päivän :(
eilen ei uni tullut joten ajattelin siinä 00.00 että otan votkapaukun jos toisenkin ja se johti siihen, että join sitten puolet smirrnoff-pullosta. Nyt on töissä vähän apea olo ja pyörällä kun ajoin töihin niin piti käydä pusikossa oksentamassa. Kyllä töihin palaaminen lomalta on niin ihanaa! Jee mikä meininki.
Kissa leikattiin eilen. Nyt se vuotaa verta! Mitäs tässä on MIKKELISSÄ asuskeltaessa. Kun soittaa numeroon josta pitäisi saada päivystävä eläinlääkäri, kääntyy puhelu vaihteeseen joka käskee soittamaan joko ihmisten päivystykseen tai sitten siihen numeroon josta löytyy päivystävä eläinlääkäri joka siis luetteli edellisen litanian. Sitten toinen päivystävä numero pitää sisällään nauhoituksen jossa sanotaan, "Soita päivystävään matkapuhelimeen, oha...öh...tyyt...tyyt...tyyt" eli sekin on jäänyt käteen. Yksikään eläinlääkäri ei pidä puhelintaan päällä tai jos sellainen on, numero on salattu ja sekin joka vastasi sanoi, että pitää tulla huomenna lääkärille 8.45, olettaen siis, että kissa on vielä elossa silloin. Tosin nyt se verenvuoto on rauhoittunut siitä aikaisemmasta "RUISKUAA VALUU RUISKUAA" tyylisestä mutta silti täällä on hätä päällä. Lattia veressä, kissa veressä, häkki veressä, isäntä aivan veressä ja sitä verta on kaikkialla! APUA! Hirveää! Toivottavasti tuo säilyy yön yli hengissä tai pistän sitä tyyppiä joka on vastuussa tästä tilanteesta eli pääsääntöisesti kaupungin eläinlääkäreitä tai virkamiehiä. Vituttaa tällainen! Ainoa asia, johon 30 vuotias lapseton sinkku saattaa tarvita yhteiskunnan palveluja on eläinlääkäri ja sitäkään palvelua ei saa kun olisi tarvis! PERKELE!
Joku peelo on työpaikalla ostanut hienomman pyörän kuin mulla. Harley Davidson. Kyllä nyt tuli paha mieli ja harmittaa.
Pikkujouluista tulleena olin sitten vahingossa läimäissyt vessan oven kiinni. Kissa ei päässyt kissanhiekka-astialle ja ajatteli sitten, että paras tapa pissata on sohva ja ennen kaikkea mun housut. Aikus kiva. No, onneksi sohvat sohvatyynyt olivat niin imukykyiset, että imivät kaiken nesteen. Sohvakauppaan, mars!
Kastuin kun kävin syömässä tuossa kaupungilla. Olisi pitänyt ottaa kunnon vehkeet mukaan.
electric universen keikka peruttu + 2h yöunta pokerin peluun takia
240 on plastic
Noi mainokset on paskoja. Ne pilaa ruudun asetukset ja toi s**tanan lentävä marsu on rasittava. Ei jaksais millään katsella jatkuvasti heiluvaa juttua. Paskaa paskaa paskaa sanoo ämmä.
[q]MaSari:
Tästä tulikin mieleeni taas tuohtua siitä ajatuksesta et miehille ei oo luotu mitään tällasta.. pyh
[/q]
Itseasiassa meille on luotu paljon pahempi rangaistus; kaikenlainen urputus, jonka kohteeksi joudumme usein täysin syyttä suotta koska naisilla on se aika kuukaudesta.
Joskus tekis mieli sanoa että vittuako vittuilet siinä, ei olotilasi mun syyni ole.
[muokattu 9.2.2004 09:19]
[q]Jone:
---
MaSari:
Tästä tulikin mieleeni taas tuohtua siitä ajatuksesta et miehille ei oo luotu mitään tällasta.. pyh
---
Itseasiassa meille on luotu paljon pahempi rangaistus; kaikenlainen urputus, jonka kohteeksi johdumme usein täysin syyttä suotta koska naisilla on se aika kuukaudesta.
Joskus tekis mieli sanoa että vittuako vittuilet siinä, ei olotilasi mun syyni ole.
[/q]
Haahaa, no toi on kyl totta Ihan syyttömät ihmiset saa vihan päällensä, vaikkei sitä ansaitsis. Erästä ystävääni siteeraten ootte naiset aikamoisia laitoksia
[q]Lene:
Aina vaan saa pettyä ihmisiin (lue: kavereihin) jne. Ja etenkin baari-iltoihin. Aina paha masis iskee... Eikä kukaan oikesti pidä tai välitä musta.
[/q]
Kannattaisi sitten varmaan yrittää hiukan vaihtaa piirejä ja jättää vaikka ne baari-illat sikseen, jos tuolta tuntuu.
kauhia flunssa yhdistettynä siitepölyallergiaan, ei todellakaan oo kivaa, ja tulee jatkumaan vielä monen monta päivää...
töitä oottaa vino pino. eikä 24h päivässä tunnu riittävän
[q]Tres:
Mä oon valitettavasti aika usein tollanen jos mulle
soittelee joku kesken muutenkin hektisen päivän
ja alottaa sanoilla \'onko teillä hetki aikaa\' tai
\'taloussanomista päivää\' tjsp.
[/q]
Pitääpä alottaa seuraava miehelle menevä puhelu pikkutuhmalla jutustelulla ja huohotuksella, niin johan luulisi kiinnostavan
[q]Darianna^:
auto ovet o niin jäässä ettei niitä saa ku ulkopuolelta kii varmaan lähen tonne kaupungille huutelee ”hei voitsä lukita mut mun autoon ku muuten en voi ajaa”
[/q]
Tänään törmäsin vastakkaiseen tapaukseen duunipaikan parkkiksella ku täti ei päässy autosta ulos. vaikka se yritti avata oven lukkoa,joka oli jäässä niin sähkölukko tulkitsi että lukkoa laitetaan kiinni*täh* Ja napsautti ovet aina uudelleen lukkoon.....*iihhih*
[q]mayah:
---
Airvision:
Käsi on niin turvoksissa ja kipee liiallisesta hiiren käytöstä,auts.
---
Vaihda kättä, helppas mun jännetupentulehdukseen!
Ja sit mun päivän :( on vaan
[/q]
-Itseasiassa mä kokeilin toisella kädellä,mut eihän siitä tulee mitään...*nauru* tarvii varmaan vaan pitää breikkii koneelta
auto ovet o niin jäässä ettei niitä saa ku ulkopuolelta kii varmaan lähen tonne kaupungille huutelee hei voitsä lukita mut mun autoon ku muuten en voi ajaa
vaikeita valintoja edessäpäin.. teen mitä tahansa joku tulee surulliseksi...
toinen on se et liikaa laskuja
päässä jyskää
auu auu.jos eilen olin kipee nin tänään on vielä kipeetäkin kipeempi...*nuha*