päivän :(

Back to häröily O

Aer, vituttaa! Koko päivä menny ihan ohi, ku oon torrkunu siit lähtien ku pääsin töistä. Väsyttää ihan sairaasti *hmph*, saanu mitään aikaan *poks*. **TTU!! sit kaverikti on tommosii krpl, eikö ne _koskaan_ voi ottaa yhteyttä näkemisen merkeis, vaan mä joudun suht usein ruinaamaan, et "heeeeiiii, olis kiva nähdä??" (ei nyt ihan kaikki, ehkä kaks poikkeusta, mut muuten se sit siihen menee). *vuodattelua* ehkä sit vkonloppuna sais jotain aikaan *uuh*..

Nyt jo hereillä, vaikka vasta kasilta ois tarvinnu herätä.

[q]RainChild, 2.2.2006 19:40:
*vuodattelua*
[/q]

Nooh, vitutuskin voi joskus olla hyvästä, sain itteäni niskasta kii ja tein pari juttuu, mitä on pitäny tehä...

Ainoo vaan, et sain äsken puhelun missä käytettiin mm. sanoja "millään ei oo enää mitään väliä". Ystäväni oli lähtenyt ryyppäämään, erittäin masentunut ihminen ja elämäntilanne tosi perseestä... Toivottavasti se nyt ei typeryyksii... huolestuttaa (ihan niinkuin ei jo ennestään sen tilanne, mut tä nyt ei oo yhtään peliveto tähän kohtaan)

Ahdistaa ja paljon

En tajua yhtään miksi, ressiä liikaa kaikesta paskasta?

[q]Jutu, 3.2.2006 00:05:
Pelottaa
[/q]

miksi?

[q]jaywink, 3.2.2006 00:13:
miksi?
[/q]
Koska kaikki on niin epävarmaa.

tein liikaa köyhiä ritareita :<
antakaa osoite, niin postitan näitä!

[q]Nomic, 3.2.2006 01:13:
tein liikaa köyhiä ritareita :<
antakaa osoite, niin postitan näitä!
[/q]

Voitsä lähettää niit messengeris?

[q]Kriss G, 3.2.2006 01:39:
---
[/q]

tuu irkkiin ircnetin puolelle, niin sendaan dcc:llä! tai jos ei ole, voin toki pistellä servulle. mut sun pitää kääntää safka-moduulis uusiks, ennenkuin noi toimii!

[q]Nomic, 3.2.2006 01:41:
---
Kriss G, 3.2.2006 01:39:
---

---

tuu irkkiin ircnetin puolelle, niin sendaan dcc:llä! tai jos ei ole, voin toki pistellä servulle. mut sun pitää kääntää safka-moduulis uusiks, ennenkuin noi toimii!
[/q]

Joo tai pystyks heittää sen MBnetin purkkiin? Tai vaik ajuriapajalle?

*huoh* vittu mä oon väsyny...........

CoD2/finncod. V-käyrä taivaassa. *grr**igor*

Ahdistaa koko ajan enemmän ja enemmän.
Koko ajan ihan surkea ja voimaton olo...*uuh*

sain elämäni ensimmäisen pikavoiton. 40e pysäköintivirhe... :/ ei tuolta lumen seasta voi nähdä ettei siinä ollutkaan parkkipaikkaa... höh...

*senkin**toktok**grr* RUOTSI!

Toivoin, että tänne ei olisi tarvinnut tänään kirjoittaa... *huoh* masentuneet ystävät
*sydän* rakas, mutta raskas *sydän*

vituttaa kun etelän reissua ei sit tullukkaan kun kaveri on töissä koko viikon lopun...! kele...!

Viimeinen lause harjoitteluraportissa:..voisi sanoa, että x hoiti hommat "vimpan päälle" ja tiimityö toimi loistavasti.
Pitäisi olla tyytyväinen itseensä, taas kerran..mut. Mut olo on kaikkea muuta.

pakkasta on just sopivasti et töissä tulee tänään oleen aivan -tun kylmä *ampuutalvenkeksijän*

*dissaa*yritti yks mulkku tyyppi haastaa riitaa kaverin läksiäisis, sama vajaa älynen jamppa ennenkin harrastanu kaikkee älyvapaata vammastelua...
Lähin sit kesken pois sieltä kun jos oisin ruvennu tappelee sen kans ni toden näkösesti ois jompaa kumpaa sattunut todella pahasti.

Ihan liian kylmä

No, mennään käymään sit huomenna äipän luona

O