päivän :(
En muistanu miten rasittavaa puuhaa kämpän etsintä on Voisko joku vapaaehtoinen hoitaa sen mun puolesta jotta voisin siirtyä suoraan siihen ihanaan muutto- ja sisustus-vaiheeseen, please!
korvatulehdus :(
ikävä :(
typerät kaksi viikkoa tiedossa :(
kone sanoo sopimuksensa irti hetkellä millä hyvänsä LOPULLISESTI saatana
Mielenkiintoinen siivouspäivä
Koira karkas, kala kuoli ja kullan tietokone hajos.
Join äsken jääkaapista vahingossa mätää mehua.
iski kamala suru ja ikävä yhtäkkiä. *ding**uuh*
[q]Pirjo Yrjönen, 26.3.2006 17:32:
Viime yönä tulin vikal junalla Keravalta himaan Helsinkiin, niin Käpylän jälkeen Pasilan ratapiha-alueella joku tyyppi jäi tai hyppäs junan alle. Kuului tömps, tuli töyssy, sit meni jarrut pohjaan ja stop. "...Ja hyvät matkustajat, henkilövahingon takia, olemme seisoksissa puoli tuntia."*eiei*
[/q]
hyi vittu, tää on nyt sit mun päivän :(
Ikkunan tuolla puolen näyttäs olevan mitä kaunein sää, mutta hengen nostatuksesta huolimatta sänky tässä kyllä on osoitteena.
Ankeaa palata takaisin "kotiin". Olin viikonlopun sukulaisten ja ystävien luona, poistamassa ajatuksista kaikkea kurjaa. Tää ex-miehen kanssa samankaton alla asuminen näin eron jälkeen on sydäntä repivää ja hermoja kiristävää. Onneksi kohta pääsen muuttamaan pois.
[q]RainChild, 26.3.2006 23:27:
Miks mä en taas osaa mitään?
Miksi mä olen niin tyhmä... en ole kusipää, mut miks käyttäydyn huonosti ihmisiä kohtaan... Miks mä en vaan osaa rauhottuu ja ottaa aikalisän, kun sitä tarttis.
Miks mun pitää herätä viideltä?
[/q]
hmmm..... tervetuloa joukkoon herrään samaan aikaan huomenna :( eli viiden tunnin päästä
masentavaa tulla takas kotiin.. taitaa olla edessä maailman tylsin viikonloppu...
Ei nappaa, ei jaksa. Huomista odotellessa...
Oli ikävä nukkua ja herätä taas yksin. Kun viikonlopun sai nukkua tyttöystävän vieressä. Mutta ei mahda mitään. Sitä se kaukosuhde teettää. Aina ei voi nukkua toisen vieressä.
Viikko alkoi taas kivasti... Hyppäsin aamulla väärään suuntaan menevään bussiin *uuh*, kävin sitten päättärillä kääntämässä ja takas Tiksiin ja sit duuniin. Ja toinen päivän :( on se et ku kulti sai uuden työpaikan (mikä sinänsä on tosi hyvä asia), niin se ei tietenkään saa lomia, ja mun pitää viettää kesälomani yksin *nyyh*.
Olisi tuhat ja yksi asiaa, jotka pitäisi saada hoidettua tänään. Ja nyt mä joudun jumittamaan kotona ja odottamaan, että lukkoseppä jossain vaiheessa päivää ilmaantuisi paikalle ja korjaisi mun ulko-oven lukon.
*grr**dissaa*
*tähänhymiöjossakädeträjähtääpois*
Taas on se aika vuodesta kun saa alkaa täyttää kouluunhakupapereita. Onneks kaikki vanhat "kuitit" oli tallessa, ei tarvi ku ottaa lisää kopioita*justjoo* Ei kyl jaksais enää hilautua niihin kokeisiin mm. päättelemään käytettävissä olevien jalkojen määrästä strutsien lukumäärää suhteessa lampaisiin*igor* Jos en osaa, siitä puolestaan päätellään etten sovellu alalle.
-Ehkä pitäis uskoa itsekin jo..
NO JUMALAUTA *toktok* *tähänhymiöjossapääräjähtääpois*
Mä oon tulossa kipeeks Sattuu joka paikkaan, kurkku tukossa, on kylmä ja väsyttää... haluan olla aamulla skarppina, ois mahdollisuus saada töitä. Nukkumaan siis vaan, tenttiin luku vaan siirtyy ja siirtyy...*hmph*
himpatin pomo ei antanu mulle sunnuntaita vapaaks ni huomeen ei pääse hummailemaa