päivän :(

Back to häröily O

Uuh..*uuh* en ymmärrä itseäni...

[q]hyperventilaatio, 8.2.2008 12:16:
Näitä 2500e:n laskuja on kyl kiva saada.
Kiitti kela.

Opintotukea kalliimpaa rahaa oo ku pikavipit saatana.
[/q]

niinpä. noiden aivan uskomaton riistokorko 15% on kans semmonen et tekis mieli polttaa koko lafka maan tasalle.

Himmeet mustelmat toisessa kädessä*ding*

flunssa ja kuume. Toisaalta ehkä ihan hyvä pudotella kierroksia välillä, mutta mulla olis todellakin muutakin tekemistä...

äiti*sydän*

palaa niin hermo tohon vitun autopaskaan joka tulee tähän joka helvetin kerta ku tän avaa.

Voi hyvä jumala mikä krapula!!! Eikä asetu millään.... meni koko päivä ihan harakoille, voi pillu sanon minä :(

fukin parkkisakko

-M

Olipas siistiä herätä vähän neljän jälkeen katutöitten jyrrytykseen Yleensä ne alottaa vasta vähän ennen seittemää, joten nytkii valmistauduin jo siihen et nousenkii kohta ylös, kun kello herättää pian kuitenkii.. sit katoin kelloa ja kyllä ärsytti.
En nää mitään syytä tehä noita töitä keskellä yötä kun ne on kerran sulkeneet sen kadun sitä varten, että se avataan

Voit vittu 2 viikkoa turhaa duunia, palkkiona 0 op, kyllä opiskelu on mukavaa. No ens vuonna uudestaan taas, jipii. Ja voi vittu vihaan tätä suomeakin täältä pitäis päästä pois.

Inhottava uni.

Kymppi rahaa jäljellä ens kuun neljänteen asti. Voi taas tulla näläkä.

[q]KritikaL, 2.2.2008 19:38:
---
Mul on liian pieni sohva
[/q]

jaa se on siis kuitenkin sun sohvalla.. noni!

vittu mitä paskaa *hmph*.........

[q]zenny, 1.2.2008 11:02:
Tänään illal lähtee mun kaks rotta tyttöö pois täältä maailmasta.. ikävä tulee! mut parempi heille ku ovat kummatki kipeitä..
[/q]

ei viittis lyödä lyötyä mut ton perusteella oot tappamassa kaks lastas. MEILLE LAPPEEN RANNASSA ON OPETETTU JÄÄ KIEKON OHELLA MYÖS YHDYS SANOJA!

mod: ps. otan osaa :(

[q]crissy, 30.1.2008 09:55:
kiiltävät kireet trikoot/pyöräilyhousut
[/q]

muoks: ne kainalohousutki ois voinut kans jättää tulematta

Teloin jalkani duunissa ja nyt on sitten ekaa kertaa elämässä kävelykepit/sauvat tai mitkälie Ei ollenkaan kivaa *toktok* Ja esimiehen suhtautuminen tohon mun loukkaantumiseen ei yhtään parantanu oloa..*eiei* Tai suhtautuminen yleensä kenenkään työntekijän sairauspoissaoloihin..*igor*

Että vituttaa, musta liikkuu taas perättömiä huhuja*poks*
Ahdistaa kun tiedän seuraavan puoli vuotta menevän ilman mitään valopilkkua mun elämässä, siis elämä kulkee samaa rataa päivästä toiseen
Näillä näkymin en edes pääse skimbaa tänä talvena kertaakaan
muoks ostin sit siniset piilarit mitkä näemmä värjää mun silmät mustiksi...

Että näin!

Ei huvita.

Mä luulen et mulla on kolmenkympinkriisi...

O