päivän :(
Autossa ei oo cd-soitinta vaan pitää kassulle nauhottaa ja kun siinä menee niiiiin pitkään, että en jaksais oottaa
[q]Mimir, 1.2.2006 17:05:
---Aiempi paha mieli---[/q]
Inhoan muuten myös sitä, kun makaa selällään ja itkee, niin kyyneleet valuu korviin.
Tyhmä ilma ja rahatki on iha loppu
Ostin vaan viis siiderii...
[q]Mimir, 1.2.2006 18:28:
Inhoan muuten myös sitä, kun makaa selällään ja itkee, niin kyyneleet valuu korviin.
[/q]
Jotenkin niin koomisesti sanottu, että repesin vähintään henkisesti.
Jotenki tyhjä/ontto olo. Asialle ei ees voi tehä mitää, ku ei tiiä mistä johtuu. Vittumaista.
väsyttää vutusti... masentaa...paska päivä...
Vähän darranen olo.
ei saa unta ja aamulla oon varmaan taas hereillä viiden aikaan kun ei nukuta. Ei kiva.
Väsyttää, ja pitäs lähtee kouluun
[q]juuco, 1.4.2008 10:45:
---
Veikkauski väittää et suomalainen voittaa mukamas aina. --
[/q]
Eli jos et voita _aina_, et ole suomalainen! Pettämätöntä logiikkaa!
helvetin mahakipu vois jo loppua*grr*
Penkule, jos jää laserpointit väliin*nyyh*
[q]wiwi, 2.2.2006 13:07:
Koulua neljään asti ja huono olo. Vihaan myös aika paljon ihmisiä tällä hetkellä*eiei*
[/q]
Muista syödä tai juoda hyvin - alhainen verensokeri aiheuttaa maailmassa paljon turhaa vitutusta
Joku pölli (todennäkösesti vahingossa) mun kasvojenpesuaineen uimahallista
Mun piti tehä viimeistään tänään tuntisuunnitelmat seiskaluokan sarjakuvakurssia varten, mutta katoppakö-system-error-error-puertorico-banana..
Aivot tilttas jo työharjoittelun ekalla viikolla, enkä oo vielä päässyt ees opettamaan?! Seuraillut vain sekalaisia yläasteen tunteja.. Oikeesti. 1/4.. so sad..
Huomenna on palaveri ohjaavan opettajan kans ja se on semmonen tehotäti, että huhhuh..
Mutta koska kaikki (opiskelu, asuminen, työt, harrastaminen..) on jo valmiiksi päin persettä, aion seuraavaksi laittaa pakasteviinerit uuniin ja katsoa Simpsonit, ja laatia tuntisuunnitelmat hätäisesti vahaliidulla kauppakuitin taakse minuutti ennen palaveria.
paska päivä :(
[q]Cloudberry, 2.2.2006 19:28:
aion seuraavaksi laittaa pakasteviinerit uuniin
[/q]
Pitäs varmaan nukkua vähän enemmän ku mun ensireaktio tähän lausahdukseen oli et tää on joku uus versio "vetää herneet nenään"-lausahduksesta
[q]rose, 2.2.2006 10:49:
myyyh... trööt! yyyyh...*nuha* *super**nuha*
[/q]
Mut aattele kuinka kivalta tuntuu sit ku oot terve! Terveys on semmonen juttu mitä arvostaa aina enemmän kun on ollu vähän kipeenä
[q] Pitäs varmaan nukkua vähän enemmän [/q]
Hahaha.. Kyseessä on Vaasan Kotiuunin Manteli-vaniljaviinerit. Ku kaupast oli loppunu ne Toffeeviinerit.. Teen noihin sitte raidat vaaleanpunaisella sokerikuorrutteella ja ripottelen päälle sateenkaariströsseliä.
Ja ei, tuo ei ollut uusi kiertoilmaus millekään asiattomalle toiminnalle!
En tiiä oliko se tuon postauksen ensisijainen tarkoitus, mutta sun kommentiit sitten saa mut aina niin hyvälle tuulelle.
Kiitti kaveri!
huono olo taas