päivän :(

Back to häröily O

Ajoin pääni kaljuksi ja ajattelin mennä suihkuun. Laskin hieman vettä ja totesin, että jaha, lattiakaivo jäässä. Sitä tuli sitten tuossa pari tuntia sulateltua.

Jonain päivänä tämä maa jää kauas taakse...

[q]Mellu-, 23.1.2006 11:21:
taas kerran kahviöverit
[/q]

hyi helvetti tota oloa Itse innostuin litkimään vähän liikaa kahvia lauantaina töissä, eikä kyllä heti tee mieli uusia tota kokemusta. Aamulla ½l mustaa kahvia, töissä pari mukia lisää, ja sitten viel pari kofeiinitablettia kun väsytti. Seurauksena kauhee huimaus ja heikotus, päänsärky ja pulssi aika korkeella. Viel kauhee lauantaihässäkkä ja jonot kassalla... oottelin sitten vaan että millon se paniikkikohtaus tulee

tylsää... yksinäistä... kohta helpottaa kyllä...

Olisi ollut viikonloppu aikaa ommella, mutta se meni sitten laiskotellessa ja päivystyksen kera ihmetellen. NYT sitten tietenkin kun joutuu istumaan toimistolla yöhön asti, tekisi niin pirusti mieli ommella ja olisi kaikenlaisia ideoitakin. Ärh, mix mulle aina käy näin.

kaikki vaan taas

[q]Siren, 23.1.2006 20:30:
Harvinaisen typerä maanantai.. no mut tänäähä on kuulemma vuoden synkin päivä, joten ei kai sitä muuta voinu oottaakaa..
[/q]

Ei kun vuoden lohduttomin päivä.

Voi h*lvetti tätä selkäkipua!*grr**dissaa*

ajoneuvoni sanoi poks.... eli toimii pikkasen heikosti ja tietysti tohon on viellä vaikea löytää osia*poks*

jalkani ovat erittäin kipeät

Nyt on se viikko mitä olen viimeiset 13 vuotta pelännyt.*nyyh* Rakas koirani joudutaan luutavasti lopettamaan mahdollisen halvauksen takia. Mitä minä teen ilman parasta ystävääni???
Nyt sen vielä kestää, mutta miten uskallan mennä enää kotikotiin kun sieltä puuttuu yksi rakkaista...
Hyvästelemään en pysty ja siitä tunnen syyllisyyttä.
Maailmani kaatuu osittain tällä viikolla.*nyyh**eiei**poks*

Jee... tukka edessä, elämä takana...syntymäpäivä

[size=13][color=pink]Eihän tässä mistään elämästä ja kuolemasta ole kyse, mutta usko pois: kyllä se silti VITUTTAA!![/color][/size]

[color=lightblue]"...Huomenna kaikki on toisin
vaikkee mikään muutukkaan,
Huomenna on liian myöhäistä
enää mitään aloittaa..." [/color]

heräsin viideltä jalan särkyihin, otin särkylääkettä. Tätä seurasi erittäin huono-olo ja oksentelu. Maha ei oikeen meinaa kestää noita lääkkeitä ja aika paljonhan niitä koitan välttääkin. Mut aattelin et jos se veis kipua pois niin vois saada nukuttua viel hetken kun on nukkuminen vähän vähäsiksi jäänyt.

Edelleen huono itsetunto.

piupau ja pinoo

nyt kyll puristus loppuu *toktok**grr**dissaa*

Rahattomuus!

Ristiselän kohalla on iso mustelma jonka osittaisesta ansiosta alaselkäni on erittäin kipee.
nouseminen ja istumaan meneminen on aina yhtä tuskaa.*grr*

Tekis niin pahasti mieli vaan mennä himaan täältä koulusta!

*poks**poks**poks**poks*

mä en enää ikinä sitten juo. en oikeesti.

ikää tulee lisää...Mut toisaalta, eihän mun tarvii vanheta koskaan...Ikähän on vaan numeroita. Niitä numeroita tulee aamulla kuudelta 28...*uuh*

O