päivän :(

Back to häröily O

kymmenen päiväsakkoa ojaan ajamsesta...*senkin*

Hemmetin "nykyajannuoretpaapaaaetsaaistuanäinetkälukeametrossa" valittaja-mummeli pilas mun hyvin alkaneen aamun potkimalla ja paapattamalla ihan syyttäsuotta metrossa*grr*

paapaapaaaa.... argh!

Jos olisin lapsena osannut kertoa aikovani isona palomieheksi, niin en kaiketi kokisi tämän hetken kaltaista ammatillista identiteettikriisiä kaupan, journalisimin ja kulttuurin välillä. Duck..*nyyh*

[q]-xx-, 8.2.2006 08:46:
*köh* ja *niisk* ja väsyttää
[/q]

*lohduttel**hali*

[q]domi, 26.1.2006 15:03:
Ihmiset jotka pyörittelee asioita pienissä osissa. Mitään ei voi sanoa suoraan, sitten yhtäkkiä tulee vain jotain epäoleellisia argumenttejä ja tahallisia väärinkäsityksiä, jolloin toivoo,ettei olisi ikinä aloittanutkaan keskustelua tai yleensä tutustunut koko ihmiseen.

Hiukan hajottaa kun omasta mielestä toisen käsitys itsestä on "Vitun sika", ja sitä ei saa millään korjattua, koska kaikki omasta puolestapuhumiset käsitetään väärin ja sitten tulee lisää kamaa syntilistaan.

Vaikeesti selitetty, mut en itekkään tuota asiaa oikein ymmärrä, pitäis joku puolueeton henkilö päästä analysoimaan koko keskustelu, mut mielestäni meikää viedään kuin kuoriämpäriä, enkä kyllä saa sitä loppumaan millään.
[/q]

ei muutakun pistät välit poikki. jos se on nainen niin puolet maapallon väestöstä on naisia joten kyllä parempi löytyy. jos se taas on mies, niin tilanne on sillionkin ihan sama.

menin nukkumaan niin oli pelkkä nuha, kun tänään heräsin oli nuha ja kurkku kipee.. mutta kuumetta ei kyllä ollu :S

[q]Nexus__69, 8.2.2006 17:12:
---
hemuz-, 8.2.2006 17:09:
---
Nexus__69, 8.2.2006 16:55:
kiitos veikkaus ja veikkauksen kylmät koulutustilat, kuumetta :(

---

Pue tarpeeks päälles nainen.

---

no helvetti, mitä täs pitäs panna päällensä :D

pitkikset ja kaikki oli..
[/q]

no villahousut tietty

tippui peili seinästä viime yönä. EI MENNY RIKKI, mut mitenkä mä nyt saan sen takaisin :(

[q]~~maarit~~, 12.2.2006 10:19:
Väsyttää niin prkleesti, ei oikein ole mun juttu nämä viikonlopun aamuvuorot töisä..Nooh, kohtahan se onkin jo :) ylimmillään, kun alkaa kolmen viikon iltavuoroputki! Eli huomisesta
[/q]

no mulla on tässä ollut just kolmen viikon ilta vuorot ja uusien työvuorolistojen mukaan mulla onmyös seuraavat kolme viikkoa iltaa ja myös lauantait töitä..että sellasta *toktok**grr**eiei*

ikävä otusta

Päätä särkee, väsyttää, kylmä, vituttaa jaadijaadijaa.

Vituttaa noi saatanan riistoporvarit, joille ei mikään riitä ja kaiken hyvän lisäksi olen tulossa kipeäksi (taas). *senkin**senkin**toktok*

En osaa käyttää mun uutta puhelinta. Mikään ei toimi.

On siinäkin it-mies.

Häntäluussa on kuin onkin murtuma Liikunnatta kaks viikkoa, ei juoksua pysäkille tai luennollekaan siis...murtuma on tosi pieni eikä ees vakava, mut särkee niin

Koulu. Mitä kauemmin siellä tulee oltua, sitä enemmän rupee sapettamaan.
Tarttis pikaisesti kehittää joku plan B.

[q]Jutu, 9.2.2006 21:16:
Päätä särkee, väsyttää, kylmä, vituttaa jaadijaadijaa.
[/q]

eeetkööö ymmärrä lallallati laa lallalaaa .. siihen vielä mä liisääsin että sinustaa vääliitän.*nuotti*

*hihu**hali*

kaaduin ja nyt on koipi entistä kipeämpi.

[q]Zandy, 16.2.2006 12:04:
Äh.
Piti olla vapaapäivä duunista ja klo 8.15 aamulla pomo soittaakin, että "tulisitko sittenkin töihin, kun se ja se on kipeä" jne. Ja kaiken lisäksi tänään on kyllä nihkein työpäivä moniin kuukausiin, puhelimet soi jatkuvasti kun ihmiset paniikissa haluaa kertoa nähneensä kadulla höyhenen..että kyllä se lintuinfluenssa siitä höyhenestä varmasti tarttuu, jepsjeps.

*dissaa**justjoo*
[/q]

Mulleki soitettu tänää töistä peräti kolme kertaa...

1. yks ois halunnu vaihtaa huomisen vuoron, nii et oisin ollu illas (ois muutenki ollu vapaa, mutta joutuu tuurailee)
2. joutuu lauantaina meneekki jo kuuteen aamulla töihi (onneks en vaihtanu sitä perjantaita iltaan)
3. joutu luopuu maanantainki vapaast menemällä kuuteen aamulla*igor*

Ei kyl pitäis valittaa lisätunneist, ku ollu just joku 22h/viikko, mut silti argh. Saa taas juosta tukkaputkel, ku kaikki päätti tulla samaa aikaa kipeeks.

missä on maailman oikeudenmukaisuus ja järki?

vastaus: ei niit oo olemassakaan.

ehkä huomenna tulis maailmanloppu.

O