päivän :(

Back to häröily O

Itkettää.
Tulipa juuri huomattua ettei kukaan muukaa voi arvostaa jos ei edes itse arvosta. Taidan mennä kotii nukkumaan koko loppuviikoksi.

[q]sapeli, 20.9.2005 11:12:
---
anthocyan, 20.9.2005 11:05:
tylsää olla kipeänä... *huoh*

---

Jep
[/q]

jep ja ois viel koulu hommiiki mut ei jaksa

Eiliselle: Menin eilen tekemään jotain, minkä piti olla kivaa. Se on yleensä aina kivaa.. Mut voi perse, että olin huonointa ikinä.
Oli ollut tosi hyvä päivä siihen asti ja sit fiilis meni aivan perseelleen. Se hirvee pettymys sai aikaan taas hirveen tunneryöpyn kaikkee muuta paskaa ja sitten loppu tunti hereilläoloaikaa menikin vaan fiilareita kootessa.

Tälle päivälle : ei vaan taas oo yhtään energiaa tehdä duunia. Vituttaa, kun tää on sitä aikaa kun mua just tarvitaan ja mun pitäis loistaa ja tehdä itteni tarvituks, jotta ne haluis jatkaa mun sopparia.*toktok*

Painajaisia, painajaisia, painajasia...kai sitä hetki pitää näin yötyön päälle koettaa valvoo ja sit vetää zetää uudestaan

[q]Lenita, 20.9.2005 11:03:
---
josbe, 20.9.2005 10:59:

Joo, itseasiassa sun luota se löytykin sunnuntaina keittiön lattialta :D
[/q]

:DD Oli kyl hauska episodi ja muutenkin hauska sunnuntai.. Sitä voi sit muistella, kun tekee mieli tän topicin alle

[q]anthocyan, 20.9.2005 11:05:
[/q]

Jep

[q]josbe, 20.9.2005 10:59:
---

Meinasin Sä voit kuitenkin aina etsiä sen elämän mun luota.
[/q]

Joo, itseasiassa sun luota se löytykin sunnuntaina keittiön lattialta :D

Reaaliin lukua*jiihaa**dissaa*
jaksaa [ ] ei jaksa [x]

[q]Lenita, 16.9.2005 07:42:
Mun kotikone ei aamulla käynnistynytkään :(((( Se vaan piippaa.

Kerran aikaisemminkin on kyllä käynyt näin ja se tokeni siitä (kiitos Toma neuvoista). Olen siis vielä toiveikas, että kun töiden jälkeen ehdin paneutua asiaan kunnolla saan sen vielä toimimaan.

Mutta jos se nyt räjähti lopullisesti, niin joudunko oikeesti etsiin itselleni elämän O_o
[/q]

Meinasin Sä voit kuitenkin aina etsiä sen elämän mun luota.
Mut sit muistinkin, että eräs insinööriystävämme kävikin jo siellä hoitaas asian kondikseen.. Tai rasian
Palataksemme itse topiciin, olisin pyörähtänyt eilen täällä, jos en olis ollu yksinkertaisesti niin paskana =(
Mut nyt tää elämä alkaakin näyttää jo vähän valoisemmalta...

Nukahdin nojatuoliin (ei mikään mukavan mallinen) täydessä asustuksessa ja nukuin vammasessa asennossa koko yön ... kristus mikä olo ja mitkä säryt ...

tää on kyllä eilisen :( mutta en eilen ehtinyt itkee tänne. Mun puhelin varastettiin baarissa.
Kaikkien ihmisten numerot meni ja pitää taas ostaa uus puhelin. Ja mikä surullisinta, menetin kaikki mun poikaystävän lähettämät ihanat viestit...
Elämä ei nyt muutenkaan oo oikein luistanut...
Ja kirjotuksetkin alkaa huomenna....

Taisin tappaa pulun.

eilen iltavuoron jälkeen jäin duunipaikalle vetämään kalliita ylijääneitä viinejä, jonka seurauksena unohdin ottaa mukaan oman punkkupulloni....nyt pitäis käyttää mielikuvitusta jopa että sais karitsalle kivan soosin...*nyyh* Meni puolet pääsiäisateriasta pilalle ton takia

:(

Matkahuollon rahtipalvelut on ihan anaalista!

*eiei**dissaa*

Eiköhän me jakseta eteenpäin puuskuttaa kuhan pidetään yhtä Voimia kaikille muillekin, jotka joutu ton onnettomuuden uhriks tavlla jos toisella

Ainiin.
Hyvät ihmiset, RAKASTAKAA TOISIANNE!! Ennenkuin se on jo lian myöhäistä.. Eläkää jokainen päivä niinkuin se olisi teidän viimeinen.. Koska sitä ei vaan koskaan tiedä

[muokattu 20.3.2004 09:13]

[q]Epailija, 9.9.2005 00:17:
---
Fyraett, 9.9.2005 00:14:
Kyl toi tosta, 6kk niin kukaan edes muista tota.

---

Ellemme me tee asialle jotain! On ryhdyttävä pikaisiin toimiin tämän asian korjaamiseksi!

---

Pakko kyl painattaa ÄM-IRK t-paita :D

---

Osoitatte loistavaa aloitekykyä, sotilas! Seuraavaksi: ÄM-IRK pipot!
[/q]

Vois kokeilla tota klubituksen kauppaa, sielt pipot ainaski, ja jos goldencapin kautta sais sellaset siniset lapaset mis lukee I <3 ÄM-IRK

Joo kyl tää tästä, tytöille sit joululahjaks tällaset.

[q]tornion_uolevi, 19.9.2005 12:10:
Tääl tyhmässä espoossa on ihan tyhmää
[/q]
Pöh, sä oot vaan väärässä paikassa espoossa.

Kello soimassa puoli viideltä mutta päätti kroppa herätä jo kaheltatoista...noh, kaipa sitä jaksaa 4h unilla käydä ens yönä Tampereella kääntymässä.. ..energiajuomaa pari tölkkiä matkaan.*joo*

O