päivän :(

Back to häröily O

musta ei tuu roudaria
autoin siippaa pakkaan monitoria, kallistin sitä vähän et saisin siit paremman otteen. sehän sit kuutu suoraan mun isovarpaan kynnelle onneks kynsi ei menny miksikään, mut hiusmurtuma tossa varpaassa varmaan on

[q]mayah, 10.2.2006 13:38:
IIIK! Eihän monitori menny rikki?????

Eiqu siis Toivottavasti paranee pian!
[/q]

ei, ne on kuitenkin tehty roudauksenkestäviksi

[q]Tuikkari, 9.2.2006 22:06:
On se nyt vittu ettei tiedä mistään mitään, sen kerran kun luulee tietävänsä jotain niin tajuaa, että tietää sitäkin vähemmän. On se perseestä ettei vaan vaan tiedä koskaan tarpeeks.
[/q]

meitä on kaksi

saabistit*senkin*

[q]Jää~*, 26.3.2006 17:19:
Mielenkiintoinen siivouspäivä
Koira karkas, kala kuoli ja kullan tietokone hajos.
[/q]

Ja ettei päivä nyt liian hyvin olisi mennyt,
niin koiraa jahdatessa vilustutin itseni,
kuume nousee.

Ja haaveet lämpimästä saunasta kaatuivat siihen,
ettei tule lämmintä vettä
(Sauna ois kyllä lämmin,
mut jääkylmä suihku ei just nyt kiinnosta.)

Elämä.

[color=violet]en tiedä kelle pitäs soitaa, mitä pitäs tehä tai kelle sanoo mitä[/color]

[size=8]ehkä eka kannattas nyt mennä nukkuu ja aamul miettii uudestaan...[/size]

Ihan kaamee flunssa iski nyt ihan parissa päivässä päälle. Hyödyllisiä tunteja viime yössä oli aivan liian vähän, joutuu heräilee vähän väliä kun kurkku on sanonut sopimuksensa irti. *igor**nuha*

alkoi just lievästi vituttamaan. tänään kännit!

[q]Olen kuullu koko ajan et " kyl ihmisen pitää pärjätä ilman " ja sit lopetin ja tässä lopputulos.[/q]

Ihmiset, jotka suhtautuu tuolla asenteella mielenterveyden ongelmiin ja niiden lääkehoitoon, ei tiedä mistä ne puhuu. Sama kun hemofilia-potilaalta evättäis hyytymislääkkeet ja annettais sen vuotaa kuiviin, koska "normaalin" ihmisen pitäis pärjätä ilman..

Mua ei lakkaa järkyttämästä miten tietämättömiä ihmiset on, ja miten hanakasti kommentoidaan ja neuvotaan vaikka ei ole omakohtaista kokemusta asiasta.

Vain otettu lääke auttaa, eikä hoitoa sais koskaan lopettaa muiden painostuksesta. Vasta jos ja kun itsestä tuntuu valmiilta ja/tai lääkäri määrää..
Tietenkään lääkkeet yksinään ei paranna ihmistä, tarvitaan aikaa ja vaivannäköä ja kovaa työtä erilaisten terapioiden muodossa. Myös lähi-ihmisten muodostamalla tukiverkostolla on suuri merkitys, että arjen saa pikku hiljaa sujumaan.. Se on rankkaa, tiedän, mutta ei kannata luovuttaa. Aina on mahdollisuus että kaikki muuttuu vielä paremmaksi!

Voimia sulle. Toivottovasti et tee mitään hätiköityä.. ja OTA HETI YHTEYTTÄ AMMATTI-IHMISEEN!

Vhitutus iski :E

Tulipa äsken vähän kallis kauppareissu. Kummaltaki unohtu avaimet himaan...ovenavaus 10,-

ois ollu sille kympille jotain ihan muuta käyttöö:(

Onpas tänään kumman epäsosiaalinen olo. Tai no, oikeastaan en jaksais olla edes keskenäni. On siis vaan epä-olo.

:( siis voi vitelis... ihan polttava halu kuunnella poliisia ja huomasin et ei oo enää mitää koneel.. viddu ja nyt feel the absinttii ei saa täält enää..*igor* *naamaakiristää-hymiö*

en nähny otustä tänä vkl vaikka se oli lomilla..
v-i-t-u-t-t-a-a.

[q]sapeli, 11.2.2006 16:28:
Onpas tänään kumman epäsosiaalinen olo. Tai no, oikeastaan en jaksais olla edes keskenäni. On siis vaan epä-olo.
[/q]

Sama
kiinnostus -100000000 oli asia mikä hyvänsä.

yt-neuvottelut.

[q]*Mirri*, 13.2.2006 12:45:
Onks pakko mennä töihin jollei huvita?
[/q]

noniinpä!

lisäks mulla on viel silmätulehdus, kävin työterveyslääkärillä, joka kyttäs mikroskoopilla mun öögaan ja anto sit antibiootit. Fak, ihan ku olisin saanu turpaan

asu ipi :(

nukuin joku 11 h.. mut silti väsy :(

O