallaan on"

---

Niin kun sä näköjään olet JO 22-vuotias... vanhapiika. :D
Tulipa mullekin hyvä olo. :)
[/q]

Kyllä, viimeinen käyttöpäivä varmaan jo lähestyy Tollasille ihmisille en kyl jaksa kuin naureskella.

*toktok* Pitäs vissii käydä nukkumaan, ni näyttäs huomenna maailma taas hiukan paremmalta paikalta *sigh*

[ ainii. paitsi et säätiedotus lupas muistaa meitä typerällä lumella viel huomenki ]

[q]Coleman, 19.4.2006 23:19:
-klipsis-
[/q]

hey,kipuu kestää vaikka 6kk i know

sohaisin likkaa sateenvarjolla vahingossa ja nyt poskeen jäi pieni jälki..

bad mama..

[q]Freja, 4.4.2006 00:54:
Miks en vaan vois ja osais iloita siitä mitä mulla on, mitä mulle on suotu? Ei kaikilla oo läheskään sitä mitä mulla on, ja silti mikään ei riitä mulle. Ja jos kaikki on hyvin, niin pidän huolen siitä, ettei ole kauaa.
Mikä mussa on vikana kun mä hakemalla haen draamaa ja hankaluuksia?
[/q]

Tunnistan tässä aika paljon itteäni. Tuntuu, että oikein pelkään olla onnellinen, pakenen, jos asiat alkaa mennä "liian hyvin". Aika paljon oon onneks päässy tollasesta käyttäytymisestä eroon, mutta paljon on myös vielä kehityttävää. Ei se ihan päivässä korjaannu kun ei koko asenne ihan päivässä tullutkaan, mut tärkeintä on, et ite haluun muuttaa tota, siitähän se lähtee

ei meinaa kesä näköjään tulla!!! =(

pientä kuumeilua ja nilkka on kipeytynyt taas hiton kipeeks. :( noh täytyyy lepäillä, jotta huomenna jaksaa.

O