päivän :(
Vituttaa niin paljon että ei mitään järkee.
no money ja laskut erääntyy...
Emmä taas oikeen tajuu sen ajatuksen kulkua
Nii ja tääl pajallakin on tylsää.
särkee kättä niin paljon, et revin sen kohta irti...
Tänään ei pitäisi olla mitään pahaa, mutta mun aivoissa on joku pirun kytkin jääny sinne kiukuttelu kohtaan jumiin.
Tänään tuntuu kaikki raivostuttavan ja voisin tuhota koko maailman. Suunnittelen lukittautuvani mahdollisesti johonkin huoneeseen mihin ei sitten kukaan pääse.
*toktok* kyllä on taas kivaa olla minä
Voi vitura että ottaa päähän!! Mä luulin että tentti meni tosi hyvin. Olin lukenut molemmat tiiliskivet (a 500 sivuu) noin viikon 6 tuntii päivässä istuin kirjastossa lukemassa, tutkin vanhoja tenttejä, osasin kaiken, mutta ei!!! Helvetin tentti ei edes menny läpi!!! Miten voi olla?? Pitää mennä vähän juttelemaan proffan kanssa. Eiköhän sieltä jostain löydy pari pistettä että pääsis edes läpi. Kyllä välillä pistää arvelluttamaan koko kauppis opiskelu. Ja kun vielä on jo pankkialan töitä, mutta haluan paperit ensin käteen ettei jää myöhemmin harmittamaan.
Vittuku duunit kasaantuu *toktok**whaat*
aivastuttaa ihan jatkuvasti en haluu tulla taas kipeeks, en en en...
Kuume ei vaan nouse :(
Nenä on ihan tukossa ja kipeä.
Taisin hieman kylmettyä sunnuntaina siinä lyhyehkössä hameessa :S
vituttaa vaan tietty juttu
Ei suosikkeja eilen töissä, ja nyt 5 tuntii nukkuneena takasin töihin.. Ihania nää bussilakot kun joutuu herää 3 tuntii ennen töihin menoa
Eikö toi talvi vois nyt vaan jo vittu loppua...Kesäautonki saa liikenteeseen vasta huhtikuun alussa
YLINOPEUSSAKOT!!!!!!!!!
(minkä sille voi jos on kiire! ja noi poliisisedät ei oo kauheen ymmärtäväisiä...)
http://www.geocities.jp/shijimi_1_2/15677.JPG
Olo on kuin jyrän alle jäänyt, loppuviikko saikulla.
Väsyttää, väsyttää, väsyttää... Mä varmaan nukun liikaa...
Unohdin tänään tulostaa aamuks seminaarityöni...aamulla tulee siis pikkanen kiire
Ikävä...menis jo pois
ahdistaa olla yksin nyt...
[q]Hyzenthlay, 8.3.2006 23:26:
ahdistaa olla yksin nyt...
[/q]*lohduttel*
*böö*
On vähän hankalaa kirjoittaa cv:tä.
Ei ole koskaan aiemmin tarvinnut tehdä (eikä nytkään olis pakollista...).
Miten hitossa kirjoitan ammattitaidostani. "Osaan tehdä parit drinkit, prikka pysyy kädessä, flöörata en osaa (ts. pullon saan ilmaan nätisti, mutta yleensä en saa sitä kiinni.). Suomea puhun äidinkielenä, englanti on hyvä ja ruotsi tyydyttävä. Suosittelijana toimii entinen vuoropäällikköni ja nykyinen työkaveri Jari."
Kun sen ei tarvitse hirveän virallinen olla (Kalle lupasi alustavasti jo töitä+otti mun numeroni...), niin mitä hittoa mä siihen kirjoitan?
AARGH, menee hermot.
Taidan mennä tupakalle ja koiran kans lenkille jos ajatukset valkenisivat (ihan varmasti, osaisinpas edes ajatella:S).
Murh.
Ja huomenna olis koe, enkä ole lukenut, ööh, kertaakaan.