päivän :(

Back to häröily O

Peukku meni laskureissulla.
Sauva väänsi peukun nuri niskoin kun kaaduin boksin alastulossa.
Kylläpä elämä on hankalaa ilman toimivaa peukkua...
ei pysty tekemään mitään (vasurilla).*nyyh*
Onneks ei mennyt oikee. Olis elämältä tipahtanut pohja.*vink*

[size=20]SÄRKEE NIIN SAATANASTI![/size]

Nenäverenvuoto... Kiitos orastavan flunssan Pitäis ehkä pitää vähän parempaa huolta itsestä, eli lähinnä siitä että saa levättyä ja syötyä kunnolla. Onneks osasin odottaa jo tuota nenäverenvuotoa, näin siitä nääs unta just ennen ku se alko

Kamala maanantai-aamun väsymys-vitutus-turhautuminen suorastaan rojahti niskaan. Kaks ensimmäistä tuntia kuvista ei auttanut asiaa, mä olen erittäin luova ja idearikas taiteilemisen suhteen millä tahansa muulla oppitunnilla. Mutta ei kuviksen. Äargh! Lisäks tajusin taas hyvin elävästi, kuinka saamaton olen.*toktok*

heräsin kuuden aikaa vaikka olisin saanut nukkua oikeesti pidempään. Kouluun vasta yhdeks

Ei ollut nyt yhtään hyvä tämä tämänaamuinen kotimatka. 22,80 euron edestä itkua, parkua, ikävää ja nälkää.

[q]Jinkso, 30.1.2006 17:10:
Voitin lipun Laserpointteihin, mutta turha sinnekään haaveilla vielä alaikäisenä. *eikä*
[/q]
Aika paha...

*nukkuu**haukottel*

oli vähän pitkä viikonloppu

Niska jumittaa, ranne mäsänä ja väsy.

Lisäks ei oo mitään tekemistä duunissa ja aika kuluu todella hitaasti.

valivalivalivalivalivali...

haluisin tuonne ulos reippailemaan kun näköjään aurinko paistaa

NYT HETI

raha-asiat

en vain osaa

[q]Trixie, 30.1.2006 21:46:
---
martina, 30.1.2006 21:37:
halipula on pyllystä...

---

*hali**hali**pus**hali**pus**hali* Tässä hieman lievitystä*hihu*
[/q]

*tirsk**hihu**hali*

Voitin lipun Laserpointteihin, mutta turha sinnekään haaveilla vielä alaikäisenä. *eikä*

[q]Jinkso, 30.1.2006 17:10:
[/q]

Mä toimisin mielelläni vapaaehtoisena lahjoituskohteena sun lipulle kun en voi sitä rahapulan takia ostaa

:D

onpa kiva olla taas kotona *eikä*

Siis voi saatana noita jäisiä teitä Kaaduin aamulla täysiä selälleni, puoli tuntia pyörrytti ja oksetti. Ei ihme kyllä mustelman mustelmaa mutta niin pirun kipee alaselkä et en pysty juoksemaan ja kaikenmoinen kumartuminen tms tuottaa tuskaa. *ittu!!! *nyyh**dissaa**uuh**hmph*

[q]Fresia, 30.1.2006 19:47:
Siis voi saatana noita jäisiä teitä Kaaduin aamulla täysiä selälleni, puoli tuntia pyörrytti ja oksetti. Ei ihme kyllä mustelman mustelmaa mutta niin pirun kipee alaselkä et en pysty juoksemaan ja kaikenmoinen kumartuminen tms tuottaa tuskaa. *ittu!!! *nyyh**dissaa**uuh**hmph*
[/q]

AUTS*lohduttel*

väsyttää :(

[q]martina, 30.1.2006 21:37:
halipula on pyllystä...
[/q]

*hali**hali**pus**hali**pus**hali* Tässä hieman lievitystä*hihu*

halipula on pyllystä...

[q]onni3mk, 12.3.2008 19:16:
Ei vaan jaksa.
[/q]
Jep. ei.