päivän :(

Back to häröily O

lento, joka on myöhässä.

Joutuu taas etelään. Vaikkakin nyt vain käymään niin silti ei tee mieli lähtee. Huomenna takasin. Olisin mielummin ollut vaikka 12 tuntia tien/radan päällä tänään mutta en olis päässymillään juna-asemalta kotiin hakee autoa jos olisin lähteny aikasemmin.
Turhauttavaa ravaamista.
Haluun olla rauhassa Joensuussa, enkä miettiä että millon pitää taas lähtee etelässä käymään.

Huomasin vasta nyt tuhonneeni tekstitiedoston joka sisälsi heräämisen jälkeen muistettuja unia, muita houreita ja päähän pistoksia. Asensin alkuvuodesta wintoosat uudestaan ja samalla unohtui ottaa tuo talteen.

[q]astaroth, 20.6.2006 22:00:
näillä näkymiin aika yksinäinen juhannus tiedossa :(
[/q]

Same shit :( ulkona sataa ja sellasta x(

RAAAAH hampaiden vihlonta alko taas. Kohta nukutaan taas vaan toisel kyljel päästä leukaa ylempi osa vain tyynyllä.

Nyt sit huomasin et yks viisaudenhammas on täys kraateri, jossa on pirun terävät reunat. =P

Viheliäinen päivä. Halvatun kiireinen tentaattori antoi aikaa tentin suorittamiseen tasan kaksi tuntia eikä minuuttiakaan enempää. En mitenkään saanut esseestä mieleistäni moisessa ajassa. Seuraava tentti on perjantaina, ja siihen pitäisi alkaa lukemaan heti, mutta väsyttää niin pirusti, ettei silmät kestä enää auki. Eikä kotona ole tänään ketään kuuntelemassa valituksiani elämäni epäkohdista.

hiton nälkä*kuolaa**slurps*

[q]Joannainen:
Olen taas vuoden vanhempi
[/q]

mä 22

Mulla on pitkästä aikaa yksinäinen olo. Sille ei edes löydy mitään järkevää syytä :(

maailmanloppu tulee 2kk viiveellä =(

keuhkokuume*sars*

Aamun eka puhelu tuli ruotsiksi *poks*. Vähän olin jumissa, varmaan puolet siitä mitä se sanoi, meni ihan ohi. Mut sit loppujen lopuks osasin kuitenkin auttaa asiakasta... Ehkä tää päivä tästä lähtee käyntiin.

Telkkari vissii teki tenän iha niinku lopullisest... Mitä mä nyt käytän ihmissuhteiden korvikkeena?

viikon :(
iltavuorot duunissa

http://www.iltalehti.fi/viihde/200903099209238_vi.shtml
Näyttää erittäin todennäköseltä ettei enää toista ohjelmaa tule tää olis sentää koomista paskaa sen paskan paskan sijaan mitä sieltä töllöstä tulee.

huonoilla yöunilla olis pakko silti vaivautua duunin jälkeen salille

semmonen hylätty olotila tai sillee et tuntee ittensä iha turhaks :(

pitää siivota...

mä inhooon tätä näppistä *pahis**pahis*

[q]Blaine:
semmonen hylätty olotila tai sillee et tuntee ittensä iha turhaks :(
[/q]
Mä tiedän ton olotilan, joskaan ei pure nilkasta juuri nyt mutta kuitenkin. Kyl se siit viel valkenee

O