päivän :(
Oon kyllä varsinainen prinsessa nuhapää tänää :// ..töiden jälkeen pakollinen parin tunnin power sleep, että jaksaa velvollisuudet illalla :)(:
[q]noena, 26.3.2010 11:40:
Oon kyllä varsinainen prinsessa nuhapää tänää :// ..töiden jälkeen pakollinen parin tunnin power sleep, että jaksaa velvollisuudet illalla :)(:
[/q]
Mä voin puhaltaa sit sun nuhat pois, ainaki kotona toimii aikalailla kaikkeen ^^
Ihana Ennanonnanenna-Eeeeena (sori, mä oon hiukan fiiliksissä illasta)
Voi nyt vittu. Menin tärkeään kokoukseen, joka on ollut tiedossa jo pitkään. Onneks olin vaan VIIKON MYÖHÄSSÄ. Äaarghh. Urpouteni saavutti juuri korkeamman tason, saaks tästä jonkun palkinnon?
Kaksnaamaset ihmiset, jotka valehtelee päin näköö.
Taas sain huomata kuinka huono olen ihmisten kanssa(ts.lukemaan ihmistä), ajoin suoraan miinaan kun luotin "ystävään". Ja vielä pitkän aikaa.
Mikä ihme saa ihmisen valehtelemaan tolla tavalla, asioista joista olis voinu kertoa myös totuuden, eikä se olis meidän ystävyyttä muuttanu mihinkään?
Nyt vaan muutti, tai hävitti kokonaan kun selviski kyseisen ihmisen totuudet. Valkoiset valheet mä saatan ymmärtää, mut en tollasta törkeetä paskaa.
Nyt tekis mieli vähän huutaa ja räyhätä.
Nyt on ranka niin kipee et melkein heikottaa.. Alaselkä tulessa, tuntuu et joku runtelis selkärankaa kasaan, niskaan sattuu niinku ois nyrkistä saanu ja pääki on kipee.
Uahhh illalla uusiks piikkimattoa, jos se ees jotain jeesais..
[q]candyraver, 2.4.2007 22:26:
---
vois opetella joskus itekkin sen "omaan napaan tuijottelun"-jalon taidon
[/q]
Mä voin opettaa ;-)
[q]illusion, 27.3.2010 20:55:
Kaverin kanssa Lanzarotella saunottiin, ja saatiin saunasta virrat poikki :D
Loppu saunomiset siihen :D
[/q]
Jotain edistystä, ei sentään kiuas hajonnu. :D
Helevetillen K-R-A-P-U-L-A
[q]wiwi, 26.3.2010 17:45:
Voi nyt vittu. Menin tärkeään kokoukseen, joka on ollut tiedossa jo pitkään. Onneks olin vaan VIIKON MYÖHÄSSÄ. Äaarghh. Urpouteni saavutti juuri korkeamman tason, saaks tästä jonkun palkinnon?
[/q]*lmao*
Lopputyön kirjottelua *hihu**lmao*
[q]lostgone, 27.3.2010 22:11:
---
wiwi, 26.3.2010 17:45:
---
[/q]
I feel your sympathy.
Pahoinvointilääkkeet ei auta..oksetus!
Kipeenä fyysisten töiden teko ja ylitöihin jääminen kun muut ei auta eikä anna kiitosta.. :S
Tiedäthän sen tunteen, kun luotat johonkuhun ja sit se matto vaan yksinkertaisesti kiskaistaan jalkojen alta, vaikka kuinka uskoit et "kyl tää tästä". Ja enneunet pitää paikkansa. Ja sitä vaan oikeesti luuli et elämä kohtelis vähän kevyemmin.
Perus-vitutus siis. Mut näinhän se menee, miten muutenkaan ois voinut mennä.
Taitaa olla hammaslääkärikäyntejä edessä. Mulla lohkesi puolet yhden takahampaan purentapinnasta ja hammas on sisältä ihan musta Juurihoitoa kenties? Yyyyyy!*poks*
Eihän tästä oo tullu viimeseen neljään kuukauteen hevon vittua. Sit pitäis jaksaa koittaa yrittää mennä elämässä eteenpäi :/
hohhoijaa.. on vaan liian paljon surua liian lyhyessä ajassa...
Idiootit asiakkaat, sekä ihmiset jotka ei voi vaan nauttia elämästä.
[q]Freja, 25.10.2009 20:32:
yksinäisyys.
[/q]
Niiiin oikeassa
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.