päivän :(
niiskköh.
Väsyttää :(
On jotenkin voimaton olo.
:'(
No on se kumma kun "ystävien" pitää tahallaan vittuilla ja ilkeillä. Kunnon ystävyyttä sellainen. Pöh.
aamulla heräsin siihen että yskin kamalasti ja kurkku ihan kipee ja nokka tukossa. Olo on kuin kuolleella mutta ei kuumetta-> töihin köhiin ja yrittään tekeen töitä... työkaverit kattoo säälivästi mut pakko on painaa...
Vi*un viisaudenhammas *eikä*
[q]Lash!, 28.3.2006 10:43:
aamulla heräsin siihen että yskin kamalasti ja kurkku ihan kipee ja nokka tukossa. Olo on kuin kuolleella mutta ei kuumetta-> töihin köhiin ja yrittään tekeen töitä... työkaverit kattoo säälivästi mut pakko on painaa...
[/q]
Sama täällä, mut tänään jäin suosiolla kotiin,
kun eilinen työpäivä tässä olossa oli ihan tuskaa,
vaikka lämpöä on enimmillään ollu 37,2.
tänää ei oikeeen mee asiat putkee
nilkat on taas kipeet. pitäis olla rasittamatta niitä.. en vaan malta olla pomppimatta sun muuta koko ajan kun oon hyvällä tuulella eli tällä menolla ne ei parane ollenkaan..
Työmotivaatio -102 ei nyt oikein suju tämä työnteko tänään
väsyttää ja päässä on ylimääräisiä ajatuksia, hämmennys.
Lumi ärsyttää ja radiosta tulee paskaa musaa.
Haluan kotiin nukkumaan......*nukkuu*
Jo kaks päivää jatkunut migreeni. Ja tietty vielä pitäis töihinkin tänään mennä Eilen oksennettiinkin. Eikä se kevät näytä edelleenkään tulevan :(
[q]sapeli, 28.3.2006 01:02:
Vi*un viisaudenhammas *eikä*
[/q]
Yhä tuo, x 100 Ja missasin päivystyksen, eli koitetaan kestää tätä viel huomiseen
Fucking ranskalaiset. Onpas kiva duuni reissu..
http://www.yle.fi/uutiset/oikea/id30985.html
Jokseenkin turhautunut olo, syystä jos toisestakin *toktok**senkin**hmph**uuh*
jo toista päivää putkeen hedari :(
Kuumeiset yöt Mä en ehdi tänään sairastaa mut pitäs varmaan vaan luovuttaa ja antaa asioiden jäädä rästiin...
[size=7]
No, teen sen huomenna...*justjoo*[/size]
Pitäis lähteä töihin päin raahautumaan. Ei vaan huvittais.
Voisin jäädä sairastelemaan himaan.
Ai ryönä tätä oloa :(
[q]MaoTse, 28.3.2006 23:39:
Shit! Nyt vasta tajusin...
Olisko toi oikeesti ollu se...
[/q]
Sanos muuta...Itse epäilen, että oli.
Perkeleen flunssa*grr**grr*
niin kökkö olo.
Oli tosi kiva olla töissä puolikuntoisena.
Pakko hakea torstai saikkua, että saa itsensä terveeksi.
Voi ryönä. Ja minunhan ei pitänyt saada täs keväällä mitään vitun flunssaa/nuhaa. Saatana.
En sit varmaan hirveästi pääse polskimaan ja urheilemaan viikonloppuna.
Vittu.
Ja mun tuurilla en saa sitä kivaa kesätyöpaikkaakaan ja sit pitää alkaa opteamhuoraksi :(
Niiskniisktruuttruutköhköhpärskishätshuih.
edelleen kipeä, prkle*igor* *nyttähänsellainhymiömispuukotantautiiselkää*
[q]Pirjo Yrjönen, 28.3.2006 23:37:
Mahtoiko olla vain sattumaa, mutta Kristiina Elstelän (joka on mukana Tanssii tähtien kanssa ohjelmassa) 25-vuotias poika oli kuollut äkillisesti Helsingissä la-su välisenä yönä.
[/q]
Mä yhdistin noi kaks asiaa toisiinsa kanssa heti kun kuulin. Tällä hetkellä mua ärsyttää ihan älyttömästi, että Elstelän pojan kuolema on koko ajan lööpeissä, eivätkö voisi vaan antaa perheen surra rauhassa.