päivän :(
Toinen uneton yö menossa.
Ihmissuhteet on vituillaan.
Edelleen flunssa.
Masentaa.
Halipula
vittu
Viikko alkoi oikeen mukavissa merkeissä, kun heräsin kuudelta painajaiseen Tärisen vieläkin kun ajattelen sitä, enkä tietty saa mielestä ollenkaan! Nyt pitäis kaiken lisäks rpee tekemään yhtä tosi idioottia kouluryhmätyötä, eikä millää kiinnostais. Tekis mieli mennä vaa peiton alle piiloon
Nuha yrittää ottaa tytöstä voiton (ehkä myös humalakin:S).
Vittu. En nyt ala, jos tulen kipeäksi.
*köhköhniiskniisk*
Saatana.
ja tällaisen sain taas tänään kuulla;
"ihan mukava tyttö, mutta kiroilee aivan liikaa..."
ööm. mulla saattaa olla ensviikon keskiviikkona seuraava vapaa päivä.
saattaa.
ihanaa ajateltavaa näin maanantaina..
väsyttää jo valmiiksi.
krapula ja väsyttää
Emmä tiä, kyllä tää hereillä/ tajuissaan olo on ihan yhtä perseestä kuin painajaisunet.. Mieluummin nukkuisin.
[q]sapeli, 2.2.2006 19:27:
---
wiwi, 2.2.2006 13:07:
Koulua neljään asti ja huono olo. Vihaan myös aika paljon ihmisiä tällä hetkellä*eiei*
---
Muista syödä tai juoda hyvin - alhainen verensokeri aiheuttaa maailmassa paljon turhaa vitutusta
[/q]
Mä syön aina hyvin*nauru*
ikävät unet ne tosiaan saa päivän alkamaan tosi huonostin
+1
[q]Nitta, 6.2.2006 10:56:
Hmm. mulla oli painajainen mut sit siinä oli Sapeli mua jeesaamassa joten ei se aivan kamala ollut sittenkään
[/q]
En osaa päättää
tyhmä talvi en tykkää
ja eilinen leffa, Pikku Kananen, oli suuri pettymys
...niin ja talvikengätkin meni sanoon sopimuksensa irti
On se nyt vittu ettei tiedä mistään mitään, sen kerran kun luulee tietävänsä jotain niin tajuaa, että tietää sitäkin vähemmän. On se perseestä ettei vaan vaan tiedä koskaan tarpeeks.
Kipeenä.
Taas näitä päiviä, että ei muista onko tänää maanantai vai keskiviikko, missä pitäis olla ja monelta... No kohta dojolle niin saadaa nuppia taas vähän ehjemmäks...
Tulostimet
[q]::nibes::, 7.2.2006 17:23:
ja silmät ihan Omituiset. sattuu kun niitä liikuttaa..*ding*
[/q]
migreeni?
kOkO ajan paha OlO. massussa ihmeellinen tunne. ja silmät ihan Omituiset. sattuu kun niitä liikuttaa..*ding*
[q]Gleba, 7.2.2006 17:39:
migreeni?
[/q]
ei migreeni, Onneksi. välillä On vaan sellaisia päiviä että niihin sattuu ihan älyttömästi. pitäisi vissiin käydä tarkistuttamassa simmut.
[q]wanna, 7.2.2006 18:54:
Ahdistaa kun niin hirvee kiire koko ajan.. tuntuu ettei aika riitä nyt yhtään mihinkään ylimääräseen
[/q]
Sama Onneks sentään ehin nukkumaan, muuten hajois pää.
Oikeesti tää on jo eilisen :( mut kyl tää koskee tätäki päivää ja seuraavii.. Eli vaikka olin tehny jokapäivä töitä ja ollu noin sata tuntii töissä nii eipä jää käteen yhtään rahaa vajaa kymppi.. sillä sit pitäis elellä tää kuu melkein..ihan ku laskut ois tajunnu et mä oon nyt tehny niin paljo töitä et pystyy lähettää kaikki laskut mulle samaan aikaan *ding*. enpä vissiin osta enään yhtään mitään itselleni kun en ole nyt muutenkaan ostellu rahapulan vuoksi 5kk ainakaan..*valittel* voi sanon mitä