päivän :(

Back to häröily O

Miten asiat menee aina hankalaks

kuulin juuri että koirani lopetettiin äsken

-tun -tu, saattiin vihdoinkin varaa ostaa astianpesukone. keittiös on valmis aukko sille jne. ruvettiinpa tos ihan varmuudeks mittaan sitä: se on 3cm liian kapea tavalliselle koneelle!*dissaa* joko joutuu ostaa jonkun hikisen pikkukoneen tai sit vaan raakasti kirveellä vähän uudelleen muotoilee keittiöö
...ellei jostain sit löydy normaalia astianpesukonetta 55cm leveenä

selkään särkee ja en kerenny lääkäriin

Pelottavia ja inhottavia unia yöllä ja nyt päiväl ku nukuin :E.

Yhdessä jouduin jossain kaupassa huumatuksi ja ne teki mulla kaikenlaisia testejä useita kuukausia, Ne esim. teki jotain kipua tuottavia ja muistan tän yhden kohtauksen tosi hyvin (se oli kuin jostain leffasta) Mut oli sidottu makaavaan asentoon, semmosil nahkaremmeil, mitkä meni monesta kohtaa yli, ja sit ne juotti pienellä tratilla semmosesta lasisesta pullosta jotain kirkkaan pinkin väristä nestettä, mä yritin yskii sitä pois, mut ei se onnistunu. Sit se kuvaus siirty sivuun ja näkyi vaan semmone pöytä siin vieres, jossa alko pian lasit ja muut tavarat kiivaastii heiluu ja kaatuilla, kun kouristelin siin vieres *nyyh**uuh* .... Oli aika hirveetä *uuh*, toi erityisesti jäi mieleen

Kiva istuu vieläkin duunissa, vaikka ei oo enää moneen tuntiin ollut mitään hommaa! Pitää odotella jtn prkleen papereita joltain hikiseltä rekkakuskilta...

[q]*Mirri*, 27.1.2006 14:07:
[/q]

Tiedän kuinka pahalta tuntuu, meillä oli toi sama homma pari kuukautta sitte.

*kissatappelu**uuh**dissaa**eiei**senkin**toktok**kissatappelu**grr**igor*

AAAAARGH...Koht lähti kone takas broidille. Miten mä selviän ilman klubitusta ? Ei o helppoo. Myykää joku mulle halpa läppäri. kitoos.

[q]Marianne, 28.1.2006 13:34:
Miks vittu väsyttää vaan koko ajan, vaikka nukkuu normaalit unet, pitää jumpalla kuntoa yllä.. mikään ei auta*poks* jospa menisi "vaihteeksi" nukkumaan
[/q]

taidat olla raskaana

Miks vittu väsyttää vaan koko ajan, vaikka nukkuu normaalit unet, pitää jumpalla kuntoa yllä.. mikään ei auta*poks* jospa menisi "vaihteeksi" nukkumaan

Päätä särkee ja vituttaa kuin pientä oravaa, jonka käpy on jäässä.

väsyttäny aivan simonaan koko päivä ku olin 13 tuntii eilen duunis ja nukkunu helvetin huonosti koko yön... duunit on myöhäs motivaatio aivan nollassa ja illaks pitäs mennä vielä töihin...

Halipula (taas kerran)

[q]*Mirri*, 27.1.2006 14:07:
[/q]

Pahinta on se jos ei saa mahdollisuutta hyvästellä... Voimia

nukuttaa Univelkaa alkaa olemaan tältäkin viikolta jo ihan liikaa..

[q]jeesboks, 28.1.2006 20:52:
nukuttaa Univelkaa alkaa olemaan tältäkin viikolta jo ihan liikaa..
[/q]

Aikalailla päinvastainen fiilis. Väsyttää, koska olen nukkunut koko viikon yli 12h öitä. Iltavuoro on ihana asia :)

meillä ei sitten ollutekaan aamutreenejä tänään eli suomeksi tulin ihan v*tun turhaa jo eilen tänne pieksämäelle vaikka oisin viel tän päivän voinu ihan hyvin olla lahdessa *uuh**igor**nyyh* *toktok**grr*

[q]Siren, 26.1.2006 19:08:
Ärsyttää jos ihmiset puhuu joistai asioista niin ku niistä tietäisivät jotai, vaikkeivat ymmärrä asiasta kuitenkaa paskan vertaa.
[/q]

tää on nii totta! tai siis niin ärsyttävää.

otuksella solisluu menny sijoiltaa
joutuu olee paketis ainakin 1kk
nyt sitä harmittaa kun se ei voi tehhä yhtään mitää siel ja se on tosi turhautunu.
mullakin selkä vähän kipee kun nukuin huonosti ja muutenkin tosi väsyny olo.

O