päivän :(
taas kerran kahviöverit
samma här...
... lisäks nää musiikinteorian tehtävät... harmoniaoppi
Tänään köpiksestä kotiin... huomenna duuniin! *eikä*
lämpö nousee :<
tässä kuussa kolme viikonloppua gines, joista yksi on jouluaatto. no, kerranhan sen vain voi olla elämässään kiinni :/
MCLAREN!
oon vissii kodille allerginen..
töissä oli hyvä fiilis, eikä yhtään kuumeinen olo..
heti kun tuun kotiin, niin alkaa tukkosuus ja kuumeilu..
Urheilu tekee kipeeks...
[q]Cloudberry, 6.2.2006 10:45:
Emmä tiä, kyllä tää hereillä/ tajuissaan olo on ihan yhtä perseestä kuin painajaisunet.. Mieluummin nukkuisin.
[/q]
Hereillä voi sentää vaikuttaa siihen mitä näkee
No niin toki uniinkin voi vaikuttaa. Tosin pahoissa unissa purkaantuu yleensä ne asiat mitä ei hereillä ole saanut käsiteltyä
Mä ainakin meen odottaen nukkumaan ens yönä ja toivon että näen sen unen uudestaan tai sille jatkoa että saan kiinni siitä mitä sen oli tarkoitus mun pään sisällöstä kertoa.
Leikkaushan se taas on edessä. Vituttaa toi jalka homma. Ei jaksais enää. Tosin osasin odottaa, että sanoo lääkäri setä mitä vaan niin harmittaa. Yllätyin ehkä kuitenkin miten kuitenkin reagoin aika raskastii asiaan. Fiilikset aika paskana.
Oma koti, oma rauha ja omat tavarat on aina olleet mulle tosi tärkeitä turvallisuuden ja mielihyvän lähteitä, ja aina ennen mulla on ollut joku "tukikohta"; se maailman paras paikka, jonne voi aina mennä ja jossa saa olla oma itsensä. Nyt oon päätynyt tilanteeseen, jossa mulle ja mun tavaroille ei oo tilaa missään. Mulla ei oo kotoisa olo missään. En mahdu loisimaan ylimääräisenä poikaystävän opiskelijasolussa eikä budjettiin sopivaa yhteistä kämppää näytä löytyvän muualta kuin kaukaa laitakaupungilta, omat kämppikset on niin erilaisia ettei täällä enää viihdy ja tää oma asunto toimii lähinnä varastona, vanhemmat on pakkotilanteessa laittaneet omakotitalon myyntiin.. Mun pikkunen huone muistuttaa kaatopaikkaa. Ei täällä mahdu tekeen kouluhommia tai harrastamaan. Istun täällä muuttolaatikoiden keskellä ja itkettää.. Tuntuu ihan toivottomalta edes yrittää järjestää mitään. En kyllä tiiä kauanko tämmöstä "asumista" ja elämistä ja olemista jaksaa!
perskeleen speedy otti ja jääty parkkipaikalle... :( taitaapi käynnistyy seuraavan kerran sitte keväällä....
[q]Cloudberry, 23.1.2006 15:09:
Tuntuu ihan toivottomalta edes yrittää järjestää mitään.
[/q]
Vähän samat fiilikset Mulle sopis mainiosti jos maailma (eli mun pään sisällä oleva ulkoisen todellisuuden heijastuma) olis roimasti helpompi ja pienempi just nyt...
Toisaalta, ei tästä nyt masentua voi koska tiedän että tilanne paranee piakkoin, jollei muuten niin sen ansiosta että alitajunta käsittelee tätä juttua koko ajan eteenpäin
[q] tilanne paranee piakkoin[/q]
Varmasti. Oon nimittäin kuullut että "hyvä ruoka, parempi mieli"..
Tyhjällä vatsalla olo on tuplasti kurjempi kuin muuten..
Saa vaan nähdä mahtuuko tonne keittiöön kämppiksen tiskien ja roskien keskelle. Se oli lainannut vk-loppuna multa jälkiruokakulhoa, koska kaikki sen omat oli likaisena (jos pitää ryypätä, sotkea, meluta ja seurustella vaihtareiden kanssa niin ei ehdi tiskata..), ja tämän seurauksena mun kulho meni rikki. Näköjään myös mun kananmunat oli syöty.
Ja ei, näille ihmisille asiasta huomauttaminen ei auta. Tulee vaan takasin sanomista.
kipeä olo :(
ja viel ois kolme tenttiä jäljellä..
Vittu Kun Vituttaa
by Ismo Alanko Säätiö
Mua itketti kun olin vauva
lapsena keljutti
sitten musta tuli nuori
ja alkoi vituttaa
Mua vituttaa niin ankarasti
vituttaa aamusta iltaan
vituttaa, on kaikki turhaa
vittu kun vituttaa
Tunge positiivinen ajattelu hanuriisi
kierrän kriisiryhmänne kaukaa
älä tyrkytä minulle terapiaa
kaada lisää paskaa mun niskaan
mua vituttaa niin ankarasti
vituttaa aamusta iltaan
vittu kun vituttaa
Se on niin kaunista katseltavaa
kun kunnolla vituttaa
ja kohtaa toisen samanmoisen
ja vittu kun vituttaa
Älä loihe mulle lausumaan
kauniita sanoja
älä saatana tule antamaan
mitään vitun tukea
Anna olla kun poikaa vituttaa
anna olla aamusta iltaan
vitutus on otettava kokonaan
silloin kun vituttaa
Työnnä positiivinen ajattelu hanuriisi
vituttaa aamusta iltaan
vittu kun vituttaa
Se on niin kaunista katseltavaa
kun kunnolla vituttaa
ja kohtaa toisen samanmoisen
ja vittu kun vituttaa
Tunge positiivinen ajattelu hanuriisi
vituttaa aamusta iltaan
vittu kun vituttaa
vittu kun vituttaa
Tää päivä ei lopu ikinä *grr**igor*
Ja taas on sellai olo, ku oisin tulossa kipeeks..
Nyt vituttaa. Yleensä mä teen kaikki kotityöt ja sen lisäksi käyn koulussa, töissä ja harrastuksiinkin menee yli 15h viikossa.
Sen vitun ainoan kerran ku pyydän äijänretaletta tekemään ruoan, ni se kyllä lupaa sen tehdä,
JA MAKAA NYT TUOLLA SOHVALLA!
Kohta on lähtö töihin ja treeneihin, sen jälkeen en kyllä vitussa tee mitään ruokaa.
Nyrkkeilysäkin tarvisin. Hirvittävää itkuraivoa.
[color=red]Hammasta särkee ja pahasti[/color]*nyyh*
KELA lähetti synttärilahjaks kirjeen, jossa ne pyytää mun suostumusta päätöksen oikaisemiseen. Ilmeisesti mä oon saanu aivan liikaa rahaa, koska sekä KELA ja Valtionkonttori on maksanu mulle. Valtionkonttori makso mulle 10.12. 83,09e, josta nettona tilille kilahti kokonaiset 35,01e. Syynä syksyllä tapahtunut pyöräilyonnettomuus, jonka takia olin saikulla kk:n. Tämän vuoksi KELA saattaa periä kokonaan, osittain tai jättää perimättä 19.9.-18.10. maksetut 92,60e. Jos en anna suostumustani, peruspäivärahani, joka viimeksi katsoessani oli 3e/pvä, voidaan joko katkaista tai vähentää.