päivän :(

Back to häröily O

[q]innae:
12 tuntia taasen koneen ääressä vierähtänyt... Minulla ei ole elämää...
[/q]

Osta multa...olis tossa kaapissa ylimääränen Kymmenen egee...

Arki alkoi

Kulta lähti kaverinsa kaa kahville... Miten mun nyt muka pitäis saada unta...?

[q]Lene:
Eikös sulla pitänyt olla hieroja omasta takaa?
[/q]

Hmm.. jos sä viittaat siihen ihanaan poikaan josta tyksin paljo, niin se on kuule palvelemassa kotimaata jossain (prkl:n) vekaralla.. Että aika tiukilla on kyl hierontasession saamiset

Vit....Emäntä tekee omaa showta jälleen kerran*grr*

Tekis mieli mennä vaan kotiin, mut pakko kai mennä vaan reippasti koululle.

Euroopan kamalin olo

Hajottaa taas tosi pahasti. Rupeaa olemaan jo mitta täys tätä tyhjyyttä ja painostavaa ahdistusta...

pankkitilin saldo

tosin harvoinpa se hyvältä näyttää

[muokattu 20.5.2004 21:07]

[q]Hyzenthlay:
munkin kämppä on niin kuuma, ettei kaheksan jälkeen aamulla pystyny enää nukkumaan ovi on auki ja parvekkeen lasituksetkin auki eikä mikään auta. Täällä ollaan kohta paahtokylkeä...
[/q]

Käristettyä Hyzenthlaytä

Eipä tullut vieläkään tietoja veronpalautuksista. Siitä olen kuitenkin varma, että mätkyjä ei ole tulossa

[q]Hyzenthlay:
munkin kämppä on niin kuuma, ettei kaheksan jälkeen aamulla pystyny enää nukkumaan ovi on auki ja parvekkeen lasituksetkin auki eikä mikään auta. Täällä ollaan kohta paahtokylkeä...
[/q]

Sama ongelma kiusannu viimeset 5v, onneks pääsee muuttamaan kuun vaihteessa Tosin, kämppä on vielä hakusessa mutta pitää ottaa kompassi et tulee varmistettuu ikkunoiden oikee suunta =)

Sitäpaitsi niinä päivinä kun aurinko oikeesti paistaa lämpimästi niin eikö oo vaan hyvä herätä ajoissa nauttimaan hyvästä päivästä

[muokattu 7.5.2004 15:45]

Groove Armadan keikka jäi näkemättä, kun muu porukka halusi lähteä ajelemaan kotia päin pois sateen alta Muuten meni kyllä viikonloppu provinssissa varsin iloisissa ja aurinkoisissa merkeissä

[muokattu 20.6.2004 23:53]

[q]Freja, 14.11.2006 11:31:
---
kimmø, 14.11.2006 10:24:
mystinen päänsärky, joka ei edes johdu juopottelusta
(sen vielä ymmärtäisi ja hyväksyisi).

---

Hartiat jumissa?
[/q]

hartiat on ihan ok, mut niska on ehkä vähän jumissa :/

olipa kerran otus nimeltä Masis... Tämä tumma ja ilkeä otus päätti ahtautua pienen ja herttaisen Qinin mieleen. *pahis*. Nyt Masis asustaa tytön mielessä ja nauraa tälle *poks**eiei*

Vittu saatana piti mennä halluihin ja sairas kuume losahti niskaan just sopivasti

http://www.feebleminds-gifs.com/smiley-faces20.gif

[muokattu 29.2.2004 02:58]

Sunnuntaidarra*eiei* Onneks olin kummiski sekottanu päivät ja ei tarvikkaan alkaa lukee tenttiin täs kunnos.

huoh.. kuulin just et mulla on atk-koe puolen tunnin kuluttuu. jostain. jostain vaikeesta. mut en tiiä sit sen tarkemmin. hyvä hyvä... menee varmaan loistavasti. pitäs päästä läpi et pääsis kurssist läpi.. ei onneks yhtään stressi pääl..

töi-tä

Siis voi v*tutus!!!
Mä en tajuu, mikä v*tun pakkomielle pomol on lähettää mulle puolen päivän eest hommia just vähä ennen ku pitäs päästä kotiin. *toktok*
Ärsyttää suunnattomasti!!! Tänää ollaaki sit taas kivasti ylitöissä! PRKL!!! *släp*

O