päivän :(

Back to häröily O

Ei nyt vaan inspaa mikään.

[q]alek száhala:
Mullakin oli viime viikolla suomen kielen koe helsingin yliopistoon, tulee maksimissaan 3 pistettä 10:stä kun en löytäny kaikkia valintakoekirjoja
[/q]

Toi on kyl jotenkin älytöntä, että niitä ei muka löydy...samoin, kun pääsykokeeseen tarvitaan materiaalia (esim jotain tussia), jota ei löydy mistään. Ihan järjetöntä, mutta kai se sitten karsii porukkaa.

Aika jännää.. mä ajoin juuri pari pari viikkoa sitten ihan samoilla luvuilla ylinopeutta. Olin ohittamassa. Paska tsägä.

[q]Galore:
Mä sain just kans tietää, et mun neljä tuttuu kuoli tossa onnettomuudessa. Olo on aika absudi. Osanottoni myös kaikille, jotka on kokenu menetyksen... :(
[/q]

Myös sinulle osaanotot ja voimia jaksaa se kaikki

miksi ajoit 109kmh 80:n alueella ja missäpäin? ja tosiaan, aika hyvää tuuria, ettei ole jo kortti kuivumassa. Ne sakot on sitä varten, että niistä opitaan :)

[muokattu 15.3.2004 21:57]

Pitkänäperjantaina duunissa.

[q]kinderi, 15.12.2009 16:55:
Ihan järjetön hammassärky, panacodin kanssa ollaan taas ihan parhaita kavereita<3
[/q]

Yep, aamusella kävin sitten hammastohtorilla, joka sitten selvitti ongelmaa ja pahens kipuja.
Joskus yli 15v sitten tehty juurihoito täytyy tehdä uusiks, ja voin kertoa et eiliset kivut ei ollu mistään kotosin. Tälleen kun on revitty paikat irti ja juuria ronklattu ja putsailtu niin ai JUMALAUTA MITEN MUHUN SATTUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[q]A-E:
Pitkänäperjantaina duunissa.
[/q] Voi elämän kevät. Sulle tulee Piiitkä Perjantai.*justjoo* (kummelia).

Koulun tulostin ei toimi

[q]aurinko, 16.9.2005 14:23:
---

tulee ikävä..
[/q]

niin tulee

*piru*siivouspäivä*piru*

en pääse junaan ko oon levoton ja ahistunu ja itken vaan*nyyh*

[q]TT:

No niin, tulihan se sieltä... Kun postilaatikossa on kirje puolustusvoimilta, ei se voi tarkottaa kun yhtä asiaa, kutsua kertausharjoituksiin. Jipii, tuskin maltan oottaa kesäkuuta

[/q]

Mä meenki joulukuus Lohtajalle ampumaa heittimellä*kyrpäotass*

Hajottaa q Laureassa ei oo hiihtolomaa ja eile ois ollu tentti, jonka autuaast uohdin. Lisäks to on uusintatenttejä muutama kappale tehtävänä. Eikä duuneist näytä tuleva hevonkettua...

Ai nii ja hillot on finaalis

Mun toinen on sairas *uuh*...

Aamuinen väsymys -> liian hidas herääminen -> kiireellä syöminen -> myöhässä liikenteen sekaan lähteminen -> liian kovaa fillaroiminen kiireessä kuntoon nähden -> kuivuva hiki aamuvuoron ekat puoli tuntia

Pitäis varmaan osata ennakoida (=herätä aiemmin) päiväänsä paremmin.

[q]tumpsi, 20.9.2005 12:02:
Lausutaan: krapula
Usein ilmenee myös: paskan maku suussa, humina päässä, jne.
[/q]

Jos krapula voi tulla ilman, että on nauttinut alkoholijuomia edellisenä päivänä ja voi ilmetä jopa kahden kuukauden ajan niin sitten mulla on krapula. Ilman paskan makua suussa tai huminaa päässä.

Sain just puhelun että isoäiti kuoli viime yönä.

Silmätulehdus uhtaa näköjään tulla takasin. Outo silmätulehdus kyl, kun ei silmät sillai punota, paitti aamusin.

[q]onni3mk, 20.9.2005 12:00:
Silmätulehdus uhtaa näköjään tulla takasin. Outo silmätulehdus kyl, kun ei silmät sillai punota, paitti aamusin.
[/q]
Lausutaan: krapula
Usein ilmenee myös: paskan maku suussa, humina päässä, jne.

O