päivän :(

Back to häröily O

Selkää kutittaa, eikä itse ylety raapimaan...

Kävin päikkäreille tuossa viiden aikaan ja tadaa heräsin just :D
Saas nähdä monelta saan unta ja viideltä ylös *toktok*
Ens kerralla se herätyskello sit soimaan.

768x576 ei ole 720x576 aargh!!!

jalka kipee :(

huomenna pitää lähtee kuukaudeks pois. :(

[q]Keniro:
Ja mutsin kanssakin oli eilen hullu tappelu.. Saamari kun kättä särkee ku se on ihan turvonnu.
[/q]
löitkö sä äitiäs?

Mutu = Manne/puolirapea kääröpää. En ole rasisti mutta en voi sietää manneja, muuten mulla ei ole tummaihoisia vastaan mitään kunhan ne käy töissä eikä sossulla ja on rehellisiä..

yli viikon kestänyt *ällölimayskä**dissaa*

selkä rikki... vitun vittu!!!

No niin, tulihan se sieltä... Kun postilaatikossa on kirje puolustusvoimilta, ei se voi tarkottaa kun yhtä asiaa, kutsua kertausharjoituksiin. Jipii, tuskin maltan oottaa kesäkuuta

Lupaudiun jäämään pidemmäksi duuniin kun yksi jätkä on saikulla. Kevyt 11h päivä... Miksi olen näin helppo? (en ole enään helppo, olen varma)
Noh rahaahan siitä tulee ja huomen on vapaata...
Ei kukaan haluais tulla hakeen mua siin 04 Mikonkadulta ja viedä Käpylään*justjoo*?

Muutto masentaa. En oo oikein soputunut tänne kehän laitamille.. Vaikka ihmiset sanovat että helpostihan uusiin ihmisiin tutustuu, niin en mä osaa yksin mennä minnekään.. Koiruliinin kanssa ollaan kotona kun mies taas töissä. Ja ne työkkärin täditkin ahdistelee kysymyksillään.
Ärsyttää ja väsyttää tällänen elämänvaihe. Uudella paikkakunnalla, mistä niitä ystäviä/kavereita löytää?

[q]Keniro:

---

Luultavasti joo.. On siel saman pizzerian salaatis ollu kuollu hämähäkkikin mutta se onki joku mutujen paskapaikka..
[/q]
mutujen = ?

muijakaverin kaveri sotki rikki mun arskat ja nyt ajelin sokeena duuniin kun oli niin stanan kirkasta

*tummennuskalvojen asentelm*

väsyttää.... nukkunu vajaa 5h viime yönä... ja nyt täytyy viel duunis jaxaa joku 6h...

mul o iha vitun paha olo ja väsyttää :/

[q]keijukainen, 16.9.2005 11:08:
Lepää rauhassa, Vikke *sydän*
[/q]

tulee ikävä..

Olipas kivaa nähdä viikonlopun aikana kaveria. Vielä kivempaa olisi ollut, jos kaverikin olisi ollut paikalla

[q]astaroth, 20.6.2006 22:00:
näillä näkymiin aika yksinäinen juhannus tiedossa :(
[/q]

Jep niin on*uuh*

Vitt* mikä päivän aloitus Jorvin päivystyksessä*poks* voikin taas rentoutuneena aloittaa huomenna työviikon*dissaa*

O