päivän :(

Back to häröily O

Enpä taas enää taida jaksaa.

Ei paljon päivä parane Sain kolmesta hakemastani kesätyöpaikasta kiitos ei. Pariin luulin pääseväni varmasti haastatteluun, on niin paljon kassakokemusta. Koulukaveri, jonka koko elämän työkokemus on 2 kk siivousta, sai noista yhdestä paikan ( happy for her *joo*) Mut oma tilanne *ituttaa, jäljellä alkaa olla paikkoja, joihin en takuulla pääse Mä en taida yksinkertasesti osata tehdä hyviä hakemuksia Ei hyvältä sen perusteella näytä, samalla kaavalla oon niitä yli 10 pistänyt menemään...*poks*

pitäis lähtee kaupassa käymään, mut kun ei jaksaisi, huvittaisi eikä haluttaisi.
Kai sitä kuitenkin on pakko persiinsä ylös hinata, et saa safkaa :(

raha-asiat pistää huolettamaan ihan todella

Joutuu ens viikol taas leikkaukseen :((

Päivä lähti ihan kohtuu hyvin käyntiin, mutta sen jälkeen
pelkkää alamäkeä.

Ja koulutsydeemit stressaa sen verran, että ei tiedä
vaikka vatsahaavan sais.

[q]Reetta, 15.3.2006 17:53:
MÄ MEEN UUSINTAAN..........
[/q]

Koita jaksaa
Jos ei muuten onnistu niin voidaan kuulustella toinen toisiltamme

Kahden 15h duunipäivän putkesta ensimmäinben on takana, ja herätys on seuraavaksi 6.30. Saas nähdän, miten huomenna jaksaa.

[q]ninni, 15.3.2006 19:59:
nyt meni duunipaikka alta vittu et vituttaaa *eiei**hmph**grr**toktok**dissaa*
[/q]

Eiiiiikä? Tosi nihkeetä... Mut jos jotain pientä lohtua etitään ni olihan se aika paska paikka

Tosi paljon viime aikoina ihmisillä ollu ongelmia työpaikkojen suhteen Mulla kans työmotivaatio nolla, ja siitä seuraa monenkinlaista itsetunto- ja oman elämän hallitsemiskriisiä. Oon ollu ihan liian heikkotahtoinen ja saamaton viimeaikoina. *eikä*

Joo, nii... saa nähä.

aaargh... solotunnukset lakkas toimimasta just kriittisellä hetkellä ja mua ei vittuukaan kiinnostas lähtee minnekään pankkiin asioimaan. Ei oo aikaakaan no kai se on pakko..

Nielurisaleikkaus kutsuu, se o moro*nyyh*

flunssan kourissa ja huomenna pitäs töihin selviytyä

töistä joutuu raahautua itse kotiin , ku kyyti lähtee jo 12 menee.... siinä menee sellanen tunti, kuin tavallisesti ei menis ku 15 minsaa.....

Eipä tunnu tänään mikään taas onnistuvan. Posti hukkasi mun tilaamat (ja maksamat!) levyt. Palvelu oli myös tosi v-mäistä. Päässäkin oli herätessä kuhmu! Nih! *grr**toktok*

Elämä vituillaan. Ero on tulossa, hitaasti mutta niin helvetin varmasti.

tää on taas ollu niin mun päivä.... :(

jätin auton trion parkkiin. noh, kun menin sitten maksamaan parkkimaksua lähtiessäni kone ilmoittaa maksuksi euron, mutta ei suostunut ottamaan rahaa. no lähdin sitten seuraavalle koneelle ja kuinkas ollakkaan kahdessa minuutissa maksu noussut 50cnt ja ei mulla tietenkään ollut kuin se euro.

lähdin sitten automaatille, vain huomatakseni ettei siellä ollutkaan kuin 11e.. mikään kauppa ei suostunut höyläämään ja pankitkin olivat juuri menneet kiinni... kukaan lähellä olevista/asuvista ei pystynyt lainaamaan rahaa... lopulta onneksi sain kaverilta pari euroa ja pääsin helvettiin koko triosta.

*toktok*

O