päivän :(

Back to häröily O

[q]domi, 13.3.2006 00:49:
---
Toykio, 12.3.2006 22:41:
Pistin vahingossa ajatuksissani kolminkertaisen insuliinin määrän...yöllistä hypoglykemiaa odotellessa*dissaa*

---

Mikä on hypoglykemia?
[/q]

Tila, jossa veren sokeripitoisuus (B-gluk) on pienempi kuin 2.8 mmol/l. Hypoglykemiaan sopivia oireita: sydämentykytyksiä, hikoilua, nälkä, päänsärkyä, sekavuutta, näköhäiriöitä tai ärtyisyyttä. Keskittyminen voi olla vaikeaa, sinulle voi tulla kylmä ja nihkeä olo, tai voit kalveta. Äärimmäisissä tapauksissa voit menettää tajuntasi ja mennä sokkiin. Yleisin syy tilaan on sokeritaudin hoidossa käytettävät lääkkeet.

Kaverin avomies oli tullut siihen tulokseen että suhde on ohi. Vituttaa ja huolestuttaa. Tyttö on onneksi kuitenkin jonkinlaisessa kunnossa ja ylianalyyttinen itsensä suhteen. Todellisuuden tajuamista odotellessa. Puheet oli kyllä sellaset että tyttö on päättäny että tästä mennää yli eikä jäädä makaamaan ja anneta kaiken elämässä nyt saavutetun valua viemäriin. Toivottavasti tyttö muistaa tuon vielä parin päivän päästä.

hmph, tyhmää kaikki

väsyttää toosi paljon ja pitäis viel koittaa selvii tää viikkoloppuun asti töissä sit seuraaval viikol helpottais paljon..

Kiukuttaa. Kiukututtaa.
Ihan perkeleesti.

[q]Reetta, 9.3.2006 18:58:
MÄ EN OSAA MITÄÄN!!!!!!!
[/q]

Mulla tänään... ja täysin sama tunne

[size=8]se siitä tsemppaamisesta[/size]

Käyn kokeilemassa ja jos ei mee läpi niin... Uusintaan

Äikän kirjotuksissa loppu aika kesken ja mun ehkä nerokkain ajatuskulku jää näin sensoreilta lukematta. Höh. Onneks vielä on toinen mahdollisuus.

[q]Daverian, 14.3.2006 11:13:
Olen työharjoittelussa. Pomosta ei ole tietoakaan missä on. Eli mä pidän putiikin yksin pystyssä. No onneksi täällä ei niin kauheasti asiakkaita käy.
[/q]

Mul on vähän samanlainen fiilis. Tai siis kaikki vakkarit on jossain ja puolet muistakin, et mä sit tääl vaan nysvään juttui itekseen... Noh, ainakin saa tehdä!

kansalaisyhteiskuntatoimijoiden vahvistaminen <- voisko viel keksii kivempii sanoi. niiqu irgh. voisin tehdä itselleni näin:

[q]Annakins, 14.3.2006 11:42:

Mul on vähän samanlainen fiilis. Tai siis kaikki vakkarit on jossain ja puolet muistakin, et mä sit tääl vaan nysvään juttui itekseen... Noh, ainakin saa tehdä!
[/q]

Se on kivaa. Mä väsään gallerian modauksia. Oli tosi kivaa.

Olen työharjoittelussa. Pomosta ei ole tietoakaan missä on. Eli mä pidän putiikin yksin pystyssä. No onneksi täällä ei niin kauheasti asiakkaita käy.

[q]lohikarme, 14.3.2006 10:34:
Päättivät sit firmassa vähentää henkilöstöö ja mä satuin olemaan ainoo koeajalla 4 päivää jäi onnesta ja vakipaikasta (lue: unelmaduuni). Selityksen et mun pitää nyt keskittyy pelkästään kouluun. Life is a Bitch... no can do. Mut hei...maasta se pienikin taas ponnistaa. Mulle vaan tuntuu sattuvan tällai tavan tästä...
[/q]

Aissaaatana no kyl sä löydät viel jotain parempaa..

Ei vaan tunnu menevän kaikki nyt putkeen sillä suunnalla..

En jaksa

AAAARGH!!! Opettaja joka antaa meille tehtävän ei neuvo mitenkään. Ja sitten tästä neuvomattomuudesta ja ohjeistamattomuudesta hän lyö syyt meidän niskoillemme!!! Huomenna (vasta huomenna) menen antamaan palautetta tästä naisesta koulutusohjelman johtajallemme. En siis tänään jolloin en saisi suustani selvää sanaa tai ainakaan kokonaista lausetta vaan asiat menisivät kaikki päällekkän. Voi helvetin helvetti. Kaverini jo uhrasi tämän opettajan töppäilyjen takia yhden täysin viattoman sivullisen kahvikupin. Koko luokka on enemmän kuin kurkkuaan myöten täynnä. Onneksi en ole erikoitumassa käsikirjoitukseen jota tämä kyseinen opettaja opettaa.... Kiitos ja anteeks!! *släp**senkin*

Vedin eilen vikan röökin. Nyt on aika nihkee fiilis... Voiks joku luvata, et tää helpottaa???

[q]Daverian, 14.3.2006 12:23:
---
Annakins, 14.3.2006 11:42:

---

Se on kivaa. Mä väsään gallerian modauksia. Oli tosi kivaa.
[/q]

Tekemisen puute täällä suunnalla.. nimim. jo 12 tuntia tällä viikolla pelaten putkimiestä..

Yleisesti ihan vaan vituttaa.

[q]Jocular, 14.3.2006 14:19:
Tekemisen puute täällä suunnalla.. nimim. jo 12 tuntia tällä viikolla pelaten putkimiestä..
[/q]

Vähän joo on ihmisillä tekemisen puute. No onneksi on ajantappolinkit muistissa. Onneksi kohta pääsee taas autokouluun.

Blääh. Lääkäri määräsi liian vahvoja särkylääkkeitä. En saa mitään tehtyä, kun väsyttää vaan. Heräsin juuri yli viiden tunnin päikkäreiltä, vaikka piti käyttää koko päivä tehokkaasti perjantaiseen tenttiin lukien. Tällä menolla nukun sen tentinkin ohi.

O