päivän :(

Back to häröily O

Aamulla heräsin puhelimen soittoon kello 06. siellä soitti mieheni pomo että missä olet, jonka jälkeen hän lähti kiireellä töihin. 10 minuuttia sen jälkeen hänen puhelimensa rupes herättämään, laskeuduin parvelta ja huomasin että hän oli unohtanut myös työpuhelimensa kotiin... Painuin takasin nukkumaan. Nukuin noin 10 min. jonka jälkeen hänen pomonsa soittaa että missä Lari on? vihdoinkin kun nukahdit Lari pamahti ovesta sisään ja taas heräsin... Sen jälkeen en ole saanut nukuttuu kunnolla, joten olen kahvin voimalla jalkeilla ja olo on ihan

Perkele....

tänään takas inttiin

Hirvee migreeni ja pitäis lukee tenttiin

Muuten ihan ok päivä mut päätä särkee julmetusti ja niskat aivan solmussa (josta se päänsärkykin luultavasti johtuu) :/

Serenity elokuvan julkasupäivää lykättiin 5 kuukautta

Kurkku kipiä ja yskäkin tulossa

Tuli puhuttua yhen ystävän kans yhestä tyypistä ja rupes vaa vituttaan.
Rupes vituttaan se, et menin nii halpaan jippoon, hmph.
Linnoitukset ftw.
Virheistään oppii?

En yleensä sairastu, mutta nyt on nenä tukossa, päähän sattuu, kurkku on kipeä, yskittää, huonosti nukutun yön jäljiltä on selkä ja niska ihan jumissa ja muutenkin hirveä olo... *eiei**uuh**poks*

Sen lisäksi joku levittää musta porukalle tosi paskaa juttua ja mä joudun selittelemään ihmisille, ettei se ole niin... Mä haluaisin tehdä sille jollekin näin =

Ja koulujututkin painaa päälle ja olen taloudellisesti pahasti velkaantunut...

*kiroaa* Miten kaikki voikin taas mennä näin paskasti???

[q]Sucy:
Vituttaa ja masentaa, kun ei tiedä mitä sitä itse haluais*grr*
Päänuppi hajoo koht tähän sekamelskaan*uuh*
[/q]kulti pieni..tähän voin todeta et meitä on KAKSI!!!!!!!!!!!!! aika sen pään selvittää niin tyhmält ku kuulostaaki!!!*lohduttel* toivottavasti huominen tuo vastauksen*sydän*

Olen melkein sanaton.. niin suuri ja pohjaton on suru, syvimmät osanottoni!

Masentaa, ei huvita mikään, ei jaksa mitään... Kiukku-äksyilen vain... Toivoisi vain katoavansa jonnekkin... Miten voikaan elämä olla näin p*skaa välillä? Ja miksi hel minä tännekkään edes tätä kirjoitan?

Kevät masennus iskee jälleen =(.. Voih kun olis jotain joka saisi veren sykkimään suonissa oikein kunnolla...

Tytöille tosta edellisestä en voi sanoa kun että koittakaa kestää.. Tuntuu oma kevät masis pieneltä tuon rinnalla =(.

19 timmaa duunia jo takana ja pari viel lisää ennen kun aamu saapuuu...welcome to it bisness

[q]KooKie, 23.7.2005 11:29:
Ku huomas eilen, ettei selvinpäin osaa pitää hauskaa ihmisten kaa, jos ne on kännissä.
[/q]
Ja ne on kuinka kännissä?

Viittuko pittee sataa just tänää. tulee märkä 10tuntinen rantameininki

[q]hallaaa:
---
MaSari:
Lensin tänään perseelleni suoraan kotiovella kun astuin ulos, siinä sattui vielä olemaan vesilätäkkö. Ai että oli mukavaa mennä siitä sitten ihmisten ilmoille kaikki vaatteet ihan märkänä!

---

jos olit kotiovel, ni miks et kääntyny takas ja käyny vaihtaa vaatteit
[/q]

Mul oli tasan yks minuutti aikaa keretä dösään, ja siis töihin. Siksi

[q]Cloudberry:
Ai..
Mun yleensä loistava huumorin/ sarkasmin/ ironian taju alkaa pikkuhiljaa loppumaan näitten kokeitten ja muun itkun ja hammastenkiristyksen kanssa.
Periaatteessa jo kolmas ”ensi vuosi” menossa, hajottaa..
[/q]

Varmasti hajottaa, mutta et ole ainoa joka tuskailee pääsykoekirjojen kanssa monta vuotta. Vaikka ei se paljon lohduta että joku muukin kituuttaa.
Mikähän mahtaa olla ennätys, varmaan lääkikseen tai oikikseen hakevien joukosta löytyy kymmenenkin vuoden yrittämisiä.

Pakko vaan uskoa että omakin vuoro tulee

Tänää oli viimeinen sairaslomapäivä enkä millään jaksais mennä huomenna töihin! Mutta kaipa se on pakko raahautua sinne vaikka olo on edelleen kamala!

Kännykkä huollossa, minikokoinen muovinippula meni rikki. Noh, nyt selvisi, että korjaus EI mene takuuseen ja kustannus on 88*whaat*
Tässä kohdin tekisi mieli ladella rivi rumia sanoja...*grr*

nojoo, ei vois nyt just paskemmin mennä. eli kohta on vielä kurjempi olo. ihan sama.

Ei rahaa penninjeniä ja tekis mieli pämppäämään Tosin aamulla pitää suoriutua duuniin et vaikka olis rahaa ni siltikin taitais pänppäämiset jäädä...Ja ens viikon lomatkin menee ihan v*tuiksi tän konkurssin takia...Jääkaapissakin pelkkä valo Palkkakin tulee vasta joskus reilun viikon päästä

O