päivän :(
kuume laskenut, mut nyt on pää helvetin kipeä :<
lunssa!sniif,köh*nuha*täällä voi onneks valittaa ihan vapaasti
Onnistuimpahan taaaaaaaaas nolaamaan itseni. *tunnehörhö*,josta näkee liian selvästi miltä tuntuu. (punastuu, säheltää ja koheltaa silloin ku pitäs olla ihan normaali) Voi elämä. Häpeän.
huono olo.. :(
Perkele.
En sit herännyt kelloon, joka oli herättämässä 1400. Vaan pääätin sit herätä tos 10min sit.
Saatana. Päivä meni taas nukkuessa ja kohta pitäis töihinkin taas lähteä.
Vittu.
[q]Galadhan, 26.1.2006 16:15:
---
Fresia, 26.1.2006 14:00:
---
---
--
[/q]
Liikun yleensäkin suht paljon, mut alotin capoeiran uudelleen enkä ottanut huomioon sitä, et siinä rasitus kohdistuu tosi paljon jaloille ja eri tavalla kuin vaik aerobicissä (eikä capoeiras pidetä kenkiä...)...ja en oo venytellyt tarpeeks noita pohkeita. Penikat kipeyty joskus pari vuotta sitten ja eräs tuttava hiero ne jään kanssa "auki" Ei kai auta kuin olla kiltisti paikallaan jonkin aikaa ja hieroa noita lihaksia, sattuu...*eiei*
Kurkkuun sattuu. Mut en tuu kipeeks. En tullu viimekskään. (Ihan turha yrittää) Ei käy. Haistakaa paska. Menkää basillit kiusaa jotain heikompaa
Perkele.
aaargh!! kutittaa ihan vitusti, oon saanu jostain nokkosrokon/nokkosihottuman, jollekkin oon sit näemmä ollu allerginen tms... oli pakko heittää vaatteetki pois, et mahdollisimman vähän koskettais/hinkkais ihoa
aer! sekoon tästä kutinasta, jokseenkin surkuhupaisa olo, lähetin veljeni kauppaan puolestani
ja tä pahenee tosi nopeesti... huh, *pyörii tuolillaan* otin jo antihistamiinia, mut kutina ei kyl helpota, laitin ton veljen menee apteekkinki viel, hydrokortisoonii, kyl veljee ny nakitetaan
vähän sekavaa tekstiä, syytän kutinaa, joka tekee hulluks
[q]Fresia, 26.1.2006 17:09:
Liikun yleensäkin suht paljon, mut alotin capoeiran uudelleen enkä ottanut huomioon sitä, et siinä rasitus kohdistuu tosi paljon jaloille ja eri tavalla kuin vaik aerobicissä (eikä capoeiras pidetä kenkiä...)
[/q]
Voi olla, että sä tahattomasti jännität noita lihaksia tai yksinkertaisesti teet jotain vähän väärin. Capoeira kun yleisesti ottaen rasittaa lihaksistoa eniten nimenomaan reisilihaksista ylöspäin ja eritoten ala- ja yläselän lihakset, hartiat mukaan lukien, ovat ne, jotka saavat sitä tavallisuudesta poikkeavaa rasitusta. Yritäpä tehdä gingasta rennompaa ja tarkkailla mitä lihaksia missäkin vaiheessa tulee jännitettyä.
Tulevat hiki helteet = Hhhy-hy-hy!!!!! Olispa jo Syksy.. :/
Miksi ihan kaikki menee vituiksi ? MIKSI ? MIKSI ?
Mitä juuri MINÄ teen väärin, että just mulla menee kaikki vituiks? Miksei jollain muulla välillä?
Alkaa olee niin paatunu jo tähä paskaan ettei enää mikään tunnu oikeen miltään. Surullista. Ainaki mun mielestä.
ihanaa vinkua tänne.
vähän harmittaa ku eilinen meni ihan perseelleen... :/
unohdin laittaa herätyksen uudestaan päälle aamulla, niin en herännyt kouluun... :/
ostin kaupasta suklaata, vaikken edes pidä suklaasta ja nyt on paha maku suussa ja maha pipi...
mut, kohta saa tosi hyvää sapuskaa!! :)
Kuka huippu älykäs saunan taa vietävä yksilö keksi aikaset aamuherätykset??
Varsinkin näin pimeään aikaan ei yhtään kivaa.*eiei*
[q]RainChild, 26.1.2006 17:33:
vähän sekavaa tekstiä, syytän kutinaa, joka tekee hulluks
[/q]
kyllä se siitä vielä helpottuu...
[q]anniharha, 14.4.2008 21:10:
Just. Meni sit vissiin kämppä meikältä.
[/q]
Kohtalontoveri Ens kuun loppuun asti armonaikaa.
Yksi läheinen henkilö on jotenkin vihainen mulle tai ainakin näyttää siltä. Itsellä on paha mieli siitä koska en tiedä onko se mun vika vai ei.
En sitten pääsekään Fabriciin kuuntelemaan Dj Hypeä, Hybridiä, London Elektricityä yms.. kaverin luokse ei pääse yöks ja ei oo mitään järkeä venaa bileiden jälkeen 1,5h että pääsis takaisin kotikaupunkiin :( Mut onneks on aina ne perus-opiskelijabileet..
Vieläkin olen hereillä. Ei nukuta ei. Jos en kohta saa unta silmäkulmaan, niin seuraavan kerran saan nukkua rauhassa ensi viikon torstaina.
On mul täs joo kakkosen vapaa, mut pe ja la on aikaset herätykset. Sunnuntaina duuniin 11 ja ma, ti ja ke on koulua ja töitä.
Kyl se siinä menee mut vituttaa.
Ihme etten ole saanut vielä vatsahaavaa nukkumattomuudestani ja kahvin juonnista (ja siitä pienen pienestä stressistä).
Ei sit huhtikuussa vituta, kun 1. osa bm-kurssia suoritettu ja loma edessä.
Suvi on huomenna vikaa vuoroo meil ikinä :( Tyttö lähtee puoleksi vuodeksi reissaileen. Tulee ikävä :(
Sit Tainakin lähtee Dubaihin.
Ja minä vain kökin Suomessa. Malttaisin käydä sen 2. osankin, niin olis paljon helpompi saada ulkomailta duunia.
[q]
Tommosia varten sit ens kerralla sinne jääkaappiin kaks tölkkiä, toinen ihan koskemattomana ja toinen viriteltynä laksatiivilla, ns. "nopeuttamaan" syyllisen selviämistä.
[/q]
pitäisköhän olla noin ketku? kiitti
Kädet on paleltunut ja nyt ne on vähän arat ja hiukan punaiset. Ei kiva ollenkaan