päivän :(
[q]kylpyankka:
Pääsykoe oli ihan liian vaikea
Tai sitten minä oon ihan liian tyhmä
[/q]
Saanen kysyä mihinkä pyrit?
Mäkin olin tänään pääsykokeessa Helsingissä, ja jälleen kerran piti jättää lähes tyhjät paperit valvojille..
Bääh Hain levyjä tänään postista ja FSOL - Papua New Guinea 12":ssa ei ollutkaan hybridin remixiä vaan kaksi eri satoshi tomiien versiota
nukuttaa
Krapula*poks*
Kuulin äsken että isoäiti makas lattialla eikä jalat kantanu, iskä ja äiti sen luona valvomassa yön... ja huomen lekuriin/sairaalaan
Kävi pieni kämmi ajotunnilla ja sen seurauksena ranne jotenki vinksahti Ois parasta lähteä yhtä rivakasti kun tulikin
Ihan pienet ja mitättömät ajatustenpalaset saa yht'äkkiä kauhian masiksen päälle vaiks on ollut muuten tosi kiva päivä. Sellaseks se vapaa-aika usein menee jos ei puuhaile mitään.
Tarvin läheisyyttä.
Heräsin neljän tunnin unien jälkeen puoliltaöin, ja siitä asti kieriskelin sängyssä kunnes kahdelta totesin että kai tästä pitää nousta ylös ja lähteä töihin. Vituttaa.
Sais nyt jo unta...*igor*
[q]Blinda, 7.5.2005 22:43:
---
ezzy, 6.5.2005 18:43:
---
Blinda, 6.5.2005 01:39:
Hmm... Mitähän merkitystä tolla sun pituudella on?
ja miksi kyseisen lipun ostajan on oltava sinun seurasasi O_o
---
Mun mielestäni tossa mun kommentissa ei missään vaiheessa lukenut, että mä olisin kiinnostunut lähtemään bileisiin ko. henkilön kanssa tai mitään muuta vastaavaa. Ihmettelin vaan tota pituuden mainitsemista
[/q]
*blush**blush**blush* Mä käsitin ihan väärin!
Syvästi anteeksi, syyttä nurisin!
poskiontelon- ja keuhkoputkentulehdus*dissaa*
hiljaa hiipivä henkinen romahdus ja aivovaurio näyttää olevan iskemässä... ja angstittaa ihan vietävästi... hyi, häpeä minä...
[q]Blinda, 7.5.2005 22:43:
---
Mun mielestäni tossa mun kommentissa ei missään vaiheessa lukenut, että mä olisin kiinnostunut lähtemään bileisiin ko. henkilön kanssa tai mitään muuta vastaavaa. Ihmettelin vaan tota pituuden mainitsemista
[/q]
Katsoppa lainausta uudelleen...lainasin myös aapeeta. jos luet viel viestin, niin ymmärrät miksi.
[q]ezzy, 6.5.2005 18:43:
---
Blinda, 6.5.2005 01:39:
Hmm... Mitähän merkitystä tolla sun pituudella on?
ja miksi kyseisen lipun ostajan on oltava sinun seurasasi O_o
[/q]
Heräsin aamulla siihen että pohkeesta vetää suonta. Ai helvetti. >:|
kaikki on taas nii paskaa.... koko paiva vaa angstannu.... aaaaaaaa x((
[q]J-Tone:
---
typ0:
mennaa vetaa megajumituskuosiperseet.
---
Oon nyt purkanut paineta pariin bissepulloon ja biisiin
Steen Christensen - veri vetää itään feat. Petos, pikkupiru, notkea rotta ja rohtori laine
(repeatilla) ;)
[/q]
joo mulla tossa tipahtelee alas jack danielssin viskicolaa... feat. @junkmail - ei koskaan enaa ja hcta
[q]Lene:
Nämä nimenomaan ovat uudet piirit ja baareissa en ole juurikaan juoksennellut. Miehet vaan ahdistelee ja käy käsiksi. Kattoo ny muuttuuko tämä tästä iloksi. Sen kyllä huomannut, että ei se vaihtamalla parane - piirit siis.
Ehkä vika on lähinnä mun suurissa odotuksissa tms.
[/q]
Sulla on vain käynyt huono tuuri tuon vaihtamisen kanssa. Baarien asiakkaita ei yleensä valitettavasti voi itse valikoida, joten siihen ei taida olla mitään helppoa ratkaisua - miehet kun eivät välttämättä tajua lannistua, vaikka vierellä seisoisi kolme tylyn näköistä jääkaappipakastin-yhdistelmää. Noista suurista odotuksista on paha mennä näin lonkalta mitään sanomaan. Pessimisti ei kyllä pety koskaan, mutta vaikka odotukset olisivatkin nollissa, niin en usko huonon seuran olevan yhtään sen mieluisampaa. Kannattaa siis harkita siis uutta piirien vaihtoa ja... no, en tiedä mitä noille miehille voisi oikein tehdä. Jos sikailuun keksisi lääkkeen, niin voittaisi varmaan Nobelin.
sovittu
Hirvee ikävä kultaa
Tän vkl se oli kiinni, ens vkl näkee, ja sit taas 2 viikko intissä..
Ihan perseestä sanon minä