päivän :(
[q]mayah:
Poistin vahingossa KAIKKI melkein 4000 kommenttiani profiilistani... [/q]
mä poistin kuukausia sitten 6500 kommenttii ja sen jälkeen tietyin väliajoin poistan kaikki kommentit... mihin niitä oikeastaan loppupeleissä tarvii?
ne kertyy pian takaisin kummiskin jos haluu säilyttää ne
Muuten vaan
Aloin aattelee tos äsken et mul on kauheen vähä kavereit... ei niit o ku muutamiii... ja se teki vähä olon... no mut kavereitten laatu sit vissiin korvaa määrän... mut en laittas pahitteex vaik kavereit olis muutama enemmän...
Kylmyys, jonka seurauksena olin 40minuuttia saunassa ennenkuin tunsin jalkojeni olevan taas lämpimät.
Mitä helv? Täällä tulee lunta niin, että näkyvyys on jotain max 100m.
Juuri kun olin kaatanu maidot näppikselle, ja lähdössä hakemaan paperia, tallasin matolla olleen ompeluneulan päälle niin että se taipui keskeltä ja meni n.1,2cm sisään mun jalan ulkosivusta... tylppä kärki edellä ja tottakai siellä siinä oli ompelulanka jäljellä...
Lävistykset on kivoja,mutta en oo ainakaan vielä harkinnu jalkapohja/-sivu lävistystä.
Lomaa ei ole enään paljoa jäljellä. Olis kivaa vaan hengata tekemättä mitään lisää...
nyt on paha olo
nilkka kipee
Harmittaa kun ei ole ehtinyt/jaksanut pitää kavereihin paljoa yhteyttä.
Erityisesti kahta ihmistä ei ole nähnyt pitkään aikaan*hmph*(lapsena vietettiin kesät yhdessä). Eniten varmaan harmittaa kun kaikki kasvoi erilleen toisistaan.
Olisi mukavaa jos kaikki pääsisivät samaan aikaan nuotiolle. Ehkäpä se vielä joku päivä toteutuu...
jää stevie wonder väliin, kun kaveri kutsui häihinsä hieman myöhässä...mutta näkee kavereita irlannista, joita ei o nähty pitkään aikaan :)
ggrrrradu
[q]Pygmi:
Tää ei nyt ollut mitään uutta mutta raivostutti se siitä huolimatta: Näin kerrassaan loistavaa unta vain herätäkseni ja huomatakseni ettei se ollut totta. Ja ymmärtääkseni että siitä tuskin edelleenkään tulee totta (olen nähnyt samaa unta jo pari kertaa ennenkin tässä lähiaikoina *täh* ) -Mikä kiukku heti aamusta...
[/q]
Tiedän miltä tuo tuntuu. *hmph**lohduttel*
Melkeinpä koko viikonloppu kävis tän topikin alle. Mut en jaksa alkaa siit vollottaa. Inhottavin oli viikonlopun loppuhuipennus: vatsatauti sunnuntain ja maanantain välisenä yönä. Siitä johtuen en vieläkään oo saanut syötyä kunnolla, kun vatsa alkaa heti uikuttaa ja muutenkin on viel heikko olo. Pahinta on et jouduin peruu yhen esitelmän ja ku menin sanomaan et viikonloppuna alkoi mahatauti niin tietty kaikki aattelee et allekirjoittanut on hankkinut itselleen krapulan. :(
Surullinen joululaulu ja vesisade ulkona.
Klubbari. Joojoo oon vapaa poistamaan nikkini täältä..
Vittu.
Kieli on kipeä
Mulle tarjottiin äsken ylennystä, josta jouduin kieltäytymään koulun paskasti suunnitellun lukujärjestyksen takia
[q](5) (3):
i k ä v ä ikävä I K Ä V Ä i k ä v ä
[/q]
*lohduttel**hali*
Sukka on litslätsmärkä ja n. tunnin yöunien jälkeen päätä särkee hurjasti
Työnteosta ei tahdo tulla mitään.
Ulkona sataa.