päivän :(
Kaks kuukautta saikkua heti kättelyssä. Saa nähdä tuleeko huomisaamuna vielä kolmas noiden perään. Sit kun osaisi vielä päättää, et siirtyykö heti syrjään vai ei.
Burnout *sydän*
Tissit.
työt kaatuu niskaan :(
-M
Mindless violence.
Jotkut ihmiset pitäis viedä saunan taakse ja ampua.
HVHVHVHVHVHVHVHVHVHVHVHVHV
työkkäri
[q]Miinapiina, 6.3.2008 14:23:
tänään on ollut kyl niin kamala pv tähän asti
enkä usko että tää tästä mihinkään muuttuu
niin vaan ylityhmä olo
[/q] muuttuupas! jos ei tänään, niin [size=17]tällä viikolla[/size]
[q]Wolverine, 5.3.2008 09:04:
Clinton :(
[/q]
Jep..
[size=9]lisäyksenä vielä:[/size] Perkele..
myöhästyin bussista :/
[q]domi, 3.3.2008 13:21:
---
Steven Hoaks, 3.3.2008 11:09:
---
Mellu-, 3.3.2008 11:07:
Jeppistä.. olipas ällöttävä kokemus tuo magneetikuvaus tai mitä lie tekivätkään.. hemmetin moine meteli ja makaat paikalas 15min jossai hemmetinmoises laitoksessa.. meinas iskee ahtaapaikankammo never again.. tack!
---
Ai 15min oli sulle ahdistavaa... Mun selkää kun kuvattiin kahdesta eri kulmasta, josta sitten todettiin tuo selkärankareuma niin joutu olee reilu tunti paikallaan
---
Lol, mulle tehään kaks kertaa vuodessa pään ja keskivartalon magneettikuvaukset, ja ainoo mikä välillä vituttaa on se, että lävistyskorut meinaa kuumeta mukavasti :D
[/q]
Mun piti ottaa kaikki pois oli sillee vähän alaston olo ilman niitä :D JA esim rustoista en oo noit korui ottanu vuosiin veke..meinas olla aika juntturassa ja kiva oli laittaa takas :D Samoin napa oli jotenki kummalisesti jämähtäny.. siis pallo irtos hyvin mut joutu voimal kiskoo sen tapin pois nahasta*nauru*
Duha Ja pitäis vielä jaksaa salille ja salibandymatsiin tänään. *eikä*
[q]Galadhan:
Miiiissäspäin Suomea olevinaan aurinko paistaa?
[/q]
In da city of Kuopio.*piis*
justjoo!
tottakai se flunssa tuli justiinsa nytte. heihei, virtual fucktory!
parantelen kyl itteni covenantin keikalle, vittu sentään. ottaa ehk vähän kupoliin *toktok*
[q]Vampyrella, 28.2.2008 19:21:
Enpä saanut tänään tiimipalaverissa otettua puheeksi asiaa, joka on mieltäni paljon painanut. :( Aikaa oli taas rajallisesti, ja en vain voinut parilla viime minuutilla avata suutani asiasta, joka vaatisi kunnon keskustelua puolin ja toisin. Muutenkin jänskättää ottaa asia puheeksi. Mun on kuitenkin pakko, koska olisi epäreilua lähteä vaan duunista lätkimään yhtäkkiä, jos ei ole edes yrittänyt selvittää asiaa ja keskustella avoimesti. On vaan inhottava fiilis lähteä duunista aina mieli apeana.
Missään muussa duunissa en ole koskaan tuntenut itseäni yhtä huonoksi, olen aiemmin saanut rakentavaa palautetta onnistumisen kokemusten kera (ja aiemmat työpaikat ovat ilmapiirillään mahdollistaneet myös omista virheistä oppimisen ja ammatillisen kasvamisen). Tällä hetkellä tuntuu, ettei musta ole mihinkään, vaikka tiedostan omat vahvuuteni tällä alalla, ja vaikka olen aiemmin saanut runsaasti positiivisia kokemuksia työelämästä ja omasta osaamisestani (jota tietysti haluan kehittää koko ajan eteenpäin). Inhottava ristiriitainen tilanne. Ympäristö ja ilmapiiri on sellainen, että saa mut voimaan tosi pahoin. :(
Tavallaan harmi, kun tällä alalla ei voi oikein olla työttömänä, koska lepotauko tekisi terää - mutta rahaa on saatava kuitenkin.
Jospa selaisin avoimia työpaikkoja tänään sen sijaan, että jämähtäisin tähän apeaan ajatuskierteeseen.
[/q]
Mulla on tosi paljon samoja ongelmia kun tiimipalavereja pidetään. Huvittaisi sanoa paljonkin asioita mitkä painaa mieltä. Työyhteisö näyttää ulospäin tosi hyvältä ja yhteistyökykyiseltä, mitä se ei tosiasiassa ole. Eli hommat valuu yhden ihmisen hoidettavaksi, ja siitä seuraa muitakin ongelmia kuin se, että yhteisön jäsenten välit rakoilee. Palautetta tulee kyllä, ja se on hyvää, mutta ei niiltä ihmisiltä keiltä sitä eniten toivoisin.
Ongelmia en viitsi tuoda palavereissa ja kehityskeskusteluissa julki, koska kun kerran tämän virheen tein, sain kuulla olevani huolimaton, huono, asiakaspalveluun kykenemätön, laiska, ja muuta vastaavaa. Kuitenkin palaute on hommassani suhteellisen tärkeää, joten pyrin välttämään näitä negatiivisia tilanteita, jolloin tällainen ryöpytys voisi saada tulta alleen.
Joskus tulee mieleen, et saisko tän saman rahan, mitä nyt saa, pienemmällä työllä ja vähemmällä stressaamisella? Voisiko joskus kokea olevansa kokoajan tyytyväinen hommiinsa?
Menipä offtopiciksi, sori.
[q]H3li, 28.2.2008 17:46:
well isn't this hilarious.
yhtäkkii meni nenä täysin tukkoon ja alko hillittömästi aivastuttamaan ja tuli inhottavia vilunväreitä myös. ois viikonlopulle monenmoista puuhaa. Kuume, pysy loitolla!
[/q]
hush hush!!! pois kuume ja pöpöt!!!!!!!!!!!!!
*uuh*.... ehkä ensvuonna sit uudestaa...
väsyttää vaa koko ajan.. ei saa oikee mitää aikaseks..
Jalkoja särkee, ja päätä kans. Haluisin vaan nukkuu koko illan mut kerkes jo sopii tekemistä.
ihanaa, naama veres, paita veres, takki veres, sänky veres, keittiö veres, vessa veres, olkkaris sulanut jäätelöpaketti ja kaatunu maitopurkki...
vähän aukes leikkaushaavat nielusta aamulla...open the floodgates ja koko aamu meilahdessa paikattavana.
ttu mikä viikko oikeesti...
Viel kolme pitkää päivää tuol töissä...