päivän :(
[q]*Christina*:
Jätkä petti, hakkas ja valehteli kaikesta mahdollisesta... Se käytti mua hyväkseen, lainas rahaa ja tavaroita sit otti ja lähti ja tavarat meni sen mukana...
Mulle on käyny toi kaikki ja juuri siitä syystä musta tuli viime viikolla sinkku...
Nyt tuntuu vaan kaikki liian ylivoimaiselta ja jaksaminen on täysi nolla... Masentaa liikaa
[/q]
Kurjaakin kurjempi homma *poks**lohduttel**sääli* Ei tommosta saa tehdä! Koita jaksaa
Silmässä on koko illan ollut joku roska, tuntuu suurinpiirtein nyrkin kokoiselta kiveltä... Ei lähde veden alla huuhtelemalla ja nyt alkaa olla vaikeaa pitää silmää auki, kun sitä kirvelee niin pirusti. Prkl.
[q]Enkeli:
---
Jazmine:
Tuli taas flashbackejä... Ja tajusin taas, että mitään kaunista ei oo olemassakaan
---
Sama juttu, kaikki va ni turhaa...
[/q]
*lohdutel*
Osa kavereista on ääliöitä
[muokattu 18.2.2004 06:51]
hitto oli sit alkot menny kiinni turhan aikasin, niin en ehtiny ostaa viinejä huomiselle. damn... täytyy sit panostaa vähän muuhun..
töihin taas loman jälkeen.*haukottel*
Ensimmäiset kevätflunssan oireet painaa päälle Olo on kun vastatapetulla sialla
[q]Galadhan:
Onhan tää ylenpalttinen sade ikävää. No, ainakin luonto saa janonsa sammumaan.
[/q]
No, edes jotain hyvää edes täällä keskemmällä Suomea, aurinko porottaa niin maan p*rkeleesti.
[q]UnityF:
ja tää jatkuu edelleen.. tällä hetkellä 39,8 astetta
mietin missäköhän vaiheessa mun pitää lähtee sairaalaan kun mun normaalilämpö on kuitenkin noin alhainen..*ding*
[/q]
Yritä laskea kuumetta ensin tulehduskipulääkkeillä ja lepää kotona. Lääkärireissu tuossa kunnossa voi olla rankempi vaihtoehto kuin kotihoito. Mutta jos huomennakaan kuume ei oo laskenut, niin ota yhteyttä lääkäriin - 3-5 päivää noin korkeaa kuumetta vaatii jo asiantuntijan tarkistuksen. Juo paljon ja pukeudu niin kevyesti tai lämpimästi kuin olo vaatii. Ja pidä huolta, että joku on ainakin välillä sua vahtimassa Voimaa paranemiseen!
Tää koko päivä on kyl menny ja yhä vaan menossa aika taidokkaasti päin v****a. Tai koko elämä tällä hetkellä.
Kai sitä vois olla ilonen et vihdoinki sain tahkottuu Hangar 18:n läpi, mut kylläpä vaan seki hajottaa ettei elämässä oo mitään jännempää ku joku stanan videopeli. Seuraavaks varmaan viel tahkon viis tähtee niis muutamassa biisissä jossa en oo sitä viel tehny ja juhlin sitä et saan jonku täysin tyhjänpäiväsen lohdutuspalkinnon. Pelissä itessäänki sentään rehellisesti lukee sen palkinnon kohalla tyyliin "for pendin all your time and loosing all your friends". :D
Kai tää ilta on oikeesti jo päätettävä arvolleen sopivasti menemälle sinne bisselle jonka oon yrittäny täs jo useemman illan ittelleni luvata. Onneks ei missää tapahdu mitää erikoisen houkuttavaa nii voin kaiken kukkuraks mennä nauttii sen bissen johonki näistä ihanista paikallisista juottoloista joista en ehkä ensimmäistäkään pidä juuri minään. Ah. Pubiruusuja ja karaokea. *sydän*
[q]quile:
koko kesäkuussa ei eteläsuomessa ollu yhtään hellepäivää. aika hehkeetä.
[/q]
Eilisen uutislähetyksen mukaan niitä mitattiin neljä, kaikki Itä-Suomesta.*pilknus**hymy*
Ikävä raksuani
Tää ei nyt ollut mitään uutta mutta raivostutti se siitä huolimatta: Näin kerrassaan loistavaa unta vain herätäkseni ja huomatakseni ettei se ollut totta. Ja ymmärtääkseni että siitä tuskin edelleenkään tulee totta (olen nähnyt samaa unta jo pari kertaa ennenkin tässä lähiaikoina *täh* ) -Mikä kiukku heti aamusta...
*nyyh**nyyh*
oon jo kuudetta päivää kipee ja tänää eka päivä töissä.....ist töissä käytii autolla heittää pitkä lenkki ja kiemuraista tietä niin iskihän se mun autopahoinvointi päälle.....viel senkin takii huono olo tuli kun ruokkis veny ja veny enkä vielkään oo ehtin syömää mitää kun isä vei auton avaimet, mut jätti auton firman pihaan......mul ei oo mitää autoo millä hakis safkaa....tai autoo millä menis himaan vetää safkaa....ja kurkkukin viel tosi kipee.....et tuslin se syöminen mikään nautinto olisi
Pitää mennä töihin, vaikkei millään huvittais. Odotan kesää ja syksyä jo hartaasti...
Ja ihottuma yrittää valloittaa naamani*hmph*
Eikä ole allergialääkkeitäkään*hmph*
[muokattu 22.3.2004 13:21]
Tenttijakso =F
Edellee krapulainen olo... Tuparit oli vähä liian rankat... (oli lauantaina)
Torstaina olis syntymäpäivät... Näyttää pahasti siltä ettei oo varaa lähtee minnekkään... Onneks sentää synde kakkua syötii eile...
Hajoan duuniini.... (ja päiviini)
kuumetta ja töissä pitää olla...
pää hajoo
[q]MaSari:
Saanen kysyä mihinkä pyrit?
Mäkin olin tänään pääsykokeessa Helsingissä, ja jälleen kerran piti jättää lähes tyhjät paperit valvojille..
[/q]
Samassa kokeessa oltiin sitten kenties, Helsingissä psykologian koetta olin ihmettelemässä. Luulisin että korkeintaan 5(/10) pistettä voi tulla ja sillä tuskin pääsee sisään.
Kaipa sitä pitää vähän fiksuuntua jos vaikka ens vuonna ymmärtäisi mitä kysytään