päivän :(
Nyt vaan tympäsee ihan vitusti.
[q]domi, 15.1.2008 08:11: plus
= *igor**igor*
[/q]
samoilla linjoilla!!
paska aamu!! ja yleinen olotila
Mun on jo pitkään pitänyt käydä luovuttaa verta mut aina on joku juttu ollut, että en oo voinut käydä. Nyt aattelin, että pääsen mut enpäs tajunnutkaan ennenkö nyt, että b-hepatiittirokotus aiheuttaa 3kk karenssin. Eikä se jää siihen 3kk kun huhtikuussa tulee karenssiin 6kk lisää malaria-alueelle matkustamisen johdosta. Että se siitä luovutuksesta sitten. Mä vähän epäilen, että en pääse luovuttaa ikinä kun aina on jotain...*hmph*
edit: Mikä hitto siinä rokotuksessa muka voi noin pitkän karenssin aiheuttaa?*grr*
En saa viimeisiä rästikoulutöitä tehtyä millään. Miten voikin lyödä niin tyhjää jopa tuotesuunnittelun kanssa? Palautuspäivä oli viikko sitten, mä oon istunut viikon kartonkien ja lehtien keskellä saamatta aikaan juuri mitään. Itsekunnioitus ei kuitenkaan anna periksi palauttaa paskoja luonnoksiakaan, mut jotain tarviis vääntää aamuks.
Pitkä yö ja pidempi huominen.
[size=9]e: enkä näemmä osaa myöskään kirjoittaa.[/size]
[q]crissy, 8.1.2008 09:51:
Nii ei sais kyl narista..
[/q]
39.4C. HIKI!
edit: Haistan kookosta, mitä vittua?
[q]domi, 7.1.2008 13:07:
---
Wolverine, 7.1.2008 13:06:
---
H3li, 7.1.2008 09:17:
elisa muisti mua 218 puhelinlaskulla ja nyt se (lasku) luonnollisesti on pystyssä. Muistutusta on tullut sekä etanapostilla että tekstarilla. Tein äsken maksusopimuksen netissä, en jaksa uskoa, et sitä käsitellään ennenku liittymä menee sulki. byyäh.
Ärrältä Go!
---
hehe miten nykyään edes on mahdollista kasvattaa puhelinlasku tommosiin mittoihin? :D
---
Hyvin helposti, mulla oli juuri äsken tullut puhelinlasku hiukan alle 200e.
[size=4]Enkä soita aikuisviihdelinjoille[/Size]
[/q]
Mut vissiin soittelet siitä Soneran / Elisan helppareihin? :P
Itellä lasku luokkaa 25eur/2-3kk :D Kaikki tutut on irkissä, niin ei o kommausongelmia.
taas flunssassa...no, olin mä jo VIIKON terve.
Väsyttää. Mut onneks eilen oli kivaa Turkusessa kuitenkin
Tämä paha oseoporoosi rupee syömään pikkuhiljaa yhä voimakkammin ja voimakkaammin
Kun muistelen viimeiltaista juoppokeikkaa. Ei ole piiiitkään aikaan nolottanut omat toilailut. Rahaa on mennyt aivan liikaa ja meidän movet tanssilattialla ei oikein hymyillyttänyt portsareita sekä sivustakatsojia jne jne.
No, olin sentään vedenheittäjänä \Ms. Wet T-Shirt\- kisassa. Ja kukakohan v*ttu minut sinne oli tuupannut...?*ding*
[q]jeesboks, 5.1.2008 18:44:
Kuume :/
[/q]
sama juttu:( ja 'hoitajakin' teki oharit vittu:/
Pari pettymystä aamutuimaan :(
Avuton, turhautunut ja yksinäinen fiilis.
Ihan niinku rehellisesti...
Aaagh. Vitun vittu.
[q]Hyzenthlay, 3.1.2008 17:21:
---
thomas, 3.1.2008 17:19:
mulla on about sama tilanne tässä ja nyt.. pitäis saada sinne yhteys mutta ei. KIITOS SOITOSTASI voi vittu.. :(
---
äläs nyt soittele, et mä mahun linjoille
no, ei oikesti kauheesti naurata, kun eräpäivä on mennyt..
[/q]
no ei tod naurata. "Palveluun on tullut juuri nyt paljon puheluita ja JONO ON AIVAN TÄYNNÄ"
tänään on kyllä aivan vitun huono päivä.
Välillä näinkin, eise aurinko aina paista.
[q]Freja, 3.1.2008 13:12:
Soitat siis iha selvästi vääriin aikoihin. :D
Ite vältän aina soneran aspaan soittamista piikkiaikoina, esim heti aamul kasin mais, lounasaikaan tai töistä pääsemisen aikaan. 13-14 mais on mulla ainaki hyvä soittoaika aina ollut, päässy nopsaan (heti - muutamas minuutis) läpi. En ny kuitenkaan usko et sinne aspaan ei ikinä sais yhteyttä.
[/q]
jeps, mutta tää olikin elisan ruuhkutunut aspa, jonka jono näyttää olevan täynnä aamukaheksasta iltakymmeneen. oon soittanut varmasti yli 10 kertaa ja eri kellonaikoina.
Kuume nousee taas.