päivän :(
Näin tänään kuolleen ihmisen kun eräs mies sai ärrällä sairaskohtauksen ja kuoli siihen.
[q]Taika, 17.1.2008 16:08:
tän viikon työsaldo: 7h ja huomenna taas vaihteeksi saikulla.*igor*
paranis jo tää hemmetin tauti, en jaksaisi enää yhtään levätä ja "nauttia" kun saa vain olla - sitä kun on jo reilun viikon verran ollut, lepäillyt ja tuijotellut näitä samoja seiniä niin alkaa hauskuus olemaan tästä hommasta kaukana*hmph*
[/q]
Arvaa millasta mulla on ku elokuusta sairastanu :D Päivän siellä täällä ollu duunissa...hajoo päääääää. Onneks pitäis kohta päästä nielurisaleikkaukseen jo prkl
tän viikon työsaldo: 7h ja huomenna taas vaihteeksi saikulla.*igor*
paranis jo tää hemmetin tauti, en jaksaisi enää yhtään levätä ja "nauttia" kun saa vain olla - sitä kun on jo reilun viikon verran ollut, lepäillyt ja tuijotellut näitä samoja seiniä niin alkaa hauskuus olemaan tästä hommasta kaukana*hmph*
Oon kuolemanväsynyt ja työpäivä on vasta edessä
jep jep! mun äiti on ottamas selvil mun poissaoloista..... >.>
ja lisäksi tili näyttää olevan aika tyhjä kun vinyylejä on ostettu ihan himona :D
[q]hemuz, 17.1.2008 12:19:
3vitun kuukautta, kun en voinu ees talon sisällä siirtyä.
Mulla on oikeus valita missä mä asun.
[/q] johan on hanurista
[q]Miinapiina, 17.1.2008 12:17:
aih...
tuleeks tosta nyt jtn paskaa sit, karenssii tai jotain?
[/q]
3vitun kuukautta, kun en voinu ees talon sisällä siirtyä.
Mulla on oikeus valita missä mä asun.
[q]hemuz, 17.1.2008 12:15:
---
Miinapiina, 17.1.2008 12:14:
---
hemuz, 17.1.2008 12:11:
voi vitun työkkäri.
---
mitäs kivaa siellä/ne?
---
Oon eronnu muka ilman pätevää syytä sieltä vantaalta...
[/q]
Vanha kunnon pätevä syy-kortti. jee. Ne kyllä osaa :)
[q]Miinapiina, 17.1.2008 12:17:
---
hemuz, 17.1.2008 12:15:
Oon eronnu muka ilman pätevää syytä sieltä vantaalta...
---
aih...
tuleeks tosta nyt jtn paskaa sit, karenssii tai jotain?
[/q]
3kk taitaa olla aika vakiokarenssi tollasesta.
Ikävä
KIIRE KIIRE KIIRE KIIRE KIIRE KIIRE KIIRE KIIRE.
Kauhea paniikkikohtaus! Pacifique lähestyy, mainoskin ilmestyi klubbarin sivuille ja läskit senkun hyllyy! Ja vain 3 viikkoa H-hetkeen!
Huomenna alkaa yhden naisen Fat Camp. Ja siellä punnerretaan tai itketään ja punnerretaan.
flunssa...
Kyllä sit taas muistaa miks en oo juonnu kunnolla moneen vuoteen... Voi prkl...
Edit: Ja sitte meikää vielä syytellään asioista mihin en ole syyllinen! Ottakaa vittu selvää ennen ku käytte syyttelee ketään mistään
Heitin pienet pannut aamulla fillarin kanssa, se ei potuta oikeastaan yhtään että on muutamia ruhjeita ympäri vartaloa. Tuon kaatumisen seurauksena hajosi etuvanteen hydrauliset jarrut ja tämän seurauksena tulee fillariin noin 300 remppa (kokonaan uusi etujarru), koko päivä meni ihan **tuiksi tuon seurauksena *nyyh*. Ihan kuin muuten ei olisi noita saamarin rahareikiä odottamassa jonossa jo valmiina, niin tottakai minun tuurillani tulee vielä yksi lisää.
Fillarista taas kumi puhki. Hemmetin hiekotushiekka ku puhkoo
Ihmiset on välillä vaan niin idiootteja, luullessaan olevansa hauskoja ja näppäriä..*igor*
Niin ja pahaolo vieläkin, oli eilen meinaan vuosisadan krapula..*poks*
Se mihin suuntaan asiat ovat menossa työpaikalla...
[q]Ana-5000, 10.4.2008 19:38:
Naarasten vaikeus.
[/q]
Anna meidan olla vaikeita! Just nyt ei pysty muuhunkaan.
Au au au.
[q]mayah, Ja märät sukat.
[/q]
toi on kyl ihan perseestä!