päivän :(
Hur.
Kämppä on taas kylmä, 17,7c...
Eikä ole puuklapeja joilla laittais takkaan tulen.
Saatana.
Pitää vaan toivoa, ettei nää pakkaset kestä hirveen kauaa...
Nimim. Ensi yönä nukun verkkarit ja collegepaita päällä.
Saatana.
ei vaan onnistu mikään*toktok*
.kaverit on vittuuksissaan*eikä*
.En päässy laserpointteihin kun kukaan ei ollut kaveriksi*eiei*
pihalla on niin Prkleen kylmä..........
vittuperkelesaatana
ku pitää stressaa ihan turhaan
mustalainen vie multa puukolla uhaten kännykän M junassa ja ihmiset lähtevät karkuun vaunusta ku koitan pyytää vähä jelppiä.
[q]Pekko Haimi, 5.2.2006 04:04:
mustalainen vie multa puukolla uhaten kännykän M junassa ja ihmiset lähtevät karkuun vaunusta ku koitan pyytää vähä jelppiä.
[/q]
vitun mannet... oishan sua jonku pitäny helppiä...? mihin pn kadonnut jätkä henki...!
aurinko :<
[q]domi, 5.2.2006 04:20:
*poks**poks**poks**poks*
mä en enää ikinä sitten juo. en oikeesti.
[/q]
Tuli sit maksettua 28 euroo et sai vetää kännit Helsingissä ja seikkailla about 2,5h ympäri Helsingin keskustaa. Mutta kokemus tämäkin Sainpahan morjestettua vanhoja tovereita, joka oli pääasia.
Ei oo muuta tekemistä ku lähtee töhin 1.5h liian aikaisin*pepsodent*
Vähän parempi olla jo....tosin on sellanen olo, kuin hengittäisi suljetussa pimeässä huoneessa pienen avaimenreiän kautta...
Kylmä
Olin tänään katsomassa sumopainia ja kamerasta akku loppu niin en saanu yhtään kuvaa otettua sieltä. Onneks kavereil oli kamerat messis, mut kuitenkin...
Kiitokset vaan sillekkin vatipäälle joka yritti etuilla taksi jonossa, toivottavasti tyyttpi on onnellinene kun pääsi jonon perälle kun jouduimme opastamaan henkilöä jonottamisessa perkl Ei vaan jumalauta tajua kun ihmiset eivät pysty käyttämään normaalia järkeään...Hyvin pettynyt jälleen
Tää ei oo kyl mun vuosi ollenkaan kaiken jo sattuneen lisäksi oon kuumeessa ja 12 tunnin päästä ois lähtö goomille. Tai toi kuume on se pienempi paha, selkäkin on niin hemmetin kipeä *pökr* Mä en pysty juoksemaan, en tanssimaan eikä selällään makaaminen onnistu. Vitsi miten elossa oon tiistaina
[size=8]risteilyn vois tietty koettaa perua mut tällä varotusajalle en jaksa ees ottaa selvää, onko se mahdollista ilman et menetän rahani...[/size]
Mä en ikinä saa omaa kultaa. No, ei ainakaan tarvi jäkättää turhasta.
[q]aapee, 5.2.2006 14:39:
Halipula...
[/q]
se :(
Kevät ei tuu ikinä :(
Päivän :( oli jo se, että heräsin. Ei sinänsä mitään vikaa siinä, että herää puolilta päivin ja aurinko paistaa. Ongelma oli lähinnä se olotila. Tuntui kaamean paskalta jo aamusta. Olin surullinen koko iltapäivän ja kun joku perheenjäsenistäni yritti soittaa ja puhelin ulvoi puolihaikeaa melodiaa niin silloin pääs jo itkukin.
Pistäisin sen piikkiin, että olen tulossa taas hullummaksi.
Sitten söin paskanmakuisen pizzan ja raivosin ystävilleni ja lähdin murjottamaan.
Vois haudata päänsä kukkapurkkiin ja yrittää tukehtua.
Ensi viikon uutiset töissä.
nukuin huonosti :(