päivän :(
ku ei meinaa helpottaa
Hauvavauva sai tänään piimää, ja hyi hitto mitä tuhnautuksia se päästelee. Eihän tässä hajussa voi nukkua :( Ei sillä että muutenkaan saisin taaskaan unta.
Sit se ihmettelee ja murisee perseelleen kun sieltä tulee pieru :D (joojoo, tiedetään. olen vähän tyhmä, mutta seura se tekee kaltaisekseen...)
Naisten vaivat
Tähän laittaisin tuskahymiö, jos sellainen olis.
Eilisen "päivän :)" olis ollut levytilaus jenkeistä, mutta tänään se on "päivän :(", koska levykauppa on postittanut mulle ainoastaan 1/3 tilauksesta (eikä puhunut mitään lopuista 2/3 platoista) ja laskuttanut tililtäni kuitenkin yli koko tilauksen arvon verran rahaa.
Eli, mitä vittua, saan osan levyistä mut joudun maksamaan niistä enemmän kuin mun piti joutua maksamaan koko tilauksesta? Ei näin. Aloitinpa aamuni toistaiseksi ystävällishenkisellä tiedusteluviestillä.
paska fiilis :(
Lupauduin sit taas menemään aikasemmin töihin. 17-04 on sit tänään töitä.
Ei se sit vituta enää kun liksa tulee.
Suunnitelmat meni taas uusiksi.
Pylly.
Nyt on aikatavalla yleistä vitutusta päällä. Tekis mieli lähtee illalla tuulettumaan Aeroon, mut tällä mielentilalla siellä tulis kuitenkin vaan dokattua liikaa. Toivottavasti olo laantuu iltapäivään mennessä.
[q]ezzy, 17.3.2006 14:45:
Toinen gerbiileistä näyttää odottavan kuolemaa, makailee vaan ja liikkuu huonosti :(
[/q]
Viet rakkaas gerbiilin eläindoktorille jossa he päästävät toisen kirmaavaan virheille niityille.
Ei pikkuinen joudu kärsimään. Suosittelen HauMauta, Pilvi Lassila on eripätevä pieneläinlääkäri.
Murh.
Univaikeudet vain jatkuvat. Nukahdin tos illalla, heräsin enkä saa enää unta.
Alkaa vituttaan vähitellen. Saatanan saatanan vittu.
Perse.
[q]Annakins, 17.3.2006 14:49:
Jotkut firmat lähettää levyt erissä, joten siitä en ottais suuremmin hernettä nenään. Toi ylilaskutus on sit tietty juttu erikseen.
[/q]
Joo, tässä tapauksessa toi ei vaan ole tilanne, koska kyseessä on second hand-levyt ja ne joko löytyy kerralla liikkeen hyllystä tai sit ei. Mähän en siis juurikaan osta uutta musiikkia kun mun musiikilliset perversioni sijoittuvat kasarille, ysärille ja korkeintaan tän vuosituhannen alkuun. Ehkä mä sit 2012 herään ostamaan vuoden 2006 levyjä.
[q]jesus, 17.3.2006 15:24:
You just don't fuck with mans records period
Mulla oli eilen vastaavanlainen tilanne päällä Suomen Postin kanssa, mutta tänään se onneksi selvisi. Olin kyllä valmistautunut huolellisesti kaatamaan koko sanaisen arkkuni sen onnettoman virkailijan niskaan. No säästyi raukka
[/q]
Joo, tämäkin asia selvisi itseasiassa hyvinkin rivakasti kun levyt myyneestä lafkasta vastailtiin mun mailailuihin about puolessa tunnissa. Olivat kyllä pistäneet kaikki tilaamani levyt tulemaan ja laskutussumma oli siten ihan oikea (tarkastinkin homman vielä kun riipoi). Hommassa perseilyä aiheutti mun ja levykaupan välillä välittäjänä toiminut lafka, jonka tilausvahvistukset on kuulma säännönmukaisesti enemmän tai vähemmän perseellään jos tilaa enemmän kuin 5 levyä kerralla.
No voi halvattu...
[q]crissy, 3.8.2007 09:56:
töihin pitäs.. EI VITTU KIINNOSTAAA!!!!!! 9pvän putki josta 3pvää takana
[/q]
joo, työt :E alkais opiskelut jo, tää pelkkä töiden tekeminen on niin vitun puuduttavaa loppujen lopuks
Mun oma netti ei toimi
En tiiä mitä pahaa oon kenellekin tehnyt, mutta tasan yksi kaveri vastasi mulle puhelimeen ja kuitenkin soitin suht' monelle. Taidan jäädä himaan viettämään laatuaikaa veljen kanssa
Lunta sataa :(
On talvi ja lumi ihan kivoja asioita, mut voisi se kesäkin sieltä jo tulla.
Maanantaina olis äidin synttärit. Mutta koska suksemme menivät jouluaattona ristiin kutsun kakkukahveille voi unohtaa.
Rahaa kahdeksi viikoksi 40e.
Ahdistushäiriö
Vituttaa, kun ei ole tulevaisuutta.
Energiajuoma yliannostus iski jälleen. Siitä onkin aikaa kun viimeksi on näin tärissyt. Pakko oli lähteä baaristakin tämän takia. Kylmä ulkoilma kyllä teki hyvä mutta edelleen heikko olo.*poks*
[q]iriil, 19.3.2006 00:11:
Energiajuoma yliannostus iski jälleen. Siitä onkin aikaa kun viimeksi on näin tärissyt. Pakko oli lähteä baaristakin tämän takia. Kylmä ulkoilma kyllä teki hyvä mutta edelleen heikko olo.*poks*
[/q]*lohduttel*
Ensi kerralla juot sitten ihan kiltisti vain viinaa.*vink*
[q]Nexus__69, 16.3.2006 19:20:
paska fiilis :(
[/q]
entistä paskempi fiilis :(