päivän :(
[q]Kolera, 2.5.2005 18:31:
yllättävän vähän vineemistä vappujälkitiloista
Miten voiki 3:n päivän tinttaamisella hankkii näin henkisesti raiskatun olon.
Niin kauan ku oli fyysisesti paha olo ni pysty pitää ajatukset vaan siinä ja sen poistoivomisessa. Nytku on suht normaali olo ni rupee ahistaa tää harmaa olotila.
[/q]
Sama juttu.
Nimim. kolme tuntii tehny lähtöö duunista mut
pelottaa käyttää julkisia :D
perhana että sain vähillä rahoillani tuhlattua normiruokaostoksiinkin liikaa rahaa, huoh
plus tähän päälle vielä parkkisakko helvetinhelvetti. vloppubudjetti menikin sitten siihen.
ärsyttävän tiukka rahatilanne
Tajusin et koulu menee päin helvettii!!!
Kolme päivää kestänyt hyvä mieli ja innostus katosi...
Joo, kaikki voi olla taas tunkkaista ja ärsyttävää...
[q]Keniro:
Mä en tajua miten kaikilla on laastari aina jokapaikassa, mulla on ollu pizzassa laastari..
[/q]
*oksentaa*
Oli varmaan ns. roiskeläppäpizza ? Ei saatana syön niitä joka päivä töissä
No eihän tän kokosessa tuppukylästä tietenkään löydy yhtään taksia puol neljän aikaa yöllä*hmph* Vähä o toi kunto laskenut, mut kyllähän se 8 kilometriä tarpeeksi humalassa menee*eiei*
Kultaseni tuli pipiksi, enkä nyt päässykkää pussailemaa.. olis ikävä
Neljättä päivää kuumeessa, bakteeritulehdus kurkussa
Rästihommat kasaantuu, kokeet lähenee...
Ja oikein mihinkään ei silti pysty keskittymään.
12 tuntia taasen koneen ääressä vierähtänyt... Minulla ei ole elämää...
Voi äh ku tytsät o niin nössöjä!
Isoisä sairaalassa vetelee viimesiään.. Paska homma.
"Ei mitään niin huonoa, ettei jotain hyvääkin, ei mitään niin huonoa.." *mantra*
Lahti on paska rullaluistelumaa :(
Eli lahti pilaa tunnelman.
Frendit ja Sinkkuelämä loppuu
Huomasin eilen Tallinnassa viinakaupassa, että oon laittanut rahankäyttörajan/päivä sillon 3v kun electroninin hankin. Kiroilin varmaan siinä 4minuuttia putkeen miettiessäni, että miten niin muka tilillä ei ole varaa kunnes kaveri tuli sanoo et lopetaha toi kiroilu jo
Noni nyt selvis että ne miun ekat ostokset oli tehny kahtee kertaa katevaraukset ja kun laskin niin olisin saanut kaikki viinat hankittua ilman sitä kaksinkertasta katevarausta*kivatsulle*
kts. yllä
MIeletön väsymys *nukkuu**poks**eiei*
PRKL ku kaks opettaa puhuu ristiin ja sitten mä saan huudot, mut onneks pistin takas saman tein ni veti ope hiljaseks ja sit joutusin vaihtaa puolessa välissä päivää työmaata mist oli kaikki tehty päin v***a ja mä joutusin korjaa ne ku kaikki muut löhöili
harmittaa ku mun tarvii aina tehä kaikki tommoset jutut mitä muut ei osaa
antais niille helvetti työaikaa tarpeeks ni mun ei tarvii tulla ku on kumminki muutakin tekemistä siellä...
Jonkun pitää sit väkisin tunkea nokkansa toisten ihmisten asioihin ja yrittää tehdä kaikesta mahdollisimman vaikeeta. Ko. henkilö vois vaikka hankkia elämän...
[q]onni3mk, 20.9.2005 12:00:
Silmätulehdus uhtaa näköjään tulla takasin. Outo silmätulehdus kyl, kun ei silmät sillai punota, paitti aamusin.
[/q]
Mul on para-aikaa. kai tää täst on parantumas. hähää, entäs jos oot tartuttanu sen mulle superhaleillas*ding*
[q]TiiTu:
paniikki. yo-kuuntelut maanantaina....apua*hikoil**iihhih*
[/q]
Hyvin ne menee, kunhan muistaa vaan pitää korvansa auki... *täh*