päivän :(
joudun ny luopuu sitte kielikorustakin
en osaa päättää. :(
Tjooo.... olis voinu lähtee laivalle, mut sen sijaan ryydyn himas/duunis ja luen ruotsin viimeseen uusintatentiin mikä o huomen. Faaaan.
Patonkia leikatessa veitsi lipsahtikin sormeen ja sain aikaan kohtalaisen syvän haavan. Äsken näytti jo siltä, että verentulo olisi tyrehtynyt, mutta nyt vielä 2h jälkeen haava alkoi taas uudelleen vuotamaan.
En kyl nyt yhtään jaksaisi lähteä tikkejä siihen hakemaan...
Nyt lekuri kerto että murtuneiden nikamien lisäksi mulla on kylkiluitakin murtunut ja pituudesta on hävinnyt 4cm. Kuulemma on ollut suhteellisen kova elvytys mitä mulle on tehty. *Ahdistaa*
paska päivä....*nyyh*riidelänpoikaystävän kanssa kun oli just 6kuukaudenyhdessapäivä......miks miehet ovat niin itsekäisiä ja epäymmärtäviä????
kauhee väsy, nukkunu tunnin viime yönä jeejee hyvä mellu taas *toktok*
Päivän :( on melko laimea ilmaisu kuvaamaan tämän hetkistä olotilaa.
Päivän "VITUTUKSEN MULTIHUIPENTUMA" osuu lähemmäs.
Jonkun SAATANAN tunarin huolimattomuuden takia, tölvin hieman duuniautoani. Joo joo, ite sen ajoin kii, mutta en vaan mahtanu yhtään mitään asialle.
Olin siis ajamassa autoa laituriin, jossa edellinen lastaaja oli jättäny teleskooppihihnan pitkälle, jota en tietenkään nähny peileistä, ja pum!!
SIIS VOI VITTU!!!!!!!!!!!
kuulin juuri että lintsille ei saa enää kausikortteja :'(
Katotaas...
- veroja pitäis maksella toista tonnia...
- just sain yhen hampaan paikattua mut siihen tarvii juurihoidon, ja toinen varmaan kans...
- pitäis TÄNÄÄN tehdä valmiiks yks projekti joka on viikon venannu tekemistään...
- oon about käyttäny jo tän kuun budjetin (siis ens kuun)...
... mut, yllättävää kyllä, tää kaikki näyttää aika mitättömältä kun on pieni nousuhumala
Ylipaljon tekemistä, ylipaljon väsymystä.
jäi irinan keikka väliin. :/
Tuplapotti petti mut, 20e meni :(((((
[q]bubbelgum, 31.3.2006 19:00:
Paha olo.
Fyysisesti.
Henkisesti.
[/q]
En saa koiraa.
Paha olo.
Fyysisesti.
Henkisesti.
neljättä päivää 38 asteen kuumeessa.. ei kiva
yskittää ihan helvetisti mut mitään ei irtoa.
vitutus. Joka melkeen onnistu pilaamaan seinäjoki reissusta seuranneen hyvän fiiliksen.
[q]domi, 1.4.2006 02:54:
En tiiä enää kuka oon
[/q]
Sä oot Mikko 23-wee Alavudelta
*nyyh**uuh* Voisko joku nyt vaan ampua mut?