päivän :(

Back to häröily O

Todettii angiina. *piis**sars*
No sellanen kuume ja kurkkukipu tässä olukki....että
Jää sitte seiskan juhlat väliin
Tukisko joku hoitsu laittaa mulle tipan ku toi syöminen ja juominen on nii hankalaa, etten ihan kuihdu?!?

[q]äm:
Vituttaa niin, ettei veri kierrä.
Miks, miks, mun pitää mennä töihin, kun muut pääsee rannalle?
[/q]

Voit lohduttautua sillä, ettet oo yksin..

tänaään 8 tunnin duunipäivä,illaksi luvassa vielä 400 sivua psykaa päntättäväksi huomisia reaaleja varten..välillä ois kiva nukkuakin:(

Tulihan telottua sormi hyvälle mallilleeen töissä eilen. Kuus tikkiä, kynsi poissa ja haava luuhun saakka. Saikkua kaks viikkoa, mut ei oo tän kivun arvosta

Vituttaa niin, ettei veri kierrä.
Miks, miks, mun pitää mennä töihin, kun muut pääsee rannalle?

Nyt ketuttaa... Piti just iskee hirvee kuume ja flunssa eikä jaksais vaa istuu himassa =(

Jatkuva vitutus ja ahdistus, eikä jaksa tehdä mitään

Sain työpaikalta joululahjaksi numarkin mixtrack pro kontrollerin. Ei sille nyt kauheata tarvetta ollut kun soittimet löyty jo muutenkin mutta ainakin voi "helpommin" soitella musaa suoraan koneelta. Ongelmana vaan se että Traktor Lite ei omaa nauhoitusominaisuutta !

Tytöt soittavat aina kännissä mulle kun haluavat jutella. En tiedä ottaakko nyt hyvänä vai huonona mutta kun univelkaa tarpeeksi jo muutenkin pelaamisesta niin ei paljoa huvittas pälättää.

Sisko ikävöi

Tää on kyl itteasiassa enemmänkin päivän :| kun johtuu positiivisista jutuista, mutta laitetaan kuitenkin tänne.

Voi perse , että on paikat jumissa. Huomaa, että oon rehkiny salilla vikan viikon ja nostanu vähintään 5kg enemmän joka laitteessa, kun about vuoteen.
Jalka prässissäkin piti vetää 125kg ja nyt on jalat aivan jumissa. En pääse penkistä ylös ilman käsillä auttamista =DD . Oon siis käyny vikat puol vuotta niin harvoin salilla, että en oo tehny jalkoi käytännössä ollenkaan.

Tää nyt on oikeesti päivän :( :n sopivaa
Flunssakin yrittää päästä läpi, mut punahattuu ja teetä vaan naamaan ni kyl se siitä

[q]`´Ermin:
---
Sucy:

---
kulti pieni..tähän voin todeta et meitä on KAKSI!!!!!!!!!!!!! aika sen pään selvittää niin tyhmält ku kuulostaaki!!!*lohduttel* toivottavasti huominen tuo vastauksen*sydän*
[/q]

Toivotaan parasta ja pelätään pahinta!!!
Mut sais se aika juosta vähän nopeemmin!!!!

sitä mä en vaan tajuu et MIKS just mun Petri? Miks miks ja miks..

kiitos unity

Burn out.
(Epätoivonen olo, kun siitä jutusta mikä on ollut yli 10 vuotta henki ja elämä, nostanut suosta ja pitänyt pinnalla, tuleekin ahdistuksen aiheuttaja.)

En pääse Halluihin.

Aivan älytön v*tutus.Pitkästä aikaa olis oikeasti tehnyt mieli tanssahtelemaan.

Se vilkkuu vieläkin

[q]Steven Hoaks, 12.2.2008 12:43:
Riidat on perseestä

Varsinkin jos ne alkaa jostain tosi typerästä ja mitättömästä jutusta
[/q]

Riidat josta alkaa jostain typerästä ja mitättömästä jutusta tuo usein esille isompia juttuja joista olisi kuitenkin ennemmin tai myöhemmin puhuttava - ja todennäköisesti niistä ei tulisi puhuttua ilman riitaa...

Huominen koulussa tapahtuva esitys vituttaa

[o]more coffee = more efficiency[/o]

More coffee = more diarrhea

[q]Jone, 29.5.2005 03:30:
...
Tän päivän ":(" on yläasteporukan kokoontuminen, josta jatkettiin paikalliseen baariin, jossa eräs noilta ajoilta tuntemani skinhead (joka siis teki yläasteestani täyttä helvettiä alusta loppuun) tuli avautumaan ja halusi loppupeleissä hoitaa homman mestan ulkopuolella. Tyhmänä ja ylpeänä suostuin lähtemään ulos yksin ja ko. jäbä tuli "yksin" neljän kaverinsa kanssa. Skinari avautui hetken, jonka seurauksena tönäisin sitä hartioista ja se löi multa kahdella iskulla huulen halki, jonka jälkeen ajattelin lopettaa spektaakkelin yhdellä niitillä kasvoihin. No, pamautin sitten isänmaan ystävää nyrkillä naamaan, josta syystä ko. jätkä heilahti taaksepäin ja pari sen frendiä jäi varmistamaan sitä ja yksi tuli puhumaan mulle et "eiköhän tää ollut tässä", johon oli hyvin suostuvainen. Joka tapauksessa ko. skinari "pääsi vahingossa" frendeiltään karkuun ja humautti mua vielä pari kertaa päähän. Puolustauduin lyömällä kerran takaisin - seurauksena se, että skinari tipahti ilman yhtä hammasta.

Kytät kutsuttiin paikalle ja rosis odottaa mitä ilmeisimmin tän kerran syytetyn elementissä. Oli miten oli, niin vaikka pelottaa ja vituttaa, niin se skinarin hammas oli siitä yläasteen kolmen vuoden kidutuksesta joka ainoan pennin arvoinen mitä se tulee mulle maksamaan.

PS. Violence sucks monkey balls, mutta tosta tilanteesta olisin lähtenyt joko tasan näin tai sitten lasarettiin 5-10cm terää sisällä tai sinkkiarkussa.
[/q]

Mun käsittääkseni sulla ei pitäisi olla mitään hätää edes oikeudessa, mikäli toi juttu nyt sinne asti päätyy. Sillä 1) Et itse haastanut riitaa 2) et aloittanut sitä myöskään käyttäytymällä uhkaavasti (ellet laske tähän tota tönäisyä minkä seurauksena tuli nyrkistä.) 3) ja jokaisella on mun tietääkseni oikeus puolustaa itseään kohtuullista voimaa käyttäen.

Anyway, perseestähän toi on eikä sille mitään mahda. Saipahan nahkakuula sitä mitä tilasikin, ikävä kyllä noi tollaset henkilöt harvemmin viisastuu yhtään vaikka saisivatkin kokea kantapään/hampaan kautta mikä on korrektia käytöstä ja mikä ei.

Mun mielestä toimit ihan oikein.

O