päivän :(
[q]Oleanterinkukka, 10.3.2006 15:01:
Tunnen itseni niin LÄSKIKSI!! Kävin ruokiksella sovittaa yhtä paitaa ja entisen M:n sijaan jouduin ottamaan L:n. Kyllä masensi niin, että kävin ostaa Arnoldsista ison täytedonitsin...
[/q]
vaatemallit on kuule varmaan jotenki muuttunu... iteki joutunu ostamaan isompia. mutta ehkä se suklaalla korjaantuu!
Tunnen itseni niin LÄSKIKSI!! Kävin ruokiksella sovittaa yhtä paitaa ja entisen M:n sijaan jouduin ottamaan L:n. Kyllä masensi niin, että kävin ostaa Arnoldsista ison täytedonitsin...
[q]Gleba, 10.3.2006 15:02:
---
Oleanterinkukka, 10.3.2006 15:01:
---
vaatemallit on kuule varmaan jotenki muuttunu... iteki joutunu ostamaan isompia. mutta ehkä se suklaalla korjaantuu!
[/q]
Kiitti! Pakosti on muuttunu! Tai sitten mun tissit on yön aikana paisunu... Suklaa auttaa tosiaan kaikkeen. :)
Ei voi sanoa suoraan asioita, mitä ajattelee. Sitten tulee esille, kuinka paljon vaan sitä paskaa on kertynyt.
[q]Gleba, 10.3.2006 15:02:
Kävin ruokiksella sovittaa yhtä paitaa ja entisen M:n sijaan jouduin ottamaan L:n. Kyllä masensi niin, että kävin ostaa Arnoldsista ison täytedonitsin...
---
[/q]
Helppohan se on haluta olla hoikka ja hyvässä kunnossa, mut jos ei tee asialle mitään niin ei sitä koskaan tule olemaan...
himpatin selkä meinaa alkaa reistailemaa
Lukemista vaan riittää Aivot on täysin tyhjäkäynnillä, keskittyminen ei suju ollenkaan. Pakko selata vie kaikki kolme kirjaa kerran läpi, jos jotain kokonaisuutta sais hahmotettua. Haluan jostain energiaa, keskittymiskykyä, kykyä ymmärtää lukemaani ja paaaljon muuta, mikä tässä auttas huomisaamuun mennessä
Hitto miten kiva tapa viettää perjantaita, eikä oo viimenen tällanen tänä keväänä...*poks*
vatsatauti*nyyh*
Vie voimat ja muutenkin yksi kuvottavimmista taudeista*hmph*
Väsyttää. Olis niin kiva vaan jäädä nukkumaan.
Onneksi on ensi viikolla kolmosen vapaa, saa nukkua sillon.
Nenä on ihan tukossa ja vuotaa, kurkkuun sattuu :( niiskutiniisk.
Taas lämpöö Ei pitäs hilluu vissii yhtää missää puolkuntosena
nukuin tos yli tunnin ja heräsin.
Nyt ei tule uni simmuun, ei niin millään :(
Miljoonat ajatukset pyörivät vaan surrurrur mun päässä :( Ottakaa joku ne pois pliis...
Vitun kivaa oli mennä töihin taas pitkän tauon jälkeen.
Ku vuoroja tarjottiin kysyin vielä etukäteen että onko kaikki samal taval ku ennen, ja kovasti sanottiin et juu juu on on. Vitut.
Ensinnäkin, niin paikalla oli aivan eri laitteet ja mikseripöytä ku ennen. Siinähän sit alat ihmettelee et missäköhän tässä pöydässä on mikäki nappula, ja mihin kohtaan menee mikäki piuha. Vittu. Sit joku älypää oli jättäny kaikkiin laitteisiin virran päälle, niin että meinasin saada säkärin ku pistin töpselin seinään. Vittu.
Ja kaiken lisäks niin loppuillasta saan tietää et mun pomo ei ookkaan hommannu mulle kyytiä kotiin. Vittujen vittu.
Onneks sit yks baarin omista työntekijöistä heitti mut stadiin (ite asuu tikkurilassa, pieni mutka sen matkaan), muuten oisin seisonu jossain vitun louhelassa ja miettiny miten vitussa pääsen sieltä kotiin. Vittu. Että kiitos ja morjens.
[q]Oleanterinkukka,
---
Kiitti! Pakosti on muuttunu! Tai sitten mun tissit on yön aikana paisunu... Suklaa auttaa tosiaan kaikkeen. :)
[/q]
..varsinki perseen leviämiseen ja mahan kasvuun :D
Jopas taas alko kivasti työt ku pomo alko valittaa mun tekemisistä, vaikka itse oli aikasemmin hyväksynyt sen. Muut työtoverit vaan olivat alkaneet valittamaan minun pinestä omaanpussiin tekemisestä. Muuta syytä en keksi kuin oma muutaman kympin tienaaminen, joka jäi niiltä tienaamatta. Kuitenkaan ketään ei kiinnosta kun muutamat työntekijät etsivät kämppiä ja käyvät jatkuvasti pitämässä kaffetaukoi.
Ja minä kun luulin täällä olevan hyvä työhenki porukan välillä.
Kipee meininki...
Kun olen jo pidemmän aikaa ollut tukena eräälle henkilölle, ja nyt pari-kolme viimeistä kuukautta oikein intensiivisesti, olen jotenkin aivan turtunut siihen. Viimeisen kuukauden ajan olen ollut aivan kypsä, etten pysty enää olemaan tukena hänelle, että se on liikaa, mitä hän harteilleni asettaa... Aivan loppu...
Nyttemmin viime aikoina olen huomannut, etten oikein jaksaisi enää pitää tähän henkilöön yhteyttä, koska en jaksaisi millään olla tukena hänelle. Kuitenkin yritän pitää, olosuhteiden "pakosta". Yleisesti tulee kauhea ärsyyntyminen joistain ihmisistä (muistakin kuin hänestä), kun ne hakee munsta tukea... Ei se ennen ollut niin, mutta varmaan tän takia.
Muuten on ihan oko ja kivaa, ei niin paljon ahdista, ehkäpä juuri sen takia, etten ole ollut niin paljon yhteyksissä, mutta tuntuu vain, että haluaisin piiiiitkän loman siitä kaikesta pelkäämisestä ja lohduttelusta ja järjen puhumisesta.
ihan hv vloppu töissä. miks asikkaiden ampumisesta saa saman kun ihmisestä. ei voi käsittää
Taas jotenkin niin perinteinen maanatai, väsyttä, huono-olo, veto pois jne. nii ettei mikään voi olla hvyin*igor* Ainoo hyvä paikka ois nyt oma sänky ja kullan kainalo, mut ei niin ei*poks*
[q]Nectarine, 12.3.2006 05:48:
ihan hv vloppu töissä. miks asikkaiden ampumisesta saa saman kun ihmisestä. ei voi käsittää
[/q]
Sanos muuta
liksa tuli, liksa meni.
nojooh, kohta pääsee pois suomesta. ei vaan jaksa.
ja kaikkee pitää kokeilla kerran, paitsi musiaan ja kansantansseja. nyt on baarikärpänen ja ladymoon koettu ja nähty,,,
ja maanantaina olis kouluu ja töitä. tyhmäminätyhmä :(