päivän :(

Back to häröily O

[q]domi, 1.4.2006 02:54:
En tiiä enää kuka oon
[/q]

Juu aika samoilla linjoilla ja just tossa kelailin ja tajusin, että mun elämä on ollut ihan perseestä jo vähintään 7 vuotta.....

erittäin hyvin alkanut päivä muuttuikin täysin päivastaseksi oman tyhmän pääni takia kai lähinnä...*justjoo*

Paino vaan jatkaa laskemistaan, vaikka syön kuinka...

vituttaa.varmaan kyl siks ku väsyttää.*epäsosiaalisuushymiö*

En saa unta, kun en saa kunnolla henkeä. Tää on jatkunu jo viime syyskuusta asti, tietyllä tavalla tähän on jo tottunu, mutta sitten on näitä öitä, kun ei meinaa edes löytää asentoa missä voisi olla yskimättä. Marraskuusta asti tätä on tutkittu, mutta mikään ei oo auttanu [keuhkokuvassa ei näy mitään, astma on suljettu pois kun keuhkoputkia laajentavat lääkkeet ei auta, ei myöskään antibiootit , allergiasaneeraus on aika pitkälti tehty ja niin edelleen], lääkärikin oli viimeks jo aika neuvoton Sitä vaan toivois, että löytäisivät edes jotain, epätietoisuus on raskainta.

Toisaalta mulla on kyllä huomenna vapaapäivä joten ei oo niin kiirekään ton nukkumisen kanssa, mutta ei toi mitään maailman mukavinta ole kun hengitys vinkuu ja rohisee eikä vaan meinaa saada henkeä.

täälähän nyt kova touhu on!

[q]Mimir, 3.4.2006 00:32:
hengitys vinkuu ja rohisee eikä vaan meinaa saada henkeä.
[/q]

Kuulostaa ihan mun oireilta kun mulla puhkes kissa-allergia ja meillä oli kissoja... Toi on tosi paha, eikä sen kanssa viitsi kauaa elää ilman lääkkeitä

Ei helvetti Sain kakkosen yhdestä tentistä, johon luin aivan sairaan paljon. Tästä syystä tän aineen kokonaisarvosana putos alle kolmosen ja ratkas senkin, että mun pitää mennä tenttii kolme kirjaa uudestaan, jos haluan tehdä tästä mun pitkän sivuaineen Muutenkin ois ollut jäljellä kuusi kirjaa...

Millä *itun ajalla ja voimilla mä hoidan ton

Yöllä oli taas tullut korvasta verta ja tinnituksesta pari taajuutta hieman voimistunut. Ei taida noi dj-hommat enää olla meikäläistä varten. Katoin vielä kaupan päälle It's all gone Pete Tongin, hieman kuumottaa.

Lääkäreissä olen juossut korviani esittelemässä kymmeniä kertoja vuosien varrella. Ne vaan aina sanoo, että ei näissä oo mitään vikaa, kuulokin on testien mukaan täydellinen.

Kuuloni on tärkein työvälineeni ja musiikki lähes ainoa harrastukseni. Kummastakaan ei oikein voi luopua.

"Aurinko nousee on kastetta maassa.
Aika on herätä, nousta ja lähteä.
Kohdata ystävä kallehin.

Niin kaunis on maa, niin korkea taivas.
Soi lintujen laulusta kukkiva kunnas
ja varjoisat veet, niin varjoisat veet.

Päivä on kirkas, vain metsässä tuulee.
Aika on naurun ja leikin ja riemun.
Mukana ystävä kallehin.

ja varjoisat veet, niin varjoisat veet.

Aurinko laskee jo pitenee varjot.
Aika on eron ja jäähyväisten.
Poissa on ystävä kallehin.

ja varjoisat veet, niin varjoisat veet."

Ainutkertaisen ja niin rakkaan ystävän muistoa kunnioittaen..
On niin ikävä että sattuu...
Kiitos kun sain kunnian tuntea Sinut!

-uhuu

Nätit skraadet auton kyljessä*grr*

[q]edit: Minähän en bussilla kulje, mutta miten bussit kulkee Hki-keskusta -> Gigantti väliä? Pääseekö edes lähelle?
[/q]

No jos oot menossa siihen Jumbon "lähellä" olevaan giganttiin, onks se nyt tammistoa niin bussi 611 rautatieasemalta menee siihen viereen. Sun pitää vaan osaa jäädä oikeel pysäkillä pois kun se rakennus ei näy siihen pysäkille. On siinä joku pikkanen viitta missä pienen pienellä lukee gigantti.

Mutta siinä on ne hobby hallit ym isot kaupat ennen joten etköhän löydä ja jos bauhaus tulee vastaan niin olet mennyt ohi! (mut ei sekään kaukana ole)

Tänään oon tosi pahalla tuulella, mikä on aika harvinaista mulle. Täytyy varmaan pysyä kotona koko päivä, muuten muut pääsee siitä osalliseks *grr**dissaa*

38,6 astetta kuumetta ja pitäis tehä ennakkotehtäviä Toisaalta kuumeessa saattaa olla jollain tasolla luovempi

Olin aikas hyvä.*joo*
Mut en söpötä selkeästikään tarpeeksi.*hmph*
Mut mä en vaan pidä hunajasta. Se on tervaa.

taas se päivä kuukaudesta kun saa maksa kaikki vitun laskut. Toinen asia on kun saa toimia jonkun orjana helvetti. Jumalauta et vituttaa tehä hommia jonkun mieltymysten suhteen. On mahtanu ollu egyptiläisillä eunukeilla saatanan iso kyrpä otassa vaikkei muualla enää ollukkaan. Vittu et vituttaa. Perkele!

En taaskaan päässyt kouluun.. *toktok* 3 viikko omaa lomaa menossa.

Huff jäi tauolle, ja ei, en tiennyt että se on tullut aiemminkin Suomen televisiosta (oisko kenties ollu välillä 2000 - 2004 kun en ollut Suomessa?)

eipä oo varmaan koskaan ollu näin haikea olo, ku nyt.

Välil tuntuu vähän siltä et elämä on jatkuva muistutus tyyliin "Ähäkutti, innostuitpa! Nyt matto alta - kyl sun pitäis oppii jo olemaan pessimisti." M.m. tänään on sellainen päivä.

O