päivän :(

Back to häröily O

Siin sitä sitten oltiin puhtaan perseen kanssa taidan huomenna mennä tän kurkku kivun kanssa sitten tyksiin vaan leikkaukseen...sattuu niin kovaa ettei pysty ees olemaan

..kolva on pipi...siel on vissii joku pöpö... täytyypi huomen mennä lääkäli-tätille näyttää sitä.

uuden kannettavan emolevy menee vaihtoon*nyyh*

Elämä.

Plaaahh.. Huomenna töihin. Ei yhtään kiinnosta muutaman lomapäivän jälkeen

kans hirvee ikävä rakasta..

Toinen auton takapyöristä jumiutui paikoilleen eilen kotimatkalla, mikä johti tunnin kestäneeseen matkaan keskustasta kotiin ja yksien treenien missaamiseen tänään. Nyt tuolla autolla ei viitsi lähteä mihinkään ennen kuin se on käynyt huollossa, mikä taas tekee kaikesta vaivalloisempaa ja kalliimpaa.

[q]Vampyrella, 4.12.2007 23:09:

Mun frendi sai rinkulasta kivat oireet. Vatsa ja rinnat turposivat niin, ettei takki mennyt enää kunnolla päälle. Naama alkoi kukkia överisti, ja tuli niin pahasti masentunut olo, että oli pakko lähteä duunista kesken työpäivän kun ei kyennyt enää olemaan asiakkaille ystävällinen (ja kyseessä ihminen, joka on aina normaalisti ihan yyberystävällinen).

Et juu, ei nekään kaikille sovi. Perseestä noi kaikki hormonit on, pillereissä tahi rinkuloissa.
[/q]

joo siis ei nekään sovi kaikille. ja kuulostaa nuo aikas ikäviltä oireilta
mulle rinkula sopii just niin passelisti, ei mitään mielialavaihteluita tms.
mulle tuli vastaavaa turvotusta aikoinaan pilsuista, ja sit viel ku oon niin laho, ni en muistais niitä ikinä ottaa

vitun mielialan vaihtelut Yhtenä hetkenä kaikki on ihan jees ja sit minuutin kuluttuu tuntuu et pää hajoo. Hauskaa

-M

Härisin jo neljältä aamulla, tästä päivästä tulee viel toosiii pitkä.

Broidi jäi ylitöihin ja sillä on edelleen ne auton avaimet eikä mulla ole hajuakaan monelta se pääsee. Alkaa pikku hiljaa ketuttaa tää kotona venailu

viisaudenhampaat lähti ja nyt on koko naama turvoksissa... aiiiiiHHH sattuu!*nyyh*

laskut
tuntuu että niitten eräpäivä on just silloin kun mulla ei varmasti ole rahaa..

Ainiin nythän mä muistin. Oon ihan rikki käsistä ja jokapuolelta v**** sunnuntaisen lumenurakoinnin ja auton työntämisen jälkeen

Päänsärkyä taas päivittäin yli kuukauden ajan. Ensi viikolla jo toivottavasti meikkuun.

Käyttöjärjestelmä: King.com vaatii Microsoft Windowsin

macillä en siis pääse pelaamaan....

[q]keijukainen:
Frendit ja Sinkkuelämä loppuu
[/q]

Niinpä

[q]Sallakat, 22.4.2007 11:28:
---
Kolera, 22.4.2007 10:29:
NELOSELTA EI TUU LAPSIELÄIMET OHJELMAA!!!1 parasta darrakatsottavaa semmoset ällösöpöt karvapeitteiset petoeläimen poikaset *sydän*

---

tuleehan sieltä the MOST extreme!
[/q]
joo tuli ja siin oli jotain ällösöpöi jäämursukarhun poikasii mut mä en kerenny kattoo ku piti irkata no nyt joudun kattoo jotain ällösöpöö Al Bundya bensa-asemapoikana *sydän*

NELOSELTA EI TUU LAPSIELÄIMET OHJELMAA!!!1 parasta darrakatsottavaa semmoset ällösöpöt karvapeitteiset petoeläimen poikaset *sydän*

O