päivän :(
Paska duuni päivä.*nyyh*
En saanu mitään muuta aikaseks ku haavan sormeeni..*eiei*
Tässä päivässä ei oo mitään hyvää.
edelleen pääkipiä*uuh*
eilen muuton päätteeks ajattelin tehä ruokaa, kun huomasin että liesi ei toiminu*uuh* ruuatta jäin...
on ollut koko päivän aikas masentava meininkin. kaikki on ärsyttäny ja ei jaksa mikään taas vaihteeks kiinnostaa..
No ku mie sain tarkastusmaksun 60ekee!!*itku**itku**itku*
Olin laittelemassa tekstareit ni en tajunnu....*itku*
Mut aivan ihanan topin löysin *plur*nii se lohduttaa...*hymy*
[q]sapeli, 16.9.2005 15:34:
-whine-
[/q]
Kannattaa viel pari viikkoo ajaa ne sisää ja kattoo jos mitään muutoksia olis tapahtunu.
Ite ostin kans tos joskus nahkakengät jotka oli liian jäykät ja kovat aluks, mut muutaman viikon pääst ne sit alko istuu paremmin (välil pitää pitää taukoo niitten käytös jos esim, jalka hiertyny haavoille kuten mulla kans kävi)
Mukavimmat kengäthän on ne joita on 2v.+ käyttäny!
Menin mutsille pesee muutaman omatekosen vaatteen.... Huomasin pesun jälkeen et mun uusi toppi on ruvennu purkautumaan.....vituttaa niin saatanasti......sen ehkä pystyy kuitenki pelastaa, mut täytyy antaa sen kuivua eka.....vituttaa
Sataa vettä / räntää, enkä pääse syömään mihinkään järkevään paikkaan kastumatta
Musta on tullut saamaton .. tarvis piiskaa oikein emännän kädestä .. . . . . .halukkaita???
Kissani hyppäsi ikkunasta ulos, eikä ole tottunut olemaan ulkona..
Toivon hartaasti ettei se häviäisi mihinkään..
En voi elää itseni kanssa jos kissani kuolee tai katoaa..
[q]Fresia, 12.9.2005 20:24:
Ja lisäks **tuttaa yhden pojan logiikka meidän väleistä ja mikä satuttaa toista ja mikä ei. Miks en vaan heitä sitä pois elämästäni
[/q]
Hyvä! Mä oon miettiny ihan samaa! Miks katella jotain paskamaista käyttäytymistä, jos ei oo pakko. Ensin vittuillaan ja sitten itketään. "Que sigues llorando, pedo!" -on ollu mun kesän motto. (Shakiran La Tortura:sta vapaasti suomennettuna "Jatka itkemistä, paska!") Meizi on menneen talven lumia, joten siinähän kitiset vuorostas!
Pitäis oppia pari sivua ulkomaata huomiseks
Viime yö kuumeessa ja tänään fuksiaiset (joita en halua missata) Kai se tästä parin lääkkeen voimalla
[q]josbe, 13.9.2005 11:30:
---
Fresia, 12.9.2005 20:24:
Ja lisäks **tuttaa yhden pojan logiikka meidän väleistä ja mikä satuttaa toista ja mikä ei. Miks en vaan heitä sitä pois elämästäni
---
Hyvä! Mä oon miettiny ihan samaa! Miks katella jotain paskamaista käyttäytymistä, jos ei oo pakko. Ensin vittuillaan ja sitten itketään. "Que sigues llorando, pedo!" -on ollu mun kesän motto. (Shakiran La Tortura:sta vapaasti suomennettuna "Jatka itkemistä, paska!") Meizi on menneen talven lumia, joten siinähän kitiset vuorostas!
[/q]
Mun täytyy nyt kyllä varmaan liittyä tähän. En mä tästä kaverista niin hirveesti aluksi pitänytkään. Kai ne sisäiset varoituskellot yritti kertoo mitä oli tulossa. Ja kyllähän mä tiedän (ja ei varmasti kestä kauaa kun sekin tietää) et mä oon parasta mitä sille on koskaan tapahtunut.
Mut jos jätkä haluaa pelailla niin pelailkoon ihan keskenään...mulla on parempaa tekemistä.
(huonompi juttu on vaan, et suurin osa mun omaisuudestani on tällä hetkellä sen luona...keksisköhän kukaan keinoa miten saisin tavarani ilman et näkisin tätä tyyppiä...)
Missämissä?
Pistävät sitten KELAsta varmuuden vuoksi kaksi kirjettä mulle, joissa molemmissa on hylätty mun työttömyysajan tuet Enkö mä muka ekalla kerralla tajua? Ei oo kauheen kiva lukee noita lappuja uudelleen ja uudelleen...
Tylsääää tää sairaslomalla oleminen...vielä pitäs jaksaa vajaa viikko *eikä*
laiskottaa.
ei jaksa edes ajatella.no,töissähän nää koomatilat on hyvä käydä läpi,
ettei mee arvokasta vapaa-aikaa hukkaan...
Ihan liian väsynyt kokopäivän*uuh* kaipa se nyt sit kostautui kuneilen olin yli-energinen, iloinen ja pirteä....