päivän :(
Ihan sigamakeenvittumaista duunia pukkaa *poks**poks**poks* PRRRRRKELE
Ärsyttää jos ihmiset puhuu joistai asioista niin ku niistä tietäisivät jotai, vaikkeivat ymmärrä asiasta kuitenkaa paskan vertaa.
Olikohan taas tarpeeks monimutkasesti sanottu?*justjoo*
[q]Super-Kerttu, 6.2.2006 08:36:
MAANANTAI! Ei vaan nyt jaksis mitään..Mie haluun vaan kotiin..*uuh*
[/q]
Joo sama juttu: Maanantait on niin syvältä. Ei huvittais yhtään olla duunissa. Tahtoo vaan kotiin.
Hmm. mulla oli painajainen mut sit siinä oli Sapeli mua jeesaamassa joten ei se aivan kamala ollut sittenkään, vaikka pakeninkin siinä jotain ällöjä miehiä jossain sisällissodassa tyyliin Dark Angel
nää v*tun musiikinteorian tehtävät tekee mut hulluksi
Toi pakkanen*pepsodent*
Jepjep, koko päivän olo ollut tosi heikko, äsken sit mittasin kuumeen ni melkein 38 astetta. Ja kouluun ois mentävä.
[q]Sand3, 25.1.2006 21:25:
sit päivän kruunas sen et joku idiootti on täällä opistolla loppahuuli ja kiskonut mun batteryn jääkaapista, mä ajattelin et se olis voinut pelastaa hetken mut EI niin ei *toktok*
[/q]
Tommosia varten sit ens kerralla sinne jääkaappiin kaks tölkkiä, toinen ihan koskemattomana ja toinen viriteltynä laksatiivilla, ns. "nopeuttamaan" syyllisen selviämistä.
Taas tänään tuli huomattua, että ei kannata luottaa kehenkään.
miksi en saanut taaskaan ajoissa unta? Ja nyt olen noin viiden minuutin päässä myöhässä olemisesta. *toktok* Varttia yli pitäisi olla koululla 'äänittämässä viimesiä reploja. ja minulla on ainoa kappale käsikirjoitusta.
alaselkä niin kipee et hyvä kun pystyn liikkuu.
AVEK:in kustannuserittely *toktok**senkin**eiei**igor**grr*
Tekis niin pahasti mieli vaan mennä himaan täältä koulusta!
Mun soittimesta loppu akku ja joudun kohtaamaan todellisuuden. EII!
Toinen yö heikoillla yöunilla, ei ole hyvä tämä. :/
Mun kasvojen iho hilseilee ja kaipa vähän pääkin *igor**grr*
Mut muuten tää päivä on
kissat päättäny pilata viikon, ~10vuotiaalta lohikäärmepuulta niskat nurin.
[q]Fresia, 26.1.2006 14:00:
Mun penikat on tosi kipeet Mitä ihmettä teen niille ettei tuu treenaamiseen pitkää taukoo
[/q]
Hierominen ja venyttely auttaa jonkin verran, mutta kivun kokonaan poistamiseen ole muuta lääkettä kuin treenin vähentäminen. Uutta lajia aloitettaessa tuollainen kipu oli ainakin itselläni tavallista, kunnes parin kuukauden kuluessa kivut häviää lihasten laajenemisen hidastuessa tai pysähtyessä. Jos aloittaa treenit liian kovaa tahtia, niin edessä on joko tahdin hiljentäminen tai leikkaus. :)
Töissä on ihan tajuttoman kylmä. hrrrr...
alkoi just vituttamaan. no elämä on. v***u