päivän :(
[q]Mizfir:
---
keijukainen:
Frendit ja Sinkkuelämä loppuu
---
Niinpä
[/q]
Yhdynpä teidän itkukuoroon Nimim. Koskettuu_silloinkin_kun_uutisankkuri_jää_eläkkeelle
[q]Keniro:
Mutu = Manne/puolirapea kääröpää.
En ole rasisti mutta en voi sietää manneja, muuten mulla ei ole tummaihoisia vastaan mitään kunhan ne käy töissä eikä sossulla ja on rehellisiä..
[/q]
Sullahan on terve asenne. puolirapea kääröpää
Joo et ilmiselvästi ole rasisti. Käytkö sä ansiotyössä itse? Oletko täysin rehellinen kaikessa mitä sanot tai teet?
Sun mielestä samantyylisen ihonvärin omaavat ovat samanlaisia? Sama ku sanoisin sun perusteella että kaikki silmälasipäiset ovat rasisteja...
PLUR
[q]Freja, 19.1.2007 01:39:
Kotimatkal meinas tulla itku taksissa, kun tajusin, että mitä mä syntymäpäiväjuhlia ees pidän kun mulla ei oo ketään ketä kutsua Oon pienestä saakka halunnut pitää hieman isommat juhlat, mutta mulla ei oo ikinä ollu ku muutama ihminen kenet kutsua
se saa mut helvetin surulliseks. Joskus on niitä hetkiä, kun tuntuu, et on vaan ihan yksin. On mulla täällä muutama ystävä, mut niitäkin näkee ihan liian harvoin. [/q]
minä! minä! o/
Kaikki muut on ok, paitsi ne joilla on vihreä iho ja violetit hiukset :)
Pitää taikoa auto jostain kun levarit+mikseri pitää hakea Sörnäisistä.
[q]Saara:
---
Keniro:
Mä en tajua miten kaikilla on laastari aina jokapaikassa, mulla on ollu pizzassa laastari..
---
*oksentaa*
Oli varmaan ns. roiskeläppäpizza ? Ei saatana syön niitä joka päivä töissä
[/q]
Luultavasti joo.. On siel saman pizzerian salaatis ollu kuollu hämähäkkikin mutta se onki joku mutujen paskapaikka..
Ahdistaa taas niin paljon että on vaikeata kunnolla edes hengittää*uuh**nyyh*
Voi jumalauta.. siis eilen jo oli ongelmia näiden kolmen koneen kanssa mitä pitäis fiksata, tänään jatkuu samat ongelmat. Miks vitussa nää JOKAINEN tuli just mulle??? Hermot menee...
*nuha**dissaa*
[q]Rx, 11.9.2005 16:42:
No ne naiset perkele *släp*
[/q]
voisin sanoa tuohon että no ne miehet perkele *släp*
[q]Maihku, 11.9.2005 18:50:
Ahdistaa taas niin paljon että on vaikeata kunnolla edes hengittää*uuh**nyyh*
[/q]
Tiedätkös, mulla on ollut viime päivinä ollut liian usein samanlainen olo...
[q]tiipi:
pitäis olla lukemassa vikaan lukion kokeeseen, mut enpä oo. ei vois olla vähempää motivaatiota.
[/q]
lukematta paras
pitäis olla lukemassa vikaan lukion kokeeseen, mut enpä oo. ei vois olla vähempää motivaatiota.
Heräsin aivan liian myöhään paikasta johon en en edes muista päätyneeni....*ding*
Tulee haista vittua eikä edes tiedä miksi ..
[q]Wert:
lukematta paras
[/q]
katotaan sit parin viikon kuluttua ku pitäis lukee uusintaan samaa aihetta. sit kyl harmittaa ettei nyt tehny mitään
Ja mutsin kanssakin oli eilen hullu tappelu.. Saamari kun kättä särkee ku se on ihan turvonnu.
Jääkaappi hajos tänään ja uuden saa aikaisintaan keskiviikkona.
Ihmissuhteet pitäis kieltää lailla. Lisääntyminen sallittais vain luvan kanssa ja hedelmöitys tapahtuisi koeputkessa. Ei tulis niin paljon ongelmia!
[q]iriil, 11.9.2005 19:50:
Ihmissuhteet pitäis kieltää lailla. Lisääntyminen sallittais vain luvan kanssa ja hedelmöitys tapahtuisi koeputkessa. Ei tulis niin paljon ongelmia!
[/q]
I agree.
Mun aani on kokonaan kadoksissa. Kivaa. Sama homma oli viime syksyna
Aanioikeus miullekin!
[q]pia^^:
Viime yön nukuin tunnin... tää yö on töit, en saa unta. Allergian aiheuttama nuha on sen verra kova et nenä alus on jo iha punanen niistämisest ja silmät turvoksis. Olo o muuteki aika kuollu
[/q]
mullakin iski eilen allergia yhtäkkiä päälle.. nyt kun heräsi niin silmät on ihan turvoksissa.. oon varmaan hieronu niitä yöllä :(