päivän :(

Back to häröily O

[q]Jone:

Itseasiassa meille on luotu paljon pahempi rangaistus; kaikenlainen urputus, jonka kohteeksi johdumme usein täysin syyttä suotta koska naisilla on ”se aika kuukaudesta.”

Joskus tekis mieli sanoa että ”vittuako vittuilet siinä, ei olotilasi mun syyni ole.”
[/q]

Aika harva ihminen (nainen tai mies) osaa olla enkeli ja ihana, kun kipu on helvetillinen...
Miehille se ei vaan ole säännöllistä. Ja meitä naisia pitää vaan koittaa kestää

[q]Avernian:
---
MaSari:
Prkl Ikean asiakaspalvelu ja koko ikea Dissaan mitä syvimmiten. On se kumma kun ei saa rahoillensa vastinetta

---

Halvalla ei saa hyvää ja köyhän ei kannata ostaa halpaa.
[/q]

Hei, mä (me) en osta ikeasta sen takia et sie on halpaa, vaan sen takia et musta ne designit kivan näkösiä. Valitettavasti mä (eikä myöskään me) en ole köyhäkään, että musta sanoit nyt vähän pahasti tohon kohtaan.

istun varmaan koko yön koneen ääressä yrittäen väsätä jonkulaista fiksua tekstiä. *nyyh*pitäis palauttaa jonkimoinen laajempi projekti opelle huomenna...*dissaa**kivatsulle*

Tääl sataa kans jotain räntää o_O

Vokaalit pilas yhden biisin....taas!

Ja kasist neljään oli kouluu ja pitäs jaksaa lukee viel huomiseen kroman tenttiin Lämpöökin on... ja v*tun vihainen ja liian kipee olo!

Mun ajolupa menee tänään vanhaksi eikä mulla oo varaa käydä hakee sille jatkoaikaa. Siinähän sitten ollaan ajamatta

[q]Yvaine:
Verottaja
[/q]

Yhyy, mitä pahaa mie nyt oon tehny?

Pääsykoe oli ihan liian vaikea Tai sitten minä oon ihan liian tyhmä

Isoveli soitti 10.00 että hän on tulossa hakemaan auton kun pääsee lomille..*dissaa*
Se niistä pitkään toivotuista yöunista..*grr*

saatana! 35 euron pikavoitto tuli kun en menny parkkikselle laittamaan parkkikiekkoon uutta aikaa.

äh kaikki suunnitelmat meni ihan puihin...piti lähtee tänään bilettään pitkästä aikaa mut sit kaikki peru... tylsyys

Tää tarviis lomaa *pökr* Aikasta paljon väsyttää.. Ja ajatukset kesästä tuo ahdistusta, koska tietää, ettei sellasta tuu olemaan vielä melkeenpä vuoteen

sattuu selkää Ihan jumissa ja vasta huomenna saan hierontaa. Hyvä kun saa kädet nostettua näppiksellekun lapaluun vieressä onjoku tosi kipee kohta.*poks*

[q]Tikru:
*nyyh**nyyh*
[/q]

mikäs Tikrulla*uuh*?

kaikille:

Älkää lupailko jotain mitä ette voi pitää... tuntuu pahalle vain odottaa ja odottaa... tyhjää..
Älkää ihkuilko ja hymyilkö jos teijän oikeesti ei mieli sitä tee.. se paistaa teijän läpi..se ei oo kivaa tulee teennäinen olotila..
Älkää sanoko tsori et mahu mukaan mut päiviä myöhemmin ”joo se tulee meijän messiin meijän mukana”... niimpä niin...
Älkää sanoko kliseitä lauseita jos te haluutte selvii mun seurassa hengissä en jaksa kuunella kyllä se siitä läppää..
Älkää kysykö miten voit tänään, masennus on ja pysyy ei se päivässä tai kahdessa lähde tää ei oo mistään yksittäisestä syystä.. masennuksen lomassa pystyn olemaan myös iloinen ja nauttii elämän pienistä asioista vaikka olenkin hajalla. kun olen hajalla niin normaali kekskustelu on paljon pakitsevampaa kuin voivoittelu mun olotilasta..

nimimerk. tänään monta pientä kakka-asiaa tapahtuneena silti hymyilen ja juon teetä katsellessani upeata taivasta.

en edes tiiä mihin topikkiin oisin tunkenu tän mun avautumisen...
aivot ei toimi, jatkan teen lipittelyä.

Heräsin yöllä siihen et joku yritti avaa mun ulko ovee...kauhee kolina...ei uskaltanu mennä kattoo. Onneks lähti menee...Toiv vaa joku kännis oleva erehtyny ovesta!

sori

O