päivän :(

Back to häröily O

vitun ulkomaalaiset lääkärit jotka ei osaa suomee

sai todeta että exän hyvä ystävä liikkuu oman exän exän kanssa, pitäsköhän sitä varottaa parista asiasta mitä kuullu sen porukan sairauksista vai ei... toisaalta eihän se mulle kuulu, ja "mitä sillä on merkitystä"

Tää on itseasiassa jo lauantain päivän :(. Kääliöin sit perjantaiyönä puhelimeni todennäkösesti taksiin. Huomenna pitää soitella löytötavaratoimistoon jos se ois jotenkin ihmeellisesti eksyny sinne. Eikä ollu ees halpa puhelin :/ Tyhmyydestä sakotetaan.

voi perä.. meidän pian 4v:llä on eka laattatauti...

sorry miinis et tuli teil äkkilähtö.. toivottavasti ei tartu..

ahdistaa..

[q]L@t, 26.1.2008 03:46:
---
plink, 26.1.2008 03:29:
oon jostain syystä jurrissa kuolettanu mun pankki- ja luottokortit. koko viikonloppu ilman rahaa, jeij!

---

Hui ... selvin päin siis ?!?!
[/q]

no ei mua paljon naurata. :P

100 euroo lainaks, anyone? ;P

hämeenlinnanmotarilla pari kymppiä ylinopeutta tutkaan =/ tai siis kamera-autoon. Saas nähdä millanen pikavoitto sieltä napsahtaa.

Tulikin kirjallinen huomautus... yli nopeutta olikin 80 alueella 88km/h

Pistäkää nyt jumalauta se Facebook kuntoon.

Nyt vois vaikka alkaa jo parantua...

Huolestuttaa tulevat työkuviot. Mun asiakkaat vaihtunee täysin, joten pelottaa/jännittää mitä mä tuun jatkossa oikein tekemään täällä. En olis millään halunnut kyllä luopua niistä, kun on jo pari vuotta niiden kanssa tehnyt töitä ja tutustunut niihin ihmisiin. No mutta eiköhän se muutos oo hyväksi, tulee ainakin kehitystä...

mä oon loppu.

Vituttaa kun mietinki tulevaa duunipvää. Kyl tää viikko pelkkää iltavuoroo alkaa puuduttaa ja asiakkaat ärsyttämään.

Mua väsyttää _niin_ paljon.
Päässä pyörii liikaa ajatuksia.
Pitäisi tehdä ratkaisuja.
En kykene.
Hajottaa.Väsyttää.Vituttaa?

[q]Hyzenthlay, 21.1.2008 18:34:
no ei varmasti ollu tilanne tällanen, et ensilumi ei ollu tulli tammikuun lopussa :D viime vuonna se tais sentään tulla JO joulukuun loppupuolella. Kun katon tonne sisäpihalle, niin siel vihertää nurmikko
[/q]
Kyl se viime vuonna veny kans tammikuulle et saatiin pysyvät lumet, ei nyt ihan näin myöhäseks mutta selkeesti tammikuuta kuitenki.

[q]KooKie, 21.1.2008 09:35:
---
plink, 21.1.2008 09:32:
edit: oon selannu jo koko internetin läpi.

---

Massive rizpekt!
[/q]

kyllä tällasilla saavutuksilla naista saadaan juu!

edit: hahaa, muistinki et jätin kerran tollasen kiipeilylihaksia treenaavan "puristusvehkeen" laatikkoon. tässähän työpäivä meneekin rattosasti, kun tekee vaikka 1000 toistoa per käsi (ja bonuksena saa kipparikallen käsivarret!)

Koulua tänään 9-18 ja väsyttää niin mielettömästi, ettei jaksais luennoilla pysyy hereillä. Muutenki tuntuu et toi syksyn kestäny opiskeluinto alkaa laantua. Stressaan nyt jo kaikkia palautettavia tehtäviä ja harjotuksia, vaikka neljäs päivä vasta koulussa loman jälkeen.

Ikävä on myös eniten inhottava.

Parina viime päivänä ollut ihan uskomaton ikävä miestä, joka on maailmalla reissussa ja tällä hetkellä nauttii elämästä Laosissa. Välillä ollut ollut jopa itkupotkuraivari-ikäväkohtauksia, kun ei ole taas hetkeen päässyt miehen kanssa juttelemaan. Nyt kun molemmat sattui kerrankin olemaan koneella samaan aikaan, niin enkös mä huomaa liian myöhään, että mies on yrittänyt puhua ja siihen mennessä mies on sitten ehtinyt jo mennäkin. Vittu.

Kohta on niin kova ikävä, että pakko soittaa ja tehdä ihana puhelinlasku.

[q]Viltsu, 19.1.2008 15:04:
---
KooKie, 19.1.2008 14:38:
---
Viltsu, 19.1.2008 14:03:
---
vinsku, 17.1.2008 20:47:
Näin tänään kuolleen ihmisen kun eräs mies sai ärrällä sairaskohtauksen ja kuoli siihen.

---

..voi raukkaa NÄIT sen :(

---

Tuntuu se varmasti monesta pahalta todistaa tuollaista tapausta, eli aika turhaa sarkasmia imo.

---

no joo, tuo lauseen alku kävi vaan ärsyttämään, anteeks :I
[/q]

Täh? Voisitko vähän selventää, en nyt ihan ymmärrä? Mitä mun sitten olis pitäny sanoa näkemisen sijaan?

Edit. Jos kyse on siitä, että mä oon VAAN nähnyt sen miehen enkä ole ollut esimerkiks sen miehen omainen niin haistappa paska, kaikki eivät oo niin kylmiä että joku tollanen tapaus ei liikuttais sen vertaa että sitä viitsis ajatella, jopa surra!

faakin hedari

[q]domi, 18.1.2008 18:07:
Itella. 129 kirjettä ja kolme pakettia. MISSÄ VITUSSA NE ON. Ja kaikki vain kuukauden sisällä.
[/q]

jep, eräissä muissakin paikoissa niin manattu itella ("madella" ja joskus ei ees niinkään *igor*)

muoksmuoksmuoks: en vaan osaa

Itella. 129 kirjettä ja kolme pakettia. MISSÄ VITUSSA NE ON. Ja kaikki vain kuukauden sisällä.

O