päivän :(
No ne naiset perkele *släp*
[q]Supersonicways, 13.9.2005 13:02:
Haluan vain minulle kuuluvat tukeni...onko siinä jotain väärää?*uuh*
[/q]
Ahhah! Ei tuu käymään noin helposti ei.
Nimim. Odottelin 3kk tukia ja lähettelin aina uusia lappuja ja viime viikolla sain kuulla, ettei tukia tule.
Täytyy täytellä jotain **tun lomakkeita Kelalle*eiei* Kun vain riittäisi se [iso]yksi[/iso] lomake, mutta ei....aina löytyy "Täytä lomake a, b1, b3, c1, .....*grr*
Haluan vain minulle kuuluvat tukeni...onko siinä jotain väärää?*uuh*
Koko päivän ollut ja evvk fiilis. Ei vois paljon vähempää napata oikeastaan mikään.
Kun joillekin ei mikään riitä...
Ei ole tullut vielä tietoa että tuleeko takas vai mätkyjä...
Ja mulla on nälkä... Eikä jääkaapis oo pahemmin muuta kun bissee*hmph*
Menin leikkaamaan partani hiustenleikkuukoneella ja nyt mä näytän joltain saatanan skedejampalta! ITQPARQSURQWHINEKRUIIIKS!
[q]Fyraett, 16.9.2005 15:56:
Kannattaa viel pari viikkoo ajaa ne sisää ja kattoo jos mitään muutoksia olis tapahtunu.
[/q]
No, toivotaan parasta. Niissä on pohjassa semmoiset tuet mitkä on kovaa, taipumatonta muovia, joten en hirveästi usko että ne alkavat taipuilemaan kovankaan käytön johdosta - kengät istuvat muuten ihan hyvin, mutta jalan taipuessa enemmän kuin pohjan, kantapää aina nousee kengästä ja hiertyy.
Mutta mulla on kyllä ollut samanlaisia kokemuksia kuin mitä kuvailit - mun kaikkein parhaat kengät on aina ollut aluks liian tiukat tai vähän vääränmalliset ja sen takia hiertäneet, ja lopulta istuivat kuin ... no, tosi hyvin istuvat kengät.
Täysin moraalittomat/ajattelemattomat ihmiset. Yks about 16 vee nulikka yrittää myydä mulle yhtä juttua ja kun kysyn että mistä se on niin ihan pokkana vielä rehentelee et pölli sen yheltä tyypiltä. Ja sit ihmettelee vielä et miks en osta. Kun puhuttelin ihmistä kys. asiasta niin tulee vaan että "NO HUH HUH!" Murkut*nauru*.
Olin viime lauantai soittamas yksityisis pippalois ja kävipä silleen et yhden saatanan känniääliön takia mulla hajos osa mikseristä. Onneks tää heebo lupas maksaa korjauskulut.
Korjaus vie kaks viikkoo.. niinku kaks viikko, vittu.. ei pysty miksailee
OOn makoillu koko tän päivän kuumehoureessa ja olo on niin paskanen et ei oikeen mitään jaksais tehdä. Syynä luulisin olevan liian vähissä vaatteissa liikkuminen viikonloppuna. No periaattees ihan oikein mulle kuitenkin.
mun kalapuikoista löytyi LAASTARI
on menny kelan täteillä numerot sekaisin, kun muutin jotakuinkin saman vuokran kämppään ja vuokra tippuki niiden laskujen mukaan vajaa 80e =P
tai sit tässä 30v vanhemmassa kerrostalossa on jotain todella paljon halvempaa =P
no eiköhän tuo huomenna selviä ku käy toimistolla kysyy et WTF!
Yhellä "tyhmällä" on käsi pipinä..*uuh* nyt koitan hoivaa ja helliä sen kuntoon ennen pasifiquee*joo*
En hyväksy sitä et se on pipinä viel lauantaina*eiei* *hoivail**vink*
[q]Marianne, 13.9.2005 08:01:
Ei viddu taas sairaana*eiei* mulla taitaa tosiaan olla huono vastustuskyky*nuha*
[/q]
valitettavasti joudun yhtyy tähän täysin.. en pysy ees viikkoo terveenä, ilman et iskis joku tauti. ei vitamiinitkaan tunnu pahemmin auttavan.. nyt 38,5 asteen kuumeessa ja siihen viel viime yön painajaisuni
voisko päivä enään tän mukavemmin lähtee käyntiin..
[q]TiiTu, 14.9.2005 00:19:
tajusin just, että tänään tulee tasan puoli vuotta kuluneeksi ystävän kuolemasta.
Eikä tuska vieläkään hellitä.
[/q]
Vaan ylitse kaikkien kyynelten, tuhat muistoa meitä lohduttaa. Ne on tallessa päivien menneiden. -tuhat muistoa kultaakin kallimpaa *sydän*
[q]Avernian, 14.9.2005 10:59:
---
Lene, 14.9.2005 08:50:
4-5 kuukauden jälkeenkin yhtäjaksoinen kuumeilu/lämpöily vaan jatkuu...
---
Etkä vieläkään ole menossa lääkäriin, ilmeisesti.
[/q]
My thoughts exactly, ei ihan tervettä kokoajan kuumehtia. Joku homekämppä tms?
Ei oo kivaa olla kipee...
[q]DagO:
---
Kolera:
Haukottelin juuri suupielen auki! Nyt on sit taas viikon ajan taas ton kanssa pelleilyy et saa sen parantuu kunnolla.
---
Miten voi haukotella suupielen rikki? kysympä vaan???
[/q]
Avaat suuta liikaa ja tunnet ihon repeävän ja niin sulla on siinä haava. Oliko vaikeata?
[q]sapeli, 14.9.2005 12:56:
R.I.P. (ja tervemenoa)
[/q]
ja
miksi se piti ottaa poooois