päivän :(
Päätä särkee, nenä tukossa ja hirvee olo
[q]aapee, 9.3.2006 07:47:
---
Super-Kerttu, 9.3.2006 07:31:
PASKA VIIKKO!
---
Samat sanat..
[/q]
Triplaan
Mut onneks kiva ja rela pönde-viikonloppu tiedossa
PASKA VIIKKO!
[q]Reetta, 9.3.2006 18:48:
Anatomian kokeet sydänkammioista ja munuaisista keuhkoihin jne.
mitään typerämpää ei todellakaan voi olla!!!!!
[/q]
No se että ne on vasta ensi viikolla niin pitää nyt koittaa lukea
Harvinaisen vittumainen viikko, oli pakko ottaa ens viikko vapaaks et saa rauhottua.
päättämättömyys.
just ku luulee saaneensa jonkun hyvän idean, ni tajuu, et se kaatuu mahdottomuuteensa.raastavaa edestakaisin seilausta.voi ripulirokulirallaa, ku tulis joku käänne tähänki päivään.
Joo.. aika raakaa vetää mehukattia neppariin :)
[q]Elsil, 20.3.2006 11:18:
Haluan lähteä Dubai:hin *sydän*
Löysin halvan lennon sinne ja takaisin, MUTTA mulla ei kuitenkaan ole juuri nyt rahaa osta niitä *nyyh**nyyh**nyyh*
[/q]
Mul on ihan sama ongelma, kun tarkoitus ois lähtee berliiniin kaiken kukkuraks niitä "mun" lentoja vielä mainostetaan isolla joka saatanan metroasemalla niin että ne varmasti menee liian nopeesti
nenu on tukossa :(
[q]Reetta, 9.3.2006 18:58:
no mulla ne on jo huomenna ja mä oon yrittänyt viimeiseen asti lorvia ettei oo tarvinnu lukee ja nyt ne on taas edessä! MÄ EN OSAA MITÄÄN!!!!!!!
[/q]
No voi sun Jos edes ykkösen saisi. Eikä enää sit kannatakaan lukea kuin pari tärppiä jos jo huomenna on. Valkkaa kaks tärkeintä mitä luulet että voisi tulla ja opettele ne ulkoa. Ja sit uusintaan jos ei mee läpi.
Aattele hyöty vaiks siltä kannalta että tiedät sitten missä sydämesi sykkii
Joudun jäämään suomeen v-lopuksi taudin takia.
Väsyttää ja tenttikin meni kehnosti. Vitalis kun sitä ei vain jaksa ryhdistäytyä ja lukea tarpeeksi...
aigamoiden duha bäällä
Vetarin suojakumin vaihto ja ilmanohjain taakse (Golf) ynnä työt merkkiliikkeessä = 258e, ihanan kallista..
Sain työkkäristä tosi kivan kirjeen!
En saa enää työmarkkinatukea, koska kieltäydyin ottamasta työelämänvalmennuspaikkaa yhtee puhelinmyyntihommaan, koska mulla on nyt yo-kirjotukset, yhteishaku...
Ni ne tulkitsi sen niin, etten ole halukas ottamaan kokoaikatyötä vastaan.
Vittu, et vituttaa...SAATANA!!!!
Tänää tekis niin mieli vetää kännit, vaik lupasin, et ennen yhteishaun päättymist en koske alkoholiin...HELVETTI!!!!!! TOI SAATANAN PASKALAITOS ON HELVETISTÄ!!!!
tänää töitä 10tuntii eipä suotta lauantai päivä mene taas vaihteeks pilaks
tunnin päikkärit ennen töihin menoo ei ollutkaan niin hyvä idea. Vielä ennen päikkäreitä oli puolipirteä olo ja enää pirteästä ei ole tietoakaan. Vielä kuitenkin pitäis selvitä töissä seuraavat 6 tuntia ja tuskaa tulee olemaan.
Ja viereisenpaikan halvat batteryt on loppu
[q]Nightmare, 9.3.2006 17:14:
Nyt ollaan oltu jo 4 pvää kuumeessa ja ilman hoivaajaa:(
[/q] No mulla ei oo tota kuumetta, mut flunssa...
eilen illalla oli ihan terve olo jo niin nyt on taas ihan kipeenä, kiitti vaan!! :F
pinna uskomattoman kireällä. mikään ei tunnu toimivan, tekis mieli nappaa monitorin piuhasta kiinni ja muutaman pyöräytyksen jälkeen iskeä se betonipylvääseen. projektin deadlineä siirretty jo viikolla eteenpäin, koko ajan tulee lisää korjattavaa/muutettavaa, koodi uskomattoman syvältä ja niin täynnä purkkaa että meinaa leuat loksahtaa sijoiltaan, motivaatio työstää sitä sekuntiakaan enempää siellä jossain -1000 ja 0 välillä. viimeset 2v tehny samaa hommaa ja jo totaalisen kyllästyny, evvvk.
kenties väsymyksestä johtuvaa, mutta viimeaikoin aivana liian usein toistuva fiilis. ellen olis niin kiltti niin lähtisin vaan tyynen rauhallisesti menee enkä tulis enää takas.. *turhaanhajoil*
Hirvittävän tylsää. Miks ihmiset ees tulee kipeeks ikin!?