päivän :(
[q]tornion_uolevi, 19.9.2005 12:10:
Tääl tyhmässä espoossa on ihan tyhmää
[/q]
WORD!!!*poks*
Pah ja pah. Ostin pari päivää sitten uudet kengät alennuksesta, varsin kivat beige-valkoiset Katmandoot. Koitin niitä kaupassa ja tuntuivat vähän jäykiltä, mutta ajattelin että käytössähän ne sitten venyy ja pehmenee - mutta huomasinkin eilen että se jäykkyys on niiden pohjassa joka ei taivu samasta kohtaa kun meikäläisen jalkapohja kävellessä, ja siispä nää kengät hiertää mun kantapäätä aina ja iankaikkisesti. (Nyt ois käyttöä
hymiölle.)
Elikkä, jos joku haluaa ostaa halvalla kerran käytetyt Katmandoot kokoa 44, täältä lähtee. Toivottavasti nuo istuu muiden jalkaan paremmin, meikä ei niitä voi käyttää.
Lauantai-öinen päätös loppusijoittaa kannettava cd-soitin baarin lattialle asiaankuuluvalla intensiteetillä ja antaumuksella. Nytten ollaan käytännössä kuukausi ilman musiikkia ja sekös naurattaa mielenterveyden kannalta.
Niin ja paha narkomanisoituminen sveiziläiseen suklaaseen...
- nimim. 500 grammaa onpi viikkoannoksein.
Tahtoo uuden työpaikan, ei löydä:(
[q]Loose Grip, 13.9.2005 08:11:
---
sune, 13.9.2005 08:08:
Kisu paskans tokan kerran viikon sisällä meijän parvekkeelle ja mulla alkaa huumorintaju pikkuhiljaa loppua asian suhteen.
---
Hohohoo, ei tuo nyt ole vielä mitään. Emännän entinen kisumirri oli oikea paskaruitta, se tykitti pentuna kaikki paikat ihan seiniä myöten ja about joka päivä. Miten niin pienestä kissasta voi irrotakaan niin paljon paskaa... Joten tuo toinen kerta ja parvekkeelle ei pitäis tuntua missään...
[/q]
tuntuu se koska ne ei oo mitää kissanpaskoja vaan karhunpaskoja. 12kg painavasta kissasta ei tuu mitää papanoita
[q]sune, 13.9.2005 08:08:
Kisu paskans tokan kerran viikon sisällä meijän parvekkeelle ja mulla alkaa huumorintaju pikkuhiljaa loppua asian suhteen.
[/q]
Hohohoo, ei tuo nyt ole vielä mitään. Emännän entinen kisumirri oli oikea paskaruitta, se tykitti pentuna kaikki paikat ihan seiniä myöten ja about joka päivä. Miten niin pienestä kissasta voi irrotakaan niin paljon paskaa... Joten tuo toinen kerta ja parvekkeelle ei pitäis tuntua missään...
Tihkusateessa ei ole kiva lähteä kouluun. Siihen lisätään vielä tuuli ja Suvantosillan ylitys niin joha alkaa päivä viluisasti. Nyt sattuu korviin ja sellanen olo että tulen kipeäksi. mutta silti pitää huomenna lähteä katsomaan YUP:ta Ilosaareen, vaikka kuumeessa.
[q]fallen angel, 13.9.2005 08:23:
Hmm.. työkaveri likin ilmeisen pahasti allerginen pikku koirulilleni.. Jouduin olosuhteiden takia luopumaan siitä.. Sattuu. Mutta pienen parastahan tässä pitää ajatella. Ei se olis voinu kotona yksin työpäiviä olla, enkä halunnut päivähoitoonkaan sitä viedä..
Life is a BITCH.
[/q]
No voihan paska!!!
öitä ei saa nukuttua. jatkuva pääkipee ja huono olo.
On vaan niin käsittämättömän hirveä olo just nyt Jouduin tekemään päätöksen jota en missään tapauksessa olisi halunnut tehdä ja en vaan saa rauhaa ajatukselta, että mun ois pitäny voida tehdä jotain toisin. Ehkä tää helpottaa huomenna, jos vaan saan nukuttua ens yön kunnolla
Takaisin tämmöiseen perusmasetilaan.
Viikko siinä sitten menikin iloisissa tunnelmissa, nyt taas tuntuu että kaikki kaatuu päälle.
Kyllähän osan asioista saisi hoidettua, mutta ei jaksaisi muuta kuin maata sängyn pohjalla.
Mulle iski taas nousuhumalassa typerä väittelemisen tarve =P
voi vitun vittu!!!
Me oltiin sitte varattu matka flyingfinniltä!!
Sinne meni rahat niin että suhahti!! *eiei**nyyh*
tää ei voi olla totta!!! PRKL PRKL!!
[q]ZaZa:
tää on kyllä eilisen :( mutta en eilen ehtinyt itkee tänne. Mun puhelin varastettiin baarissa. Kaikkien ihmisten numerot meni ja pitää taas ostaa uus puhelin. Ja mikä surullisinta, menetin kaikki mun poikaystävän lähettämät ihanat viestit...
Elämä ei nyt muutenkaan oo oikein luistanut...
Ja kirjotuksetkin alkaa huomenna....
[/q]
voi sua raksu..
kauhee ilma, auto tempuilu jatkuu ja jatkuu ja jatkuu.., iltaa myöten kasvo vaa itsesäälipaskaolo... Tulis se vkl nii pääsis locoon polkka polkka, ja hyvät fiilarit päälle
päivä ilman minkäännäköstä tekemistä, oon istunut koneella 12:sta enkä ole tehnyt muuta kuin välillä lukenut kokeisiin/tentteihin.. ovelaa
[muokattu 27.1.2004 18:47]
viinat loppu ja sato räntää*nyyh*
[q]Chare84:
kiitti hani.. rakas ystäväni.. onneks oot olemas..
[/q]
Kiva et ees joku on tota mieltä.
Kaikki on muuten taasi niin ketuillaan ja kaikki vaan kaatuu päälle... Life sucks!!!!!!!
[muokattu 27.6.2004 23:19]
..en tiedä kuuluisko tää nyt juttuihin..mutta..
NoooH..kaikki varmaan alkoi kun mun pesin mun kissan tassut .
(..vai alkoiko siiä kun kisu kävi kakilla??)
noh,kuitenkin..otin sitten sen haisevan kaKan lapioon ja lähdin kuljettaan sitä vessan pönttöön.
Sattuipa sitten niin että kissa oli tirspotellut niitä tassuvesiään eteisen lattialle ja satuin liukastumaan...*hih**iloinen*[ei kyllä naurattanut..] ..löin varpaat vessan kynnykseenki (onneks se stoppas etten kaatunu..-|->) ...ja paskat tietty lensi vessan lattialle..
*sydän**hellokitty**sydän*