päivän :(
[q]HayD, 26.2.2008 08:35:
tajusin äsken et mä viime perjantaina nolasin itteeni niin pahasti, etten varmaan enää ikinä voi käydä missään bileissä*uuh*
[/q] Mitäs sä nyt oikein sitte menit tekemään ja missä ja kenen kanssa?
Kato kyl muutki osaa, et sä ainoo ollu:
[q]Super-Kerttu, 26.2.2008 10:06:
Harmittaa viime viikonlopusta pari juttua niin vietävästi..*uuh*
[/q]Niin..."Se mikä ei tapa, sattuu". Mut se on vaan elämää, älä ota sitä vakavasti!
viime yönä kahen tunnin unet... kurkkuun koskee niiiiin paljon
lääkkeet haettu, nyt vaa muutama työjuttu ja sit kotiin sairastaan.
Kuolema mikä olo... Influenssa ei ole leikin asia.. olen pystyssä ainoastaan lääkkeiden voimalla, muuten kuume ois yli 40 astetta. Kohtuullisen rapsakka olo.
Mulla on oikeasti ihan fakin huono terveys. En varmaan elä kovin vanhaks.
Hohheijaa et on niin törkeen kipee olo. Aamuyöllä heräsin siihen, et on aivan saatanan kylmä, joka lihasta särkee, päätä huimaa ja sydän hakkaa miljoonaa? Mitähä ihme antibiootteja oonkaa saanu puuh..
edit: Jaaha voi olla että iski siisti A-Virus whoa!
Supistelee..*ding**eiei**poks*
Kaiken shoppailun ja bilettämisen jäljiltä mä oon nyt IHAN BROKE: ei penniäkään tilillä! Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa *toktok* KivA!
Ja mä EN aio koskea säästötiliin, nou way!!
Eilisilta oli sitäpaitsi ihan floppi, olis vaan pitäny jäädä kotiin (ja säästää rahaa) !!
*möks*möks*möks*
mä en haluuuu tulla kipeeks*toktok*
Voi perse perjantaina työhaastattelu ja tänäaamuna vessanpeiliin vilkaistessa huomasin että suupielessä aivan_helvetin_iso finni.
Tää on kuin toinen pää kasvais päästä.
Voi perkele minkä näkönen.
Koitin puhkaista mutta ei se paska puhkea millään.
@#¤!
Lisäys: Niin ja Seagaten 500gt:n USB kovo ei suostu toimimaan koneen kanssa, siinä on kaikki ASOTit ja TATW:t. :X
Kuolemanväsymys.. helevetin kiva kun viikon ainoa vapaapäivä tuhraantuu siihen, ettei vaan saa persettään sängystä ylös. Ja nyt kun vihdoin saanu, niin olo ja ulkomuoto yhtä pirtsakka ku zombilla
Kaikenlisäks tätä on jo jatkunut jonkin aikaa.. jotain kevätväsymystä sitten kenties
Taas kerran, vitun M-Audion Audiophile Firewire EI mene päälle. Aina sama juttu kun ei oo pariin päivään käyttäny korttia, esim. tulee matkoilta tjsp.
Tästä päivästä lähtien oon virallinen M-Audion dissaaja, enkä suosittele kyseistä merkkiä kenellekään.
Digiboksi vissii hajos...se kestiki sitte 3pvää melkein..*poks*
Hukkasin 50.. *uuh**toktok**eikä*
[q]anniharha, 18.2.2008 17:54:
Päänsärkyyn ja huimaukseen nappeja, joiden haittavaikutuksina on päänsärkyä ja huimausta. Miks mun logiikka ei tykkää tästä.
[/q]
oho aika hanurista.
Päänsärkyyn ja huimaukseen nappeja, joiden haittavaikutuksina on päänsärkyä ja huimausta. Miks mun logiikka ei tykkää tästä.
Ja huomenna pitäis käydä näytteenottokeskuksessa. Vihaan.
[size=8]edit: pitäis näemmä opetella aakkosetkin[/size]*justjoo*
Niinpä niin
mp3-soitin tilttas
[q]Rubicon, 18.2.2008 13:14:
Mulla meni äsken päivä vaan niin pilalle.
Joo.*senkin*
[/q]
Sanoppa muuta.
On ehk aika silleen henkisesti raiskattu fiilis.
[q]H3li, 2.8.2008 20:02:
kakarat mölyää.
[/q]
Saatana kun huomaa taas että eräs ihminen koittaa potkia päähän yllättäen. Miksi helvetissä pitää edelleen vainoilla, vaikka homma on tietääkseni sovittu.
Vittu että pännii. Tekis mieli huutaa tommosille saamattomille paskoille.