päivän :(

Back to häröily O

[q]anis, 17.2.2008 05:44:
Odotan kauhulla tulevaa työpäivää.
[/q]

Sama täällä... Paitsi siis maanantaita. Saa nähdä olenko jälleen omakätisesti koko osastomme. Onneksi hiihtoloma on rauhallista aikaa...

Edit: tuossa siis Sapsun kirjoituksia *toktok*

flunssa jatkuu piinaavana. olis edes kuumetta

[q]inneah, 15.2.2008 14:35:
Ja kukaan ei lähe mun kaa radalle :(((( vähän suuta napsais jo *känni*
[/q]
Ja kukas niin väittää?!
Neidille on varattu päivä meikäläisen kalenterissa 1.3 joten sillon napsutellaan suita ja Hytkytetään persettämme sitten kunnolla oikein olan takaa.. jos se nyt on mitenkään mahdollista?!

Onneks toi aurinko laski vihdoin ja viimein...
Se ettenkö tykkäis auringosta mutta tänään tais olla elämäni ihka ensimmäinen migreenikohtaus, ehkä.. mutta pää meinas hajota totaalisesti kun vain vilkaisinki aurinkoon (ei, en ole vampyyri), silmiä särki ihan helv.. ja oli paha olo (ei, minulla ei ollut krapula) kipu oli siis aivan sietämätön Neljä tuntia kulutin sitten tuolla peiton alla piilossa auringonsäteiltä.

Mutta positiivista tässä oli se että tulehtunut huulikoruni ei sattunut kertaakaan!!

myöhästyis verokortin lähettämisessä, joten meni kahden viikon palkasta 60% veroa :/

10h työpäivä..

Mul on ollu jo melki 9 vuotta napakoru ja nyt ensimmäistä kertaa se on tulehtunut. On muuten hemmetin kipeä. Enkä tiedä miten kipu helpottais

[q]plink, 14.2.2008 21:46:
ei kyl aina. vuokrafirmat yleensä kusettaa työntekijöitään niin monella tapaa, että saavat sitä kautta säädettyä hintansa varsin edulliseksi.
[/q]

Kusettaa miten? omien kokemusten mukaan vuokratyöntekijänä saa keskimäärin parempaa palkkaa kuin vakituisena. Se + se mitä vuokrafirma ottaa välistä ei jotenkin mun logiikan mukaan voi olla työnantajalle halvempi. Mutta tapauksia on varmasti monenlaisia..

Voi hitto... Oon taas ainoana osastolta töissä, tästä tulee hullu päivä

Erinäiset asiat hieman vaivaa ja viikonlopun jäljiltä tullut kelailtua kaikkea taas vähän liikaa

3 päivää mennyt peräkkäin ilman "omaa aikaa" himassa. Oon tullut himaan niin myöhään, että on tuntunut siltä, että päivät ja koko viikko on mennyt ohi*uuh*

edit. ja viellä kauheempaa on se, että se ei oo viellä lähelläkään loppua. Viellä ainakin 1 erilainen päivä ennen -toivottavasti- normaalimpaa perjantaita.

[q]tiiplis, 13.2.2008 15:05:
---
Sand3, 12.2.2008 10:15:

--- clips --- lehmätumput --- clips ---

---

Mä luin eka et lentoliput ja ajattelin et suhteellisen tyynesti kuitenkin otat lentolippujen katoamisen... ei toi äidinkieli suju tälläkään.

Mua kans harmittaa kovasti jos hävitän jotain mitä olen saanut iskältä tai äipältä vaikkei kyse olisi rahallisesti isosta asiasta. Niiltä saaduissa jutuissa on jotenkin niin iso merkitys kun tietää että ne on ostettu rakkaudella. *sydän* Ja vaikka esim. aviomieheltä saadut jutut on ostettu/hankittu ihan tasan yhtä isolla rakkaudella niin niiden merkitys on kuitenkin erilainen.
[/q]

Onneksi ne löyty *sydän* täytyy varmaan ostaa sellaiset muksujen tumpunpidikkeet niin ei enää katoile

muoks. typot veke

pakkasia tulee...

paskin olo mikä mull ollu eve

huh että vituttaa...

Vituttaa jo valmiiks mennä duuniin.

[q]Timce, 14.5.2009 17:08:
Pistäkää nyt jumalauta se Facebook kuntoon.
[/q]

Sais imo koodata koko paskan uusiks ja tehdä siinä sivussa javascript-vapaan version. Samalla vois vielä mahdollistaa kaikkien noiden turhien ominaisuuksien poiskytkemisen.

Jos ne jatkaa tota rataa ni toi on vuoden päästä niin raskas että tarvii satamegasen liittymän mielekkääseen selailuun. Tällä hetkellä mun kaksmeganen ainakin yskii pahasti, ihan perus kommenttia kirjottaessa on jo kymmenen merkin jälkeen lähes sekuntin viive, joka sitten kertautuu koko ajan viestin pituuden karttuessa.

[q]Timce, 10.2.2008 19:58:
---

Welcome to the club. :(Nuha-kuume-flunssa-vitutus päällänsä.

[/q]

Kuumetta ei ole mut muut oireet kyllä

rrrraaaaaaaaaaaaaaaaahhhh ku hermostuttaa nielurisaleikkaus ja ärsyttääääääääääääää viikkojen toipuminen siitä....ttu mä en vaan jaksais.

ei jaksais enää mitään sotkuja.mut niitä tuntuu tulevan lisää vaan ja joka suunnasta.*poks*

Pepsi, rekkuni, jäi pahoille teille..*nyyh**toktok**poks*

O