päivän :(
[q]UnityF:
vaikeita valintoja edessäpäin.. teen mitä tahansa joku tulee surulliseksi...
[/q]
[q]domi, 1.4.2006 02:54:
En tiiä enää kuka oon
[/q]
en mäkään :(
itkettää, vituttaa, tekee mieli huutaa, potkia, hypätä sillalta, mitä vaan et saisin tän olotilan pois.
miksi, miksi mut piti sotkee tälläseen pyörään mukaan? mitä vitun pahaa olen sulle tehny?
:'(
Todella inhottava kurkkukipu ja flunssa.
*.*
Työpaikka on kuin turkkilainen sauna (en ees lähde arvailemaan lämpötilaa tai kosteusprosenttia...), puuttuu vaan jotkut ällöt eteeriset öljyt... Mistään ei tuu mitään...
pöly lentää silmiin siivotessa
kissa sai hajalle yöpöydän (sain fiksattua)
kissanhiekka on loppu, pakko hakee jo tänään lisää
kahvi on jo kylmää (eikä se kylmä kahvi kaunista)
kuka keksi tietokoneet*kivatsulle**släp*
mä en nyt yhtään sulata sitä kaikkea syrjimistä, mitä suuri osa bileistä on viime aikoina joutunut kärsimään. Ei bileistä lähdetä kotiin lasten nukkumaanmenoaikaan prkl eikä bileisiin jonoteta kahta tuntia pakkasessa bileet ovat se hektisin huippu koko elämässä ja niissä biletetään aamuun (tai päivään) asti
kotiviinin maistelu potkas 10e grillisafkat mahasta ulos...aamul on himmee nälkä
yhtä pientä yllätystä lukuunottamatta kaikki vaan vituttaa tänään...*kivatsulle**hmph**piru**poks*
kylläpä on sheiben täytteinen päivä..
mä nukahdin viimenki ja näin jopa mukavaa unta, mutta pitikö siinä unessa jonkun ällöttävän ötökän kömpii mun selkää pitkin???? No mähän heräsin siihen, enkä enää saanu unta nii helposti*poks*...*hyönteisfobia*
prkleen hyönteiset*kivatsulle*
Painajaisia...
Krapula, mun kädet haisee ihan tupakalle *yöks*
lakkiais-asun löytämisen vaikeus
[q]KooKie, 14.11.2005 20:48:
Luin just loppuun Sotaromaanin ensimmäistä kertaa elämässäni... Laskeskelin kyynelehtineeni silleen suht arvokkaasti muutaman kerran, mutta jotenkin vaan revähti liitokset kun lopetin... Nyt oon porannu silmät ummessa päälle vartin, eikä vieläkään tää ruutu oikeen selväst näy.
[/q]
Mulle käy noin joskus...jonkin tv-sarjan/leffan/kirjan kohtauksen takia alan vaan itkemään, si en vaan enää voikaan lopettaa...alan miettii pieleen menneitä suhteita, kasaantuneita töitä ja muuta turhaa Monesti vähän ajan päästä en enää oikein tajuakaan, mille siinä itken. Ja saan lopetettuakin jonkin ajan kuluttua...
migreeni jatkuu..
nälkää *kuolaa**kuolaa**kuolaa*... vielä pari tuntia*nyyh*
[muokattu 16.2.2004 12:38]
Terveysviraston tarkastajat tulossa visiitille*hikoil**dissaa*
aamuyöllä pitäis lähtee ajelee duuniin toiselle puolelle suomee...*haukottel*